Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vergeleken met een GT3 biedt zo'n Carrera S met al die opties nog altijd een grotere inzetbaarheid. Waar je in de GT3 nauwelijks nog comfort hebt, heb je er in de Carrera S nog wel wat. Grotere aanrijhoek (Boschungswinkel), akoestisch en veercomfort, enz.
Wat ik mij dan afvraag, als je zo een C2S pakt met sportophanging en aerokit dan hangt dat ding waarschijnlijk lager dan een GT3 waar je de noselift van gebruikt
Bovendien zijn er ook mensen die de "in your face" looks van een GT3 gerust willen missen. Ikzelf ben gek van sportversies, maar ik zou - mocht ik kunnen - liever met een "plain" 911 rondrijden dan met een bespoilerd exemplaar. Zuiver qua looks, dan.
Maar dat is het punt niet, het ging over de prijs met (oa) de aerokit.
ir-fuel, wat denk jij over de "status" die een 997 turbo nog zal hebben binnen pakweg 15 jaar. Een 993 turbo blijf ik nu nog mooi vinden en behoudt erg goed zijn prijs.
ir-fuel, wat denk jij over de "status" die een 997 turbo nog zal hebben binnen pakweg 15 jaar. Een 993 turbo blijf ik nu nog mooi vinden en behoudt erg goed zijn prijs.
In mijn ogen zullen binnen 15 jaar ALLE Porsches meer status hebben dan een 996
Face it, een 930 is vandaag ook nog een mooie Porsche. Natuurlijk worden wat dingen gedateerd (en dan bedoel ik vooral het interieur/dash) maar de lijn blijft he. Dat zal je van pakweg een GTR niet kunnen zeggen vrees ik.
En volleder, en sport chrono, en noselift, en kuipen, en directional headlights ...
Ze zullen nooit een basisversie laten zien hoor
Idd, maar ik bedoelde eerder dat Porsche zelf er toch "gewicht" in smijt... Want als ik de meesten hier begrijp, zouden zij vanwege het gewicht dat op een GT3 niet nemen
Misschien willen ze de dagelijkse bruikbaarheid van een GT3 verdedigen...
Comment