Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
    idd bluetooth gsm, ipod en lichten zooi zit er op, we hebbe getwijfeld om da stuk rond de pook in leer te nemen maar da natuurleer heeft vrij lichte naden en dan zou ge op op da stukske tusse uwe pook en die middentunnel da 5 cm breed is nogal veel naad hebben, we hebbe da weg gelate omda we dachten da da ni schoon ging zijn. Gij zou het dus wel nemen?
    Ja, anders is da daar plastiek En voor de prijs moet je het niet laten.

Comment

• Da's hier een foto van in mijn 997 met donkergrijs natuurleder. Heb geen idee of de optie die ir_fuel bedoelt daar nu voorzien is...

Last edited by ; 03/04/2009, 15:20.

Comment

• De jouwe heeft het niet Tuur:

Comment

• De optiecode bij de dealer is trouwens CDZ

Comment

• Vreselijk !

Zo vreselijk dat ik het nooit had opgemerkt zonder jouw inbreng

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Vreselijk !

Zo vreselijk dat ik het nooit had opgemerkt zonder jouw inbreng
              Zoals swirls op de carrosserie.

Eens je het weet laat het je nooit meer los

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Bah precies een Fast+Furious bak met die 20" velgen, en (ik begin in herhaling te vallen) die achterlichten helpen ook niet echt

Je zou moeten kunnen kiezen tussen klassieke en LED-achterlichten vind ik !

Comment

• Ik vind de FL qua looks wel verbeterd, maarja smaken en kleuren hé
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Bah precies een Fast+Furious bak met die 20" velgen, en (ik begin in herhaling te vallen) die achterlichten helpen ook niet echt

Je zou moeten kunnen kiezen tussen klassieke en LED-achterlichten vind ik !
                      Spiegelformaat dient ook vermeld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        JFD gaat flink tekeer met een auto van 300K

Comment

• Comment

• Comment

Da's hier een foto van in mijn 997 met donkergrijs natuurleder. Heb geen idee of de optie die ir_fuel bedoelt daar nu voorzien is...

Hey Tuur Bo,

Vraagje de chrono wijzer in het midden is in het wit. Is dit doordat je de carrera wijzerplaten in het wit genomen hebt of was dit nog eens een aparte optie? Bij de configuratie van mijn cayman heb ik die ook in het wit genomen maar hoop ergens dat de midden chrono ook wit is. Bij optie lijst van porsche.de staat dit nog eens als extra 250€

Comment

mijn moeder heeft dit weekend een 4S besteld en niemand hier thuis is fan van die rode band. We hebbe dus in de garage zitten zoeken achter een oplossing en porsche bood via zijn optielijst alvast geen optie. Volgens de verkoper was de enigste optie die motorkap van een 2S bestellen en die monteren ...
                                Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                                idd mooier zonder
                                niet terug te vinden in "car configurator", kan volgens mij door een gewoon deksel te monteren?

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                De jouwe heeft het niet Tuur:

is inderdaad mooi, zou dat achteraf nog te bestellen /monteren zijn? (heb het ook niet..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Ja, anders is da daar plastiek En voor de prijs moet je het niet laten.
                                  kzal zegge da ze da nog moet toevoegen aan haar optielijst, nog een optie die ik vergeten was: voetsteun in sportlook

edit: en ook nog porsche logo in de hoofdsteun
                                  2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Da's hier een foto van in mijn 997 met donkergrijs natuurleder. Heb geen idee of de optie die ir_fuel bedoelt daar nu voorzien is...

Wat ik me al altijd afgevraagd heb: kunnen ze je beboeten als je met uw telefoon in de hand belt? Dit is toch geen draadloos systeem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      De jouwe heeft het niet Tuur:

Amai, dit moet irl een prachtig interieur zijn! Zeer goeie smaak!!

Comment

kzal zegge da ze da nog moet toevoegen aan haar optielijst, nog een optie die ik vergeten was: voetsteun in sportlook

edit: en ook nog porsche logo in de hoofdsteun
                                        Die heb ik niet gepakt, die voetsteun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                          Amai, dit moet irl een prachtig interieur zijn! Zeer goeie smaak!!
                                          Cocoa he. Is heel mooi irl. Daggie heeft dat in zijn 911.

Comment

Working...
                                          X