Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVreselijk !
Zo vreselijk dat ik het nooit had opgemerkt zonder jouw inbreng
Eens je het weet laat het je nooit meer los
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBah precies een Fast+Furious bak met die 20" velgen, en (ik begin in herhaling te vallen) die achterlichten helpen ook niet echt
Je zou moeten kunnen kiezen tussen klassieke en LED-achterlichten vind ik !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDa's hier een foto van in mijn 997 met donkergrijs natuurleder. Heb geen idee of de optie die ir_fuel bedoelt daar nu voorzien is...
Vraagje de chrono wijzer in het midden is in het wit. Is dit doordat je de carrera wijzerplaten in het wit genomen hebt of was dit nog eens een aparte optie? Bij de configuratie van mijn cayman heb ik die ook in het wit genomen maar hoop ergens dat de midden chrono ook wit is. Bij optie lijst van porsche.de staat dit nog eens als extra 250€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenmijn moeder heeft dit weekend een 4S besteld en niemand hier thuis is fan van die rode band. We hebbe dus in de garage zitten zoeken achter een oplossing en porsche bood via zijn optielijst alvast geen optie. Volgens de verkoper was de enigste optie die motorkap van een 2S bestellen en die monteren ...Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichtenidd mooier zonder
niet terug te vinden in "car configurator", kan volgens mij door een gewoon deksel te monteren?
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDe jouwe heeft het niet Tuur:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJa, anders is da daar plastiek En voor de prijs moet je het niet laten.
edit: en ook nog porsche logo in de hoofdsteun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDa's hier een foto van in mijn 997 met donkergrijs natuurleder. Heb geen idee of de optie die ir_fuel bedoelt daar nu voorzien is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDe jouwe heeft het niet Tuur:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenkzal zegge da ze da nog moet toevoegen aan haar optielijst, nog een optie die ik vergeten was: voetsteun in sportlook
edit: en ook nog porsche logo in de hoofdsteun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenAmai, dit moet irl een prachtig interieur zijn! Zeer goeie smaak!!
Comment
Comment