Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik heb één of ander Duits magazine (ik denk dat het "Supercar" heet) meegegrist van bij m'n Gentse dagbladhandelaar, en daarin staat een head-to-head test on track tussen een facelift Cayman S en een facelift Carrera 2. "Wie is de snelste on track". Schrok toch wel even : 911 is maar 25 pk sterker en weegt meer en heeft minder optimale gewichtsverdeling, maar lapt de Cayman toch maar mooi zo'n 3 seconden aan z'n broek op Hockenheim. Cayman is giftiger en breekt bruusker uit, maar ligt stabieler midturn en bij 't uitaccelereren. 911 is stabieler bij harde remmanoeuvers, en iets sneller.

    Verrassend!

    Comment


    • The Pon Edition 911 4S is the latest, facelifted version of the model and comes with a diamond-black metallic paint and a leather interior (also in black). Each of the 15 models is numbered and the Pon Edition is tagged with the old Porsche badge from 60 years ago on the doors and dashboard. The Pon Edition also gets a sport exhaust and the Porsche name on the engine cover, instead of the model name or number, as was done in the brand's pre-1973 history. Porsche will put on display the Pon Edition 911 4S at the Dutch AutoRAI 2009 car show in Amsterdam which runs April 1st to the 11th.





      Comment


      • Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ik heb één of ander Duits magazine (ik denk dat het "Supercar" heet) meegegrist van bij m'n Gentse dagbladhandelaar, en daarin staat een head-to-head test on track tussen een facelift Cayman S en een facelift Carrera 2. "Wie is de snelste on track". Schrok toch wel even : 911 is maar 25 pk sterker en weegt meer en heeft minder optimale gewichtsverdeling, maar lapt de Cayman toch maar mooi zo'n 3 seconden aan z'n broek op Hockenheim. Cayman is giftiger en breekt bruusker uit, maar ligt stabieler midturn en bij 't uitaccelereren. 911 is stabieler bij harde remmanoeuvers, en iets sneller.

          Verrassend!
          tijden van Sport Auto. Toch iets geheel anders, en het is dan nog eens een 4S.

          http://images.sportauto-online.de/hp...6jIdE_650x.gif

          vs

          http://images.sportauto-online.de/hp...B5BZs_650x.jpg

          Comment


          • Yep, daarmee dat ik zei "verrassend".

            Comment


            • Die Pon Edition is dik! Vooral de belettering achteraan.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                tijden van Sport Auto. Toch iets geheel anders, en het is dan nog eens een 4S.

                http://images.sportauto-online.de/hp...6jIdE_650x.gif

                vs

                http://images.sportauto-online.de/hp...B5BZs_650x.jpg
                Zelfde dag, zelfde weersomstandigheden?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Ik heb één of ander Duits magazine (ik denk dat het "Supercar" heet) meegegrist van bij m'n Gentse dagbladhandelaar, en daarin staat een head-to-head test on track tussen een facelift Cayman S en een facelift Carrera 2. "Wie is de snelste on track". Schrok toch wel even : 911 is maar 25 pk sterker en weegt meer en heeft minder optimale gewichtsverdeling, maar lapt de Cayman toch maar mooi zo'n 3 seconden aan z'n broek op Hockenheim. Cayman is giftiger en breekt bruusker uit, maar ligt stabieler midturn en bij 't uitaccelereren. 911 is stabieler bij harde remmanoeuvers, en iets sneller.

                  Verrassend!
                  Nice!

                  Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                  Zalig!
                  *picture saved*
                  Toen het gephotoshoped werd, was ik niet zo onder de indruk.. maar nu
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                  Comment


                  • Ben je zeker van de naam Gilles? want ik vind het nergens op internet.
                    Kzou 't artikel wel eens willen lezen. Of zou je het misschien willen inscannen,moest je tijd hebben?
                    Alvast bedankt op voorhand!
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik heb één of ander Duits magazine (ik denk dat het "Supercar" heet) meegegrist van bij m'n Gentse dagbladhandelaar, en daarin staat een head-to-head test on track tussen een facelift Cayman S en een facelift Carrera 2. "Wie is de snelste on track". Schrok toch wel even : 911 is maar 25 pk sterker en weegt meer en heeft minder optimale gewichtsverdeling, maar lapt de Cayman toch maar mooi zo'n 3 seconden aan z'n broek op Hockenheim. Cayman is giftiger en breekt bruusker uit, maar ligt stabieler midturn en bij 't uitaccelereren. 911 is stabieler bij harde remmanoeuvers, en iets sneller.

