Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    zalig filmpje
    Mercedes SL55 AMG 500pk die wat zit te spelen, tot er voor hem een GT3 RS rijd. Zitten ze de bestuurder van die GT3 RS wat op te jagen, de Porsche speelt mee... bye bye AMG
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Is dat echt een AMG? Ik had niet verwacht dat die zo ging afgeslacht worden in een rechte lijn. Gewoon hernemen is toch vooral een kwestie van koppel en daar zou die AMG toch veel meer van moeten hebben. En veel kunst is er ook niet aan, gewoon op de gas gaan.

God, zo'n GT3 is toch magnifiek! Dat geluid... Daar zit je dan met je AMG-boot.

'Warum geht er nicht?' Omdat er iemand voor zit, stomme l*l. en dan die belachelijke muziek, wat een stelletje losers. Meer geld dan wat anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichten
      Is dat echt een AMG? Ik had niet verwacht dat die zo ging afgeslacht worden in een rechte lijn. Gewoon hernemen is toch vooral een kwestie van koppel en daar zou die AMG toch veel meer van moeten hebben. En veel kunst is er ook niet aan, gewoon op de gas gaan.
      En hoeveel kg sleurt die AMG meer mee tov die Porsche?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        En hoeveel kg sleurt die AMG meer mee tov die Porsche?
        Ik weet het wel, en ik had wel verwacht dat die GT3 sneller ging zijn maar zoveel?

Comment

• 1955 kg voor de AMG.
          1375 kg voor de RS.

Tja

Comment

• Nordisch Gold, Macadamia en Cobaltblau zijn mijn favorieten.

Overgrote meerderheid die rondrijdt zijn in grijstinten en zwart.

Maar eigenlijk staat een 997 met elk kleur mooi
            *en nu wachten op de eerste smart ass die met een roze 997 afkomt*

Comment

zalig filmpje
              Mercedes SL55 AMG 500pk die wat zit te spelen, tot er voor hem een GT3 RS rijd. Zitten ze de bestuurder van die GT3 RS wat op te jagen, de Porsche speelt mee... bye bye AMG
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Dat geloof ik voor geen meter, een GT3 is snel maar niet ZO snel... Die rijdt ervan weg alsof 't een SL350 is, als 't een dikkere benz was gaf 'ie geen gas, dat kan gewoon niet...

Niet merkenblind worden hé..

Comment

??
                Knap!
                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Dit vind ik een heel mooi kleur

En dit is echt dé kleurencombinatie voor een 911 cabrio voor mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Dat geloof ik voor geen meter, een GT3 is snel maar niet ZO snel... Die rijdt ervan weg alsof 't een SL350 is, als 't een dikkere benz was gaf 'ie geen gas, dat kan gewoon niet...

GT3RS
                  0-100 km/h 4.2 seconds
                  0-160 km/h 8.8 seconds
                  0-200 km/h 13.2 seconds

SL55 :
                  0-100 km/h 4.4 seconds
                  0-160 km/h 10.3 seconds
                  0-200 km/h 15.6 seconds

Comment

• volgens mij duwt die merc rijder ook wel niet door... alee durft precies niet planche gaan. schrik in die bochten ofzo. Maar goed voor hem he. moet altyd onder je grenzen blijven.(merc is ook niet zo stickery in the twists als die RS) Maar ik heb et gevoel van inhouden door naar acceleratie geluid te luisteren.
                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

http://www.fastestlaps.com/car45deb91240992.html

GT3RS
                      0-100 km/h 4.2 seconds
                      0-160 km/h 8.8 seconds
                      0-200 km/h 13.2 seconds

SL55 :
                      0-100 km/h 4.4 seconds
                      0-160 km/h 10.3 seconds
                      0-200 km/h 15.6 seconds
                      op die site staan er veel foute gegevens heb ik al gemerkt

en dan nog

't lijkt me sterk dat een SL55 geen GT3 RS kan volgen

edit: heb ook ni de indruk dat de SL alles geeft
                      Last edited by ; 29/03/2009, 10:59.

Comment

• dieje midnight blue metallic vind ik wel vet, ma ik weet ni of da nog zo mooi ga zijn als het zwarte dak toe is en met een natuurlederen (grijs) interieur
                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Comment

Ik heb het filmpje nog eens bekeken. Op 2.15 bv hoor je die motor van de SL echt alles geven. en btw: Als ze de bestuurder van de GT3RS eerst zaten op te jagen en het is vrij baan, waarom zouden ze dan niet voluit gaan?
                            + Als ze aan 't filmen zijn, denk ik niet dat de bestuurder niet probeert om die GT3RS bij te houden..
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik geloof dat ook niet. Ik denk dat een 55 initieel zelfs voordeel zal hebben bij uitaccelereren vanaf zo'n 90 kilometer per uur...
                              En als hij toch trager is, dan nooit zo operkelijk.
                              Just my 2 cents.

Comment

Ik heb het filmpje nog eens bekeken. Op 2.15 bv hoor je die motor van de SL echt alles geven. en btw: Als ze de bestuurder van de GT3RS eerst zaten op te jagen en het is vrij baan, waarom zouden ze dan niet voluit gaan?
                                + Als ze aan 't filmen zijn, denk ik niet dat de bestuurder niet probeert om die GT3RS bij te houden..
                                Het verschil in prestaties tussen een SL55 en een GT3 RS is niet van die aard om de ene zo van de andere te laten wegsleuren, echt niet...

Wat je daar ziet is echt geen correct beeld van een strijd tussen twee wagens die in theorie slechts 2s op mekaar moeten toegeven van 0-200km/h, die kloof moet veel veel kleiner zijn, zo'n 55K is een dijk van een motor, dat mag je niet uit 't oog verliezen...

Comment

• Nieuwe PSE.

Comment

• 't valt nog mee !
                                    kan niet wachten op een soundfile

Comment

Het verschil in prestaties tussen een SL55 en een GT3 RS is niet van die aard om de ene zo van de andere te laten wegsleuren, echt niet...

Wat je daar ziet is echt geen correct beeld van een strijd tussen twee wagens die in theorie slechts 2s op mekaar moeten toegeven van 0-200km/h, die kloof moet veel veel kleiner zijn, zo'n 55K is een dijk van een motor, dat mag je niet uit 't oog verliezen...
                                      Het verschil is idd te groot als je naar de cijfers kijkt.
                                      Ik heb dan ook nergens beweert dat de GT3RS vele sneller is hé ik vond het gewoon een leuk filmpje , dat die SL de GT3 bestuurder wat aan het opjagen was. niet meer niet minder

Comment

• + YouTube Video

Comment

• If you have any questions to me... please give it to me in english!
                                          i am the driver of the sl55! and as i have right understood some of the posts right...
                                          yes i did not give the maximum!

regards,
                                          BTomek.

Comment

Working...
                                          X