Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij was al een hele tijd bezig met die chicane enorm agressief te pakken. Elke keer ik hem zag komen was ik me al aan het voorbereiden om er een mooi shot van te pakken. Dit was het resultaat Echt jammer dat ie niet volledig scherp is.
Hij was al een hele tijd bezig met die chicane enorm agressief te pakken. Elke keer ik hem zag komen was ik me al aan het voorbereiden om er een mooi shot van te pakken. Dit was het resultaat Echt jammer dat ie niet volledig scherp is.
Als ik van 100% inzoom naar 125% inzoom past 'ie op m'n scherm. Is het misschien mogelijk om die een klein beetje te vergroten? Dat 'ie niet superscherp is wordt ruimschoots gecompenseerd door de spectaculairheid!
Als ik van 100% inzoom naar 125% inzoom past 'ie op m'n scherm. Is het misschien mogelijk om die een klein beetje te vergroten? Dat 'ie niet superscherp is wordt ruimschoots gecompenseerd door de spectaculairheid!
Ik zal morgen eens kijken of ik hem nog kan vinden op mijn externe HD. Normaal moet ie er wel nog tussenstaan. Zal wel onbewerkt zijn, maar dat kan ik wel opnieuw fixen in PS.
Comment