Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag op Francorchamps een half uurtje meegedraaid met een 997 GT3 CS met Manthey-ophanging en heel de troep => Jezus! Eigenaar kon nog 'n beetje aan een stuur draaien ook
Ongelooflijk die karren, ik had m'n helm aan en dan nog was 't echt luid luid te noemen binnenin, de wegligging is zonder meer fenomenaal te noemen, hoe dat ding de Raidillon opstormde zonder één krimp te geven, je zou zweren dat 'ie op rails stond, ongelooflijk... Die wegligging moet zo'n vertrouwen inboezemen denk ik, aan zo'n verschroeiend tempo geen kick geven, ongelooflijk. Echter als 'ie erover ging voelde 't wel, voor zover dat je iets voelt van op 't verkeerde zitje, giftig aan.
Een rondje in 't gat van 'n Caterham R500 gehangen, hetgeen qua tempo nog net iets hoger lag, ongelooflijk om dat ding van op een (bulderende) front-row seat te kunnen aanschouwen, stuurde in als een insect zo "plots" en direct om dan letterlijk met de gaspedaal z'n hoek bij te regelen, schitterend om zien en een enorm contrast met hoe een GT3 zich kwijt van z'n taak, daar gaat 't echt om strakheid en plakken, beide zo verschillend maar beide zooooo .
GT3-crush bij deze bevestigd, Caterham-crush bij deze gegroeid...
Vandaag op Francorchamps een half uurtje meegedraaid met een 997 GT3 CS met Manthey-ophanging en heel de troep => Jezus! Eigenaar kon nog 'n beetje aan een stuur draaien ook
Ongelooflijk die karren, ik had m'n helm aan en dan nog was 't echt luid luid te noemen binnenin, de wegligging is zonder meer fenomenaal te noemen, hoe dat ding de Raidillon opstormde zonder één krimp te geven, je zou zweren dat 'ie op rails stond, ongelooflijk... Die wegligging moet zo'n vertrouwen inboezemen denk ik, aan zo'n verschroeiend tempo geen kick geven, ongelooflijk. Echter als 'ie erover ging voelde 't wel, voor zover dat je iets voelt van op 't verkeerde zitje, giftig aan.
Een rondje in 't gat van 'n Caterham R500 gehangen, hetgeen qua tempo nog net iets hoger lag, ongelooflijk om dat ding van op een (bulderende) front-row seat te kunnen aanschouwen, stuurde in als een insect zo "plots" en direct om dan letterlijk met de gaspedaal z'n hoek bij te regelen, schitterend om zien en een enorm contrast met hoe een GT3 zich kwijt van z'n taak, daar gaat 't echt om strakheid en plakken, beide zo verschillend maar beide zooooo .
Was dat die zwarte met rode streep opzij derop?
zoja, toen ik met gTa meereed hebben we daar achter gereden, die sound
zoja, toen ik met gTa meereed hebben we daar achter gereden, die sound
Dat was 'm idd... Ik was een zitje gaan vragen nadat die britten met die GT3 RS'n naar die kerel toe kwamen gelopen "you're mad, you're flying around here, would you mind showing us some lines?", dat kon niet mis zijn...
Iemand filmpjes van een Cayman vs CaymanS of Boxster vs BoxsterS?
Ik ben benieuwd en ik heb mij al suf gezocht, maar helaas zonder resultaat.
Zowel review als gewoon acceleratie/hernemingen zijn welkom!
Na een (te) lange winterslaap de porsche nog eens écht laten porschen vandaag...Waaaaauw, de Audi is heeeeel goe, maar de p is zoooooo snel als je er een eind niet mee gereden hebt valt dat dubbel zoveel op.
Lijkt me niet. Achteraan heeft hij een kofferklep die blijkbaar toch uit 1 stuk bestaat..
ja maar je ziet waar normaal de dakafdekking zit ook nog een lijn lopen. en er is een firma die een hardtop levert met caymanlook (maar ben de naam kwijt)
Iemand filmpjes van een Cayman vs CaymanS of Boxster vs BoxsterS?
Ik ben benieuwd en ik heb mij al suf gezocht, maar helaas zonder resultaat.
Zowel review als gewoon acceleratie/hernemingen zijn welkom!
Ik kan voor filmpjes met de Cayman zorgen maar het zal maar voor volgend weekend zijn. Komend weekend ben ik weg (mss toch zondag).
Vandaag met 997 naar de keuring geweest, feilloos gekeurd (gelukkig maar..) en de keurder zei: ik denk dat dit echt de allerbeste en bedrijfszekerste sportwagens zijn die er bestaan...
Ik : "zijn er andere sportwagens dan?"
Vandaag met 997 naar de keuring geweest, feilloos gekeurd (gelukkig maar..) en de keurder zei: ik denk dat dit echt de allerbeste en bedrijfszekerste sportwagens zijn die er bestaan...
Ik : "zijn er andere sportwagens dan?"
Ik las ergens dat je de P nog eens goed losgelaten hebt
Heb je toevallig een filmpje van je Carrera? aangezien je die schitterende Europipe uitlaat hebt klinkt fantastisch.
Ben eens benieuwd wat ze voor de FL gaan aanbieden.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ik las ergens dat je de P nog eens goed losgelaten hebt
Heb je toevallig een filmpje van je Carrera? aangezien je die schitterende Europipe uitlaat hebt klinkt fantastisch.
Ben eens benieuwd wat ze voor de FL gaan aanbieden.
Nope, jammer genoeg geen filmpkes...
nog geen liefhebber gvonden die dat eens wil doen... mijn kids zijn niet geinteressserd
Comment