Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenWat bedoel je eigenlijk met gevaarlijke karren, dat ze ineens vuur vatten ofzo??
Maar wát een kontje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenOnbegrijpelijk
Zo zie je maar, met geld kan je geen smaak kopen.
Die gasten van Gemballa, Techart,... zullen later wel branden in de hel.
en wie bepaalt wat smaak is? Misschien hebben jullie, oem lovers, wel geen smaak. Tis alleszinds vaak heel bekrompen allemaal, er wordt zwaar overdreven, bij porsche wordt er vaak getuned op een manier dat de wagen vooral anders is als het origineel, en zeker niet vulgair, er zijn gewoon veel mensen die alles wat niet standaard is om een of andere bizarre reden meteen onderuit halen. En draai of keer het zoals ge wilt, porsche is eenheidsworst en ge ziet op elke hoek van de straat een 911
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenOntzettend speels kontje, neem ik aan.
Maar wát een kontje.Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenWat bedoel je eigenlijk met gevaarlijke karren, dat ze ineens vuur vatten ofzo??
'tailhappy'
maar ach
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIdd, zijn erg wispelturige wagens.
'tailhappy'
Gt2Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenTailhappy, en een érg lichte snuit bij hoge snelheden. Heb ik gelezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTechnisch?
Dingen die je bij Porsche zelf niet kan krijgen?
En ja, ik geloof dat tuners ook technisch een meerwaarde kunnen bieden op Porsches, dan heb ik 't niet over TechArt of Gemballa, maar 'n Manthey of Ruf zie ik best dynamische meerwaarde bieden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenOntzettend speels kontje, neem ik aan.
Maar wát een kontje.Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIdd, zijn erg wispelturige wagens.
'tailhappy'
Wagens die van onderstuur naar overstuur snappen dat is tricky, omdat 't onvoorspelbaar is... Tailhappy impliceert voorspelbaar "hij gaat met z'n kont schudden", niet 't geval bij de 996 GT2 dus... (again, voorzover ik lees)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk probeer nog wat beeldmateriaal te regelen.
Comment
-
Zo is dat maar net.
Aanvankelijk massa's onderstuur om het overstuur te 'verbergen', maar uiteindelijk sloeg 'ie toch in een overstuur. En dan is het best wel tricky omdat je dat niet voelt aankomen.
Gelukkig kan dit allemaal verholpen worden als je hem binnensteekt bij een deftige tuner à la Manthey, Wendland enzo
Comment
Comment