Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenManthey M600 op basis van 997 GT2.
http://www.murata-tune.com/uploads/f...2-Story-2G.jpg
Comment
-
Dan wordt het toch echt wel een DURE Carrera S, als ge en die aerokit en die X51 gaat pakken.
Damn
5000 + 14000 = 19000€
Doe daar nog een sper en een sportophanging bij en ge zit al over de 20.000
en dan nog sportzetels
En het prijsverschil tussen een kale C2S en GT3 in Belgie:
120000 - 96800 = 23200€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDan wordt het toch echt wel een DURE Carrera S, als ge en die aerokit en die X51 gaat pakken.
Damn
5000 + 14000 = 19000€
Doe daar nog een sper en een sportophanging bij en ge zit al over de 20.000
en dan nog sportzetels
En het prijsverschil tussen een kale C2S en GT3 in Belgie:
120000 - 96800 = 23200€
Winstmarge die ze op de GT3 pakken is ook veel kleiner, je krijgt dus nog meer waar voor je geld ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMaw, je bent een oen als je voor de C2S gaat, tenzij je die achterbank écht nodig hebt...
Je bent wel een oen als je voor een C2S gaat met de bovenstaande opties erop (sportophanging, aero kit, X51 ... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten14k
En eindelijk paddles
Gaan veel MY2009 kopers niet mee kunnen lachen peis ik
Bwa, ge kunt nu al een zo'n stuur met F1-schakelflippers krijgen bij Gemballa. Ziet er trouwens niet verkeerd uit. Het is een serieuze afgang voor Porsche dat ze het ooit zo hebben gemaakt. Die bediening werd bij ELKE test de grond ingeboord. Blijkbaar hebben ze eindelijk door dat ze verkeerd zaten.
Nooit te laat om te leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten14k
En eindelijk paddles
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe bent geen oen als je voor de C2S gaat.
Je bent wel een oen als je voor een C2S gaat met de bovenstaande opties erop (sportophanging, aero kit, X51 ... )
Hebt ge eigenlijk al gereden met een MK2 gt3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenEen c2s zal toch wat softer zijn, en stiller, comfortabeler, beter aangekleed, en beter uit te rusten vanbinnen.
Qua interieur is da identiek (afgezien van standaard extra alcantara in de GT3 en een andere achtergrond van tellers).
En ok, op ne GT3 kunt ge gene achterruitewisser, parkeersensoren, zetelverwarming en Bose krijgen
Hebt ge eigenlijk al gereden met een MK2 gt3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
En eindelijk paddles
Valt dit bij P aan te passen ofzo?!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn die hebben nog een SLR met nummerplaat SLR-722 ook. Zij rijdt (of reed toen toch) met een SL 55 AMG, nummerplaat ben ik vergeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenWhat the...
Valt dit bij P aan te passen ofzo?!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe bent geen oen als je voor de C2S gaat.
Vergeleken met een GT3 biedt zo'n Carrera S met al die opties nog altijd een grotere inzetbaarheid. Waar je in de GT3 nauwelijks nog comfort hebt, heb je er in de Carrera S nog wel wat. Grotere aanrijhoek (Boschungswinkel), akoestisch en veercomfort, enz.
Bovendien zijn er ook mensen die de "in your face" looks van een GT3 gerust willen missen. Ikzelf ben gek van sportversies, maar ik zou - mocht ik kunnen - liever met een "plain" 911 rondrijden dan met een bespoilerd exemplaar. Zuiver qua looks, dan.
Toegegeven, voor iemand die een auto zoekt om slechts sporadisch écht hard mee te gaan en die af en toe een circuit meepikt, is de GT3 dan 'n veel aantrekkelijker aanbod.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenop ne GT3 kunt ge gene achterruitewisser, parkeersensoren, zetelverwarming en Bose krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Lijkt wel carbonzwart of jerez zwart.
Comment
Comment