Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag iets heel bizar gezien.
    Een klant had een FL 4S mee.
    Maar de rode streep tussen de achterlichten ontbrak...Een optie?
    En ja, t was een echte 4S, met de brede kont...

Sorry, k heb dit ook al in ander topic gepost

Comment

• Dat is als ik mij niet vergis wel degelijk een optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
        Dat is als ik mij niet vergis wel degelijk een optie.
        eigenlijk mooier dan met de band imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
          eigenlijk mooier dan met de band imo
          idd mooier zonder
          niet terug te vinden in "car configurator", kan volgens mij door een gewoon deksel te monteren?

Comment

• zwart
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
              Vandaag iets heel bizar gezien.
              Een klant had een FL 4S mee.
              Maar de rode streep tussen de achterlichten ontbrak...Een optie?
              En ja, t was een echte 4S, met de brede kont...

Sorry, k heb dit ook al in ander topic gepost
              mijn moeder heeft dit weekend een 4S besteld en niemand hier thuis is fan van die rode band. We hebbe dus in de garage zitten zoeken achter een oplossing en porsche bood via zijn optielijst alvast geen optie. Volgens de verkoper was de enigste optie die motorkap van een 2S bestellen en die monteren ...
              2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                mijn moeder heeft dit weekend een 4S besteld en niemand hier thuis is fan van die rode band. We hebbe dus in de garage zitten zoeken achter een oplossing en porsche bood via zijn optielijst alvast geen optie. Volgens de verkoper was de enigste optie die motorkap van een 2S bestellen en die monteren ...

En... Welke kleur/interieur is't geworden uiteindelijk?
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  En... Welke kleur/interieur is't geworden uiteindelijk?
                  meteor grey en turbo velgen, ni echt origineel dus, ze was zelf vrij grote fan van het aquablauwe maar de man in de garage raadde da af omda ge da echt rap beu waart gezien en da die rode band alleen maar nog meer opviel.
                  het interieur is natuurleder int donkergrijs geworden
                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

meteor grey en turbo velgen, ni echt origineel dus, ze was zelf vrij grote fan van het aquablauwe maar de man in de garage raadde da af omda ge da echt rap beu waart gezien en da die rode band alleen maar nog meer opviel.
                    het interieur is natuurleder int donkergrijs geworden
                    Ja man ....
                    Ge moet ni naar die verkopers luisteren ma uw eigen goesting doen. Ge moet eens kijken naar de stockwagens, die zijn allemaal grijs of zwart (het merendeel grijs). En ik moet de eerste mens nog tegenkomen die een auto heeft gekocht en die de kleur van zijn auto beu is gezien eigenlijk.

Had ik het oorspronkelijk advies gevolgd toen ik de C2S bestelde had ik een C2S met comfortzetels, standaardophanging, geen verkort schakelsysteem, geen sper en zeker geen macadamia.

Comment

• uw goesting en ni anders!

Comment

• Oja, was me eerst ni opgevallen.

Grijze buitenkant, grijze binnenkant ... das nogal veel grijs he
                        Pak dan Cocoa interieur ofzo. Dat is magnifiek imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          ja ik had die foto's ook gevonden op het internet, ge u nu wel dieje rode reflector strip er nog bij fantaseren, echt schoon is da ni:s (+ men moeder was zelf serieus aant twijfele, ze begon da blauw zelfs al wa beu te zijn uit de boekskes:p)

rest vd opties zijn (voor zover ik het nog weet):

elektrische sportzetels me geheugen
                          pdk
                          chronoplus
                          nav
                          verwarmbaarstuur (tis ne cabrio eh)
                          middentunnel in leder
                          homelink
                          ...

(het optie lijstje op de bestelbon was precies 3 keer zo lang, maar men geheuge laat me wa in de steek)
                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Oja, was me eerst ni opgevallen.

Grijze buitenkant, grijze binnenkant ... das nogal veel grijs he
                            Pak dan Cocoa interieur ofzo. Dat is magnifiek imho.
                            Natuurleder donkergrijs is zo goed als zwart te noemen

Meteorgrijs contrasteert daar veel sterker mee dan zwart...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

idd, als ge ze naast mekaar houdt ziet ge het verschil, maar anders zou ge het alletwee gewoon zwart noemen.
                              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

Okay dan

Comment

(het optie lijstje op de bestelbon was precies 3 keer zo lang, maar men geheuge laat me wa in de steek)
                                    Waarschijnlijk nog de bluetooth voor de gsm, ipod adapter en zo van die zooi. (en mssch nog wat Porsche logo's hier en daar). Dynamisch bochtenlicht misschien ook?

Oja, zeer belangrijk
                                    Heeft ze ook het stuk rond de versnellingspook in leder gepakt? Kost vrij weinig en dan heb je echt volledig leder aan de middentunnel tot aan de navi module. Anders heb je daar geen leder (en dat wordt vaak vergeten te speccen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Waarom??

Comment

Waarschijnlijk nog de bluetooth voor de gsm, ipod adapter en zo van die zooi. (en mssch nog wat Porsche logo's hier en daar). Dynamisch bochtenlicht misschien ook?

Oja, zeer belangrijk
                                        Heeft ze ook het stuk rond de versnellingspook in leder gepakt? Kost vrij weinig en dan heb je echt volledig leder aan de middentunnel tot aan de navi module. Anders heb je daar geen leder (en dat wordt vaak vergeten te speccen)
                                        idd bluetooth gsm, ipod en lichten zooi zit er op, we hebbe getwijfeld om da stuk rond de pook in leer te nemen maar da natuurleer heeft vrij lichte naden en dan zou ge op op da stukske tusse uwe pook en die middentunnel da 5 cm breed is nogal veel naad hebben, we hebbe da weg gelate omda we dachten da da ni schoon ging zijn. Gij zou het dus wel nemen?
                                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Working...
                                        X