Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Wat maken jullie eigenlijk van dit? Ik lees regelmatig in de Excellence over Amerikanen die vanalles uitsteken met oudere Porschen (stijl R Gruppe) en dikwijls staan daar pareltjes tussen. Deze komt van daar en is meer het 'sleeper' type. Zou dat nu een domme koop zijn? Volgens mij gaat die serieus vooruit gaan en qua taxen moet dat ook wel snor zitten. Maar wat als je naar de keuring moet?

Comment

• PSE nieuwe carrera
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Heel mooi in de lage toeren! In de hogere moet ik het IRL nog is beoordelen.. Nice find!

Comment

• Klinkt zeker niet slecht.

Comment

• Knap!

Comment

• 'k vind het ook mooi klinken
                Ik ga eens een poll starten denk ik; PSE, Sportwagen Hermann of FVD

Comment

• Irl ziet die PSE er imo ook vrij goed uit, in tegenstelling tot op foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                    Heel mooi in de lage toeren! In de hogere moet ik het IRL nog is beoordelen.. Nice find!
                    Nice find? Die gast zit al 3 maanden aan een stuk 24h/dag 7/7 youtube af te zoeken achter zo een filmke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Nice find? Die gast zit al 3 maanden aan een stuk 24h/dag 7/7 youtube af te zoeken achter zo een filmke

Ik ben net terug van op reis, ik kijk eens op een forum, en *jep!* filmpje!

Comment

• Ik zou die PSE wel nemen.

Klinkt echt mooi.

Comment

• PSE manuele kleppenbediening
                          Maak maar al een afspraak bij Gert van Carnewal. En van die 500 EUR dat ge in uwe zak steekt moogde mij trakteren op ne mojito!
                          Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            'k vind het ook mooi klinken
                            Ik ga eens een poll starten denk ik; PSE, Sportwagen Hermann of FVD
                            Ik zou geen poll doen en gewoon een PSE pakken. Dat is het enige dat je kan steken dat gehomologeerd is. Geen gezeik dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                              PSE manuele kleppenbediening
                              Maak maar al een afspraak bij Gert van Carnewal. En van die 500 EUR dat ge in uwe zak steekt moogde mij trakteren op ne mojito!
                              Idd, en het resultaat bij u is fenomenaal! Dat tunneltje op 't einde

Ik ben nog aan het nagenieten van dat ritje

Nieuwe PSE klinkt ook wel goed! Aangename verrassing!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                PSE manuele kleppenbediening
                                Hebben ze al iets beschikbaar? kga eens kijken op hun website
                                Uw uitlaat klinkt inderdaad schitterend! we'll see

ohja, poll is al gestart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                  Hebben ze al iets beschikbaar? kga eens kijken op hun website
                                  Uw uitlaat klinkt inderdaad schitterend! we'll see

ohja, poll is al gestart
                                  http://autoforum.be/showthread.php?p...41#post3347241
                                  Als ge daar iet wil weten best mailen of bellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    Euh, dat is een pré-facelift hoor Phil.
                                    Je hebt gelijk. Lichten zijn misleidend.

Comment

• Nieuwe RS, dat gaat dik worden

Comment

• amai die staat precies erg breed vooraan..

wat ik mij afvraag, waarom maken ze van de GT2 geen RS versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          amai die staat precies erg breed vooraan..

wat ik mij afvraag, waarom maken ze van de GT2 geen RS versie?
                                          Wordt er ergens met de GT2 geraced?

Comment

Working...
                                          X