Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten

nooit gedacht dat ik zo spontaan een erektie zou krijgen bij het zien van een foto van een auto

niemand die een huis zoekt om te kopen in Heule ...
    zitten momenteel huurders in die hun huur toch niet betalen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      nooit gedacht dat ik zo spontaan een erektie zou krijgen bij het zien van een foto van een auto
      Ik denk dat ik bepaalde van mijn uitspraken ga moeten herzien na het lezen van deze comment. Sorry Toerke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Ik denk dat ik bepaalde van mijn uitspraken ga moeten herzien na het lezen van deze comment. Sorry Toerke

tis vrijdagavond en straks gaan de kids gaan slapen , dan sta ik wel redelijk gevoelig hoor

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Handig

Comment

• ußenfarbe: Perlglanzeffekt-weiss 947 EUR 9.814,56

Comment

• En nachtblauw komt terug in de kleurenlijst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                ußenfarbe: Perlglanzeffekt-weiss 947 EUR 9.814,56
                10.000 euro voor een kleur!! Ze zijn goed zot.

Comment

Wat staat daar op de zijkant van die vleugel?

Comment

• 3.8

45

Comment

• Wat klinkt ie toch lekker!
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• In Oostenrijk rekenen ze er ook ni neffest voor zo een auto
                        Daar hebben ze ook een CO2 taks. 30€ per extra gram CO2 boven de 180 gr/km.

En dan nog een andere taks waar ik niet van vond hoe ze berekend wordt.

Kale Carrera 2 manueel: 101120€
                        Ne manuele Turbo begint daar aan 172.220

Comment

• gt3 filmpje, pfffff zalig

Comment

• sick
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik vind hem wel knap zo in 't rood met zwart alcantara vanbinnen.

Maar een rode F430 Scuderia is toch nog altijd specialer dan een Porsche GT3, vind ik.
                              En de prijzen zullen wel aan elkaar gewaagd zijn, veronderstel ik.
                              Ja, de verhouding prijs/exclusiviteit is toch onklopbaar bij Ferrari!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                Ik vind hem wel knap zo in 't rood met zwart alcantara vanbinnen.

Maar een rode F430 Scuderia is toch nog altijd specialer dan een Porsche GT3, vind ik.
                                Ja, de verhouding prijs/exclusiviteit is toch onklopbaar bij Ferrari!
                                Basisprijs GT3 = +/- 120.000 euro
                                Basisprijs 430 Scuderia = 210.310 euro.

Niet echt aan elkaar gewaagd dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                  Bijna, maar niet helemaal.

Comment

• Porsche testcoureur Walter Rohrl heeft de onlangs gefacelifte 911 GT3 eventjes over de ‘Ring gejaagd. Het resultaat? Een tijd van 7:40 oh ja en de opmering dat de Nissan GT-R niet sneller kan zijn dan 7:54. Dat je het maar even weet. Let the battle begin (again)! Ook het feit dat Nissan onlangs een tijd […]

Comment

• O-M-G
                                      Daar gaat je cayenne turbo

SOBR operation footage.
                                      Russian SOBR (like SWAT) team trying to arrest a weapon dealers, but assaulted a wrong Cayenne.
                                      Poor guys just happen to have identical liecense plate numbers.
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik snap er eigenlijk niks van, opeens pakken ze een 2de cayenne. En wat schieten ze binnen, flashbangs? Lekker veilig.

On the radio there is a report that a black cayenne with plate numbers 177 with 4 Azerbaijan guys that killed and stole money from a bank carrier service. The swat team pulled over the wrong car first which also was black with the plate number 177.

De 2de was dus wel de juiste.

Comment

• Die Russen zijn geschift

Comment

• Ben ik blij dat ik daar niet woon

De eerste zal de verkeerde geweest zijn.
                                          daarna komt de juiste voorbij.

Comment

Working...
                                          X