Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat getuigd van GEEENN smaak. Een 360 niet mooi vinden kan ik aannemen (veel te hoog op zijn poten, slechte f1 flippers, etc...) maar wie een CS niet mooi vindt...das de meest indrukwekende auto van dit moment van rond de 120 000 euro.
Volgens wat hij hier zelf gepost heeft, gaat de GT3 de deur uit omdat zijn vader het fysisch te lastig heeft om als daily een GT3 te hebben ... in de plaats komt een Turbo en daarnaast nog een GT3 (RS?) voor in 't weekend ... ALS ik me correct herinner.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Volgens wat hij hier zelf gepost heeft, gaat de GT3 de deur uit omdat zijn vader het fysisch te lastig heeft om als daily een GT3 te hebben ... in de plaats komt een Turbo en daarnaast nog een GT3 (RS?) voor in 't weekend ... ALS ik me correct herinner.
Comment