                      Verrassend!
                      Ik heb het altijd al gezegd. Cayman is voor janetten, geen echte porsche

                      Neen hoor, een Cayman zou beter rijden op circuit


                      Comment


                      • Vraagje van hier thuis

                        Zijn er hier forummers die ervaring hebben met de Porsche rijtraining?
                        Zoja: is het de moeite? leer je veel bij? hoe verloopt zo'n dag?
                        Als je filmpjes of foto's hebt, mag je ze gerust posten
                        Alvast bedankt
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                          Vraagje van hier thuis

                          Zijn er hier forummers die ervaring hebben met de Porsche rijtraining?
                          Zoja: is het de moeite? leer je veel bij? hoe verloopt zo'n dag?
                          Als je filmpjes of foto's hebt, mag je ze gerust posten
                          Alvast bedankt
                          Pm sta911 hij heeft dat eens gedaan.

                          Comment


                          • ok, merci Timo
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                            Comment


                            • Die Pon-editie is echt superknap.

                              Comment


                              • + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                  Vraagje van hier thuis

                                  Zijn er hier forummers die ervaring hebben met de Porsche rijtraining?
                                  Zoja: is het de moeite? leer je veel bij? hoe verloopt zo'n dag?
                                  Als je filmpjes of foto's hebt, mag je ze gerust posten
                                  Alvast bedankt
                                  Heb in belgie de training gevolgd, lang geleden.
                                  Eerst de weg op om je rijstijl te controleren en te corrigeren. Dan met een voorwielaandrijver (toen A4) leren slippen enuitwijken, daarna zelfde oef met een 993 RS (is geleden van 1997).
                                  ik hoorde van een klant dat de aanpak nog vrij identiek is.
                                  Verwacht geen circuittechnieken, het gaat over wagenbeheersing en veiligheid. Wel interessant.

                                  Op Magny-Cours volgde ik de circuitlessen en dat was andere koek!
                                  Il faut creuser la pédale monsieur! (de rem....) Dat was een superdag!

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                    The Pon Edition 911 4S is the latest, facelifted version of the model and comes with a diamond-black metallic paint and a leather interior (also in black). Each of the 15 models is numbered and the Pon Edition is tagged with the old Porsche badge from 60 years ago on the doors and dashboard. The Pon Edition also gets a sport exhaust and the Porsche name on the engine cover, instead of the model name or number, as was done in the brand's pre-1973 history. Porsche will put on display the Pon Edition 911 4S at the Dutch AutoRAI 2009 car show in Amsterdam which runs April 1st to the 11th.




                                    Vet...

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ik heb één of ander Duits magazine (ik denk dat het "Supercar" heet) meegegrist van bij m'n Gentse dagbladhandelaar, en daarin staat een head-to-head test on track tussen een facelift Cayman S en een facelift Carrera 2. "Wie is de snelste on track". Schrok toch wel even : 911 is maar 25 pk sterker en weegt meer en heeft minder optimale gewichtsverdeling, maar lapt de Cayman toch maar mooi zo'n 3 seconden aan z'n broek op Hockenheim. Cayman is giftiger en breekt bruusker uit, maar ligt stabieler midturn en bij 't uitaccelereren. 911 is stabieler bij harde remmanoeuvers, en iets sneller.

                                      Verrassend!
                                      Goh ja, volgende week doet een ander blad misschien dezelfde test op misschien zelfs hetzelfde (of een ander) circuit en is die Cayman weer een paar sec. sneller. Zo'n dingen moet je altijd met een serieus grove zoutkorrel nemen

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                        Vraagje van hier thuis

                                        Zijn er hier forummers die ervaring hebben met de Porsche rijtraining?
                                        Zoja: is het de moeite? leer je veel bij? hoe verloopt zo'n dag?
                                        Als je filmpjes of foto's hebt, mag je ze gerust posten
                                        Alvast bedankt
                                        Ik zou doen wat ik ooit met mijn TT gedaan hebt.
                                        Ge belt naar het VOC in Brugge en ge reserveert daar een instructeur, privé voor een halve dag ofzo. Ge betaalt dan X euro/ uur (weet nimeer hoeveel), en die gaat dan een halve dag met u rondsjezen op het oefenterrein, en dan kunt ge doen wat u interesseert, alleen

                                        Denk dat ik dat met de GT3 opnieuw ga doen (die gast reed toen trouwens met een 964).

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Ik zou doen wat ik ooit met mijn TT gedaan hebt.
                                          Ge belt naar het VOC in Brugge en ge reserveert daar een instructeur, privé voor een halve dag ofzo. Ge betaalt dan X euro/ uur (weet nimeer hoeveel), en die gaat dan een halve dag met u rondsjezen op het oefenterrein, en dan kunt ge doen wat u interesseert, alleen

                                          Denk dat ik dat met de GT3 opnieuw ga doen (die gast reed toen trouwens met een 964).

                                          Dat ga ik zeker onthouden, merci!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X