Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Dus nadeliger (alleszins voor de GT3-versie) EN minder mooi dan de vorige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk lees daar dat die LEDs achteraan (letterlijk) kilo's meer wegen dan de pre-facelift lichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten14k
En eindelijk paddles
Gaan veel MY2009 kopers niet mee kunnen lachen peis ikOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEN zie ik daar een 997 GT3 mk1 aero kit?
Da's idd. de aerokit, ik zal de link daarvan ook ff posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMaar ze hebben het gewicht bespaard door de achterbank dunner te maken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIdd in Oostduinkerke is er nog een S klasse met G.000.D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn die hebben nog een SLR met nummerplaat SLR-722 ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEr zal wel een retrofitje worden aangeboden zeker?
Da's idd. de aerokit, ik zal de link daarvan ook ff posten
Modellbezeichnung "911"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichteneen echte 722?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk lees daar dat die LEDs achteraan (letterlijk) kilo's meer wegen dan de pre-facelift lichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZalig!! Ben 'es die lijst aan 't doorlopen op .at -> veel meer uitrusting dan op .de !!
Modellbezeichnung "911"
Comment
Comment