Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
idd bluetooth gsm, ipod en lichten zooi zit er op, we hebbe getwijfeld om da stuk rond de pook in leer te nemen maar da natuurleer heeft vrij lichte naden en dan zou ge op op da stukske tusse uwe pook en die middentunnel da 5 cm breed is nogal veel naad hebben, we hebbe da weg gelate omda we dachten da da ni schoon ging zijn. Gij zou het dus wel nemen?
Ja, anders is da daar plastiek En voor de prijs moet je het niet laten.
Da's hier een foto van in mijn 997 met donkergrijs natuurleder. Heb geen idee of de optie die ir_fuel bedoelt daar nu voorzien is...
Hey Tuur Bo,
Vraagje de chrono wijzer in het midden is in het wit. Is dit doordat je de carrera wijzerplaten in het wit genomen hebt of was dit nog eens een aparte optie? Bij de configuratie van mijn cayman heb ik die ook in het wit genomen maar hoop ergens dat de midden chrono ook wit is. Bij optie lijst van porsche.de staat dit nog eens als extra 250€
mijn moeder heeft dit weekend een 4S besteld en niemand hier thuis is fan van die rode band. We hebbe dus in de garage zitten zoeken achter een oplossing en porsche bood via zijn optielijst alvast geen optie. Volgens de verkoper was de enigste optie die motorkap van een 2S bestellen en die monteren ...
Comment