Ik vind hem echt niet mis. Alleen jammer van die gigantische spoiler.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Photoshop, zoals beweerd wordt op het PorscheForum! Waarom? De remklauwen zitten verkeerd! Waarschijnlijk hebben ze een foto van een 997 Turbo met PCCB genomen en daar hebben ze een Cayenne carroserie op gezet Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ze hem zo op mijn oprit mogen neerzetten Die velgen met remklauwen en een zwarte kleur met zilvere accenten......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenNee. Echt niet.
Doe mij dan maar een GTS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenfautuhhh kleuahhh stijnus, en wittuhhhh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenfautuhhh kleuahhh stijnus, en wittuhhhh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenGisteren een 997 4S Coupe MkII gezien met de nieuwe S-velgen.... Man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn tracht aub die Gemballa en consoorten in het "overdreven tuning-topic" te plaatsen, niet hier, 't is een verkrachting van het merk, en niet alleen IMO...
Sommige velgen çava nog wel maar als die spoilers ed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn tracht aub die Gemballa en consoorten in het "overdreven tuning-topic" te plaatsen, niet hier, 't is een verkrachting van het merk, en niet alleen IMO...
Comment
Comment