Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
iemand een idee voor een originele leuke kleur voor nen Carrera S/4S cabrio? voorlopig sta ne meteor grijze met turbo velgen op de planning maar het mag wel wa meer karakter hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichteniemand een idee voor een originele leuke kleur voor nen Carrera S/4S cabrio? voorlopig sta ne meteor grijze met turbo velgen op de planning maar het mag wel wa meer karakter hebben.
Aquablauw, malachietgroen en Robijnrood zijn ook nog knappe originele kleuren vind ik.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenMacadamia2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenToen we de onze gingen bestellen en zeker van onze keuze waren, stond daar zo een Macademia (ook op een facelift). Toch even getwijfeld
Comment
-
zalig filmpje
Mercedes SL55 AMG 500pk die wat zit te spelen, tot er voor hem een GT3 RS rijd. Zitten ze de bestuurder van die GT3 RS wat op te jagen, de Porsche speelt mee... bye bye AMG
+ YouTube Video 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
ahja was ik nog vergeten te zegge, het wordt een cabrio (tis voor men moeder). Het wordt sowieso een zwart dak en zo ne bruine auto me een zwart dak vloekt ... Het moet trouwens geen standaard porsche kleur zijn, het mag ook exclusive zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenahja was ik nog vergeten te zegge, het wordt een cabrio (tis voor men moeder). Het wordt sowieso een zwart dak en zo ne bruine auto me een zwart dak vloekt ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDit beter?
ze is ni echt fan van da bruin,heb ze al meer dan genoeg in die richting zitte pushe
Comment
-
ik vind dit ni mis, ma of het int echt ook schoon is ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDan zal ze dat Nordic Gold ook wel te gewaagd vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
ik vind dit ni mis, ma of het int echt ook schoon is ...
Comment
Comment