Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Hoe ongelooflijk vet... Maar het zijn spijtig genoeg erg gevaarlijke karren.
    Wat bedoel je eigenlijk met gevaarlijke karren, dat ze ineens vuur vatten ofzo??
    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
      Wat bedoel je eigenlijk met gevaarlijke karren, dat ze ineens vuur vatten ofzo??
      Ontzettend speels kontje, neem ik aan.

Maar wát een kontje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
        Onbegrijpelijk

Zo zie je maar, met geld kan je geen smaak kopen.
        Die gasten van Gemballa, Techart,... zullen later wel branden in de hel.

en wie bepaalt wat smaak is? Misschien hebben jullie, oem lovers, wel geen smaak. Tis alleszinds vaak heel bekrompen allemaal, er wordt zwaar overdreven, bij porsche wordt er vaak getuned op een manier dat de wagen vooral anders is als het origineel, en zeker niet vulgair, er zijn gewoon veel mensen die alles wat niet standaard is om een of andere bizarre reden meteen onderuit halen. En draai of keer het zoals ge wilt, porsche is eenheidsworst en ge ziet op elke hoek van de straat een 911

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten

Maar wát een kontje.
          Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
          Idd, zijn erg wispelturige wagens.
          'tailhappy'
          maar ach
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            'tailhappy'
            Dan zal je altijd wel genoeg adrenaline hebben als hij ineens wispelturig is
            Gt2
            Mr Drift

Comment

• Tailhappy, en een érg lichte snuit bij hoge snelheden. Heb ik gelezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Tailhappy, en een érg lichte snuit bij hoge snelheden. Heb ik gelezen.
                Een echte porsche dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Technisch?
                  Dingen die je bij Porsche zelf niet kan krijgen?
                  Niets technisch, daar heb ik 't toch nergens over? Optisch kan ik de kleine dingen als caps voor de koplampsproeiers, ringen voor de koplampen, spiegels, het stuurtje, etc... wel smaken.

En ja, ik geloof dat tuners ook technisch een meerwaarde kunnen bieden op Porsches, dan heb ik 't niet over TechArt of Gemballa, maar 'n Manthey of Ruf zie ik best dynamische meerwaarde bieden...

Comment

• De buurman heeft een nieuwe P binnen...knalrooie 997 GT2

Retevet in die kleur!

Ik probeer nog wat beeldmateriaal te regelen.

Comment

• Wtf.
                      Voortmaken kerel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten

Maar wát een kontje.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                        'tailhappy'
                        Dat zou nu eigenlijk niet het probleem zijn, enfin, net zoals jullie moet ik het ook maar hebben van het geschreven woord eerder dan 't zelf te hebben ondervonden, maar 'ie zou net last hebben van onderstuur, 'n tailhappy auto is op zich niet tricky hé...
                        Wagens die van onderstuur naar overstuur snappen dat is tricky, omdat 't onvoorspelbaar is... Tailhappy impliceert voorspelbaar "hij gaat met z'n kont schudden", niet 't geval bij de 996 GT2 dus... (again, voorzover ik lees)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Ik probeer nog wat beeldmateriaal te regelen.
                          Zoals in "nu, onmiddellijk, meteen, stante pede, al bijna terug, ze moesten er al op staan, dadelijk, direct" ??

Comment

• Zo is dat maar net.

Aanvankelijk massa's onderstuur om het overstuur te 'verbergen', maar uiteindelijk sloeg 'ie toch in een overstuur. En dan is het best wel tricky omdat je dat niet voelt aankomen.

Gelukkig kan dit allemaal verholpen worden als je hem binnensteekt bij een deftige tuner à la Manthey, Wendland enzo

Comment

• Comment

• Got ASS?

Comment

• Die CH mocht hij laten, de rest is fantastisch.

Comment

• Porker zou daar wss z'n matrasje in de garage leggen

Comment

• Euh leftö, pak me is mee naar swiss ofzo

Wat 'n keuze van auto's van die gast, prachtig...

Comment

• Beide érg dik.

Comment

• Die kerel heeft daar toch keer op keer prachtige wagens staan

Comment

Working...
                                          X