Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Code die mense daar eens een mooi mail-systeem fzo :p

Kwil wel 10%!

Anyway, back to Porsche!
    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
    Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Eerst bellen om te zien of de plaat vrij is
      en daarna bevestigen met een fax.
      ok kzal ze nekeer laten bellen voor een paar combinaties. C.911.S vind ik nog 1 vd coolste maar wel jammer da het just nen 4S is
      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
        Code die mense daar eens een mooi mail-systeem fzo :p

Kwil wel 10%!

Anyway, back to Porsche!
        Dat hebben ze daar ook hoor
        Maarja, beter bewijs op papier he

Comment

Ja.
          telefonisch bevestigen is voldoende,
          dan sturen ze een betalingsopdracht,
          als je de betaling uitvoert is de combinatie gedurende 3maand gereserveerd op jouw naam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            telefonisch bevestigen is voldoende,
            dan sturen ze een betalingsopdracht,
            als je de betaling uitvoert is de combinatie gedurende 3maand gereserveerd op jouw naam
            En als het langer duurt best nog eens een faxke sturen om te verlengen
            (telefonisch lijkt me nogal riskant dan, dan heb je geen bewijs)

Comment

• Comment

• 3 ferme machientjes for sale
                wimoptiek.be op

Comment

En als het langer duurt best nog eens een faxke sturen om te verlengen
                  (telefonisch lijkt me nogal riskant dan, dan heb je geen bewijs)
                  Inderdaad, ik heb mijn 911-??? plaat gereserveerd op 15/4 maar gezien de leveringstermijn is het mogelijk dat ik net buiten de drie maanden val....ik ga in elk geval de 620 euro betalen en ik had eveneens al vernomen dat een verlenging van de reservatie in dat geval uitzonderlijk mogelijk zou zijn...dat zal ik dan ten gepasten tijde mogelijks doen denk ik...
                  By the way, ik heb alles per email gedaan

Comment

• Heb je toevallig pics van je P ,BernieDC?
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                      Inderdaad, ik heb mijn 911-??? plaat gereserveerd op 15/4 maar gezien de leveringstermijn is het mogelijk dat ik net buiten de drie maanden val....ik ga in elk geval de 620 euro betalen en ik had eveneens al vernomen dat een verlenging van de reservatie in dat geval uitzonderlijk mogelijk zou zijn...dat zal ik dan ten gepasten tijde mogelijks doen denk ik...
                      By the way, ik heb alles per email gedaan
                      Wanneer komt em binnen?

Comment

Wanneer komt em binnen?
                        en vooral wat komt er binnen?
                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Eens benieuwd om te zien welke verschillen we op Zolder gaan optekenen tussen een origineele 997S, mijn 997S cabrio met europipe en de 997S FL PDK.
                          Op de snelweg ging het compleet gelijk op met de PDK en onze cab. Normaal zou het op circuit toch een stuk meer verschil moeten inzitten vanwege de meerdere schakelbewegingen op Zolder. Verzachtende omstandigheden zijn wel de lage km-stand van de nieuweling (6000km).

Ik vermoed dat de RS4 avant die mee zal komen wel eens de snelste zou kunnnen zijn.

TUURBO? enig idee? jij bent best geplaatst om ze te vergelijken.

Comment

• Euhm....het Porsche virus enkele jaren geleden opgedaan met een zilvergrijze 996....daarna heb ik dus een zwarte Cayman gekocht....die ik nog steeds heel graag zie ....maar toch zal de mooie Cayman binnenkort ingeruild worden voor een grijze 997 C4 cabrio (2007) met weinig km.....ik zocht er al een tijdje naar maar ze zijn moeilijk te vinden...de 4S is er genoeg...de C2 en de 2S cabrio ook maar weinig C4 cabrio te vinden...en zeker met niet teveel opties zoals ik hem wou.....vandaar dat ik op een "ingevoerde" gebotst ben....zal nog enkele weken duren vooraleer de papieren rond zijn vrees ik......de 19" turbo wielen zijn besteld....de PSE zal volgen (want die heb ik ook op de Cayman en zonder is geen leven).....en voor de rest zal het genieten zijn van elke kilometer..... (foto's volgen soon if you insist)

Sommigen kennen mij misschien een beetje vanop een ander forum. Ik ben 43, zit in de financiële sector. Daily is een 2009 ML 320 cdi (een oase van rust). Ben gek op mijn lief, reizen, lekker eten, sporten tussendoor en natuurlijk Porsche...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                              Eens benieuwd om te zien welke verschillen we op Zolder gaan optekenen tussen een origineele 997S, mijn 997S cabrio met europipe en de 997S FL PDK.
                              Op de snelweg ging het compleet gelijk op met de PDK en onze cab. Normaal zou het op circuit toch een stuk meer verschil moeten inzitten vanwege de meerdere schakelbewegingen op Zolder. Verzachtende omstandigheden zijn wel de lage km-stand van de nieuweling (6000km).

Ik vermoed dat de RS4 avant die mee zal komen wel eens de snelste zou kunnnen zijn.

TUURBO? enig idee? jij bent best geplaatst om ze te vergelijken.
                              Ik heb met de RS4 nog geen circuit gedaan maar heb zo'n vermoeden dat de remmen het zwakke punt gaan zijn owv het hoge gewicht. Maar ik ben dus ook benieuwd...een RS4 is makkelijker heel hard te rijden (enorm stabiel) maar uiteindelijk moet een 997S zeker sneller kunnen zijn op een circuit, die gooi je volgens mij toch sneller de chicanes door.

Comment

• Schitterend, ice driving met een Porsche rallykar

Comment

• Hier een 911 van een kennis van me.
                                  Het betreft een 3.2 met originele turbo-look van '86.
                                  De wagen is in uitzonderlