Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Wat maken jullie eigenlijk van dit? Ik lees regelmatig in de Excellence over Amerikanen die vanalles uitsteken met oudere Porschen (stijl R Gruppe) en dikwijls staan daar pareltjes tussen. Deze komt van daar en is meer het 'sleeper' type. Zou dat nu een domme koop zijn? Volgens mij gaat die serieus vooruit gaan en qua taxen moet dat ook wel snor zitten. Maar wat als je naar de keuring moet?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenHeel mooi in de lage toeren! In de hogere moet ik het IRL nog is beoordelen.. Nice find!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNice find? Die gast zit al 3 maanden aan een stuk 24h/dag 7/7 youtube af te zoeken achter zo een filmke
Ik ben net terug van op reis, ik kijk eens op een forum, en *jep!* filmpje!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten'k vind het ook mooi klinken
Ik ga eens een poll starten denk ik; PSE, Sportwagen Hermann of FVD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenPSE manuele kleppenbediening
Maak maar al een afspraak bij Gert van Carnewal. En van die 500 EUR dat ge in uwe zak steekt moogde mij trakteren op ne mojito!
Ik ben nog aan het nagenieten van dat ritje
Nieuwe PSE klinkt ook wel goed! Aangename verrassing!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenPSE manuele kleppenbediening
Maak maar al een afspraak bij Gert van Carnewal. En van die 500 EUR dat ge in uwe zak steekt moogde mij trakteren op ne mojito!
Uw uitlaat klinkt inderdaad schitterend! we'll see
ohja, poll is al gestart
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHebben ze al iets beschikbaar? kga eens kijken op hun website
Uw uitlaat klinkt inderdaad schitterend! we'll see
ohja, poll is al gestart
http://autoforum.be/showthread.php?p...41#post3347241
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenEuh, dat is een pré-facelift hoor Phil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenamai die staat precies erg breed vooraan..
wat ik mij afvraag, waarom maken ze van de GT2 geen RS versie?
Comment
Comment