Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenDe velgen zijn anders ,remklauw heeft een ander kleur. Dan heb je alleen nog de pk's en topsnelheid ligt hoger.(ik denk dat er niet veel meer is correct me if i'm wrong)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent zijn ook andere remmen als ik me niet vergis.Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenUitlaten, geen rode remmen, simpel velgje, ...
zulke dingen bedoel en dat vind ik soms best leuk, het niet al te sportieve uitstralen
Al wat je zoekt in een sportwagen basically
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Voor sommige mensen is het uiterlijk van een GT3 al te extreem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenALS HET ZO ZIT HE, GA IK WEL NAAR ASTON MARTIN KLOOTZAKKEN
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenin het boekje Porsche Belgium Life , editie spring 2009 staat de GT3 in de rode exterieur kleur die ir_fuel heeft genomen ...
man man man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zal ook eens de parking oprijden op uwe sluitingsdag als ge just vertrekt
poort terug dicht
ir_fuel in den diepvriezer plasseren
en toerke heeft een splinternieuwe Porsche GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendoe maar ,
poort terug dicht
ir_fuel in den diepvriezer plasseren
en toerke heeft een splinternieuwe Porsche GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDaarvoor is ie nog niet afbetaald, hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenCoole stofzuiger
Ik zeg het irl 10 x beter2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment