Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik dacht dat ik 50€ / uur betaald heb, maar das wel al 6 jaar geleden ofzo nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Ik dacht dat ik 50€ / uur betaald heb, maar das wel al 6 jaar geleden ofzo nu.
      Contactgegevens van VOC Brugge ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        Contactgegevens van VOC Brugge ?
        Ik heb 3 uur gezocht via allerhande kanalen, maar het is dan TOCH gelukt om ze te vinden!!

Comment

• Privé training - eigen wagen € vanaf 85,00

Comment

Ik heb 3 uur gezocht via allerhande kanalen, maar het is dan TOCH gelukt om ze te vinden!!

Dankt U

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Dankt U
              Hey Tuur,

Mocht je van plan zijn er eens een sessie te volgen laat het me weten, ik ben ook wel geïnteresseerd.
              Dat is bij mij in de buurt, trouwens heb er enkele malen de 24h karting verreden.
              Vorig jaar heeft Verhellen en RS Motors Ingelmunster er hun Porsche slipcursussen gegeven, echter was de opkomst zéér laag (ook wel niet goedkoop).
              Laat maar iets weten.

Comment

• Ik droom ervan om ooit de Camp-4 erlebnis te doen in Finland, het lijkt onwaarschijnlijk tof te zijn.
                Nog 2 jaar en ik word 50... wie weet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                  Nog 2 jaar en ik word 50....

Comment

Zo dacht ik er 20 jaar terug ook over...
                    Jeezes dat gaat snel, en je hoeft er zelfs geen porsche voor te hebben...
                    Maar k ziet nog altijd super zitten...Echt man, voelt nog juist als 30 aan...Alleen met zonen van 24 en 15 wordt je wel met je neus op de data gedrukt! Dit weekend echter nog 10 jaar jonger geschat door niet onknappe collega's...dus...

Comment

• Porsche Driving School vond ik persoonlijk niet echt zijn geld waard.

Je mag ook niet vergeten dat je de meeste van die (slip)technieken eigenlijk moet kunnen onderhouden anders heb je er in feite weinig aan.

Nog een belangrijke opmerking is dat Boxster/Cayman en 911 totaal anders reageren op (en vooral over) de gripgrens.
                      En een FWD zal ongetwijfeld nog anders reageren...

Privé les met je eigen wagen lijkt me idd. wel een beter idee.

Comment

Maar k ziet nog altijd super zitten...Echt man, voelt nog juist als 30 aan...Alleen met zonen van 24 en 15 wordt je wel met je neus op de data gedrukt! Dit weekend echter nog 10 jaar jonger geschat door niet onknappe collega's...dus...
                        Tgoh leeftijd...ik ken er van 25-30 jaar die qua mentaliteit eigenlijk al 65-70 zijn...maar ook omgekeerd. It's all in the mind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Konrad1 Bekijk Berichten
                          volgende week doet een ander blad misschien dezelfde test op misschien zelfs hetzelfde (of een ander) circuit en is die Cayman weer een paar sec. sneller. Zo'n dingen moet je altijd met een serieus grove zoutkorrel nemen
                          Dat is een feit. Ik herinner me nog dat Walter Röhrl met de Cayman S (mk1 295pk) sneller was over een rondje Nordschleife dan met de Carrera S (mk1 355pk). En dan zou die Cayman S die intussen 320pk heeft nu ineens trager zijn dan een Carrera mk2 345pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                            Dat is een feit. Ik herinner me nog dat Walter Röhrl met de Cayman S (mk1 295pk) sneller was over een rondje Nordschleife dan met de Carrera S (mk1 355pk). En dan zou die Cayman S die intussen 320pk heeft nu ineens trager zijn dan een Carrera mk2 345pk
                            It's all in the ophanging

Comment

It's all in the ophanging
                              Yeah right

Comment

Laat het een troost zijn Jan, ik ben er 50+1 en mijn vrouw zegt soms dat ik reageer als een kind van 12!
                                Joepie jong van gedachte

Comment

• Nog effe erbij gehaald. Betreft magazine "Powercar" (Duits).

Beide karren op PASM, beide met sper, beide met de standaard remmen, beide met PDK, beide op 19" (911 heeft wel bredere banden).

De balans van de 911 wordt in dat artikel hoger ingeschat dan die van de Cayman. Enigste nadeeltje bij de 911 is dat 'ie gevoeliger is voor onderstuur bij 't uitaccelereren (de zgn. "lichte neus" van de 911), maar voor de rest is 'ie iets stabieler en kondigt 'ie 't grensbereik beter aan.

Rondje scheelde 2,4 seconden, wat toch niet weinig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Nog effe erbij gehaald. Betreft magazine "Powercar" (Duits).

Beide karren op PASM, beide met sper, beide met de standaard remmen, beide met PDK, beide op 19" (911 heeft wel bredere banden).

De balans van de 911 wordt in dat artikel hoger ingeschat dan die van de Cayman. Enigste nadeeltje bij de 911 is dat 'ie gevoeliger is voor onderstuur bij 't uitaccelereren (de zgn. "lichte neus" van de 911), maar voor de rest is 'ie iets stabieler en kondigt 'ie 't grensbereik beter aan.

Rondje scheelde 2,4 seconden, wat toch niet weinig is.
                                    Interessant, had ik eerlijk gezegd niet verwacht, ik schatte de aangepaste Cayman S dynamisch hoger in dan de Carrera...

Comment

• Wat de pre facelift betreft heb ik ook een vergelijkende test gelezen tussen Cayman S (295 pk) en de Carrera (325 pk), ook daar was de Carrera uiteindelijk een tikkeltje sneller rond op circuit. Nu lijkt het verschil groter te zijn.

911 rijden tot op de grens van diens mogelijkheden is niet evident, dat weet ik intussen wel. Die grens kan je maar aftasten op circuit, en dan stel je vast dat je toch wat moet wennen, je krijgt veel signalen te verwerken waarvan je niet 100% weet of je je nu zorgen moet maken of niet (vooral inremmen tot in de bochten zou gerust mogen met een 911, maar makkelijker gezegd dan gedaan/gedurfd). Anders gezegd, ik kan nog veel progressie boeken maar 'k zal er mogen voor werken : rewarding

Eens ik dat onder de knie heb wordt het misschien tijd voor een GT3

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X