Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    amai die staat precies erg breed vooraan..

wat ik mij afvraag, waarom maken ze van de GT2 geen RS versie?
    De GT3 RS is er om homologatie redenen, die reden is er al niet bij de GT2. Daarbij zou een mogelijke RS van een GT2 de prijs wel erg ver opdrijven voor een 911, ik betwijfel of daar nog voldoende vraag naar zou zijn.

Er doen geruchten de ronde dat tegen het einde van de 997 cyclus er eentje komt, we'll see.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Nieuwe RS, dat gaat dik worden
      Al gezien wat ze bij Manthey met een gewone GT3 doen? Andere uitlaat eronder en je wint al meer gewicht dan van een stock RS te kopen Die gasten zijn ni gewoon. Hun prijzen ook ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Wordt er ergens met de GT2 geraced?
        Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        De GT3 RS is er om homologatie redenen, die reden is er al niet bij de GT2. Daarbij zou een mogelijke RS van een GT2 de prijs wel erg ver opdrijven voor een 911, ik betwijfel of daar nog voldoende vraag naar zou zijn.

Er doen geruchten de ronde dat tegen het einde van de 997 cyclus er eentje komt, we'll see.
        K thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Nieuwe RS, dat gaat dik worden

Ik hoop wel dat ze er een andere spoiler opsteken als hij uitkomt. De vorige is superknap imho. Dit ziet er niet uit vind ik

Comment

• Ben benieuwd naar de kleurvarianten waarin ze hem gaan uitbrengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              Ben benieuwd naar de kleurvarianten waarin ze hem gaan uitbrengen.
              Hem voorstellen in een dikke flashy kleur, en als je die dan wil hebben zwaar moeten bijbetalen ervoor (zoals met het oranje )

Comment

• Comment

• Wat een wildgroei..
                  Last edited by ; 12/04/2009, 20:10.

Comment

• Aanpassingen om aan de geluidsnormen te voldoen op laguna seca.

Alle uitlaten staan ook naar linksgericht omdat de microfoon aan de rechterkant van het circuit staat.

Comment

• Lol Wtf!?

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Die staat zo laag.. maar komt vooral omdat hij net de bocht induikt denk ik
                                Klopt, en het gaat naar beneden, dus het gewicht komt zo al naar voor.

Comment

Voor op zolder zeker met de geluidsnormen

Comment

GT3 met widebody conversion en wat GT3 RSR stukken erop gevezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                        Briljante foto

Comment

• Comment

Working...
                                          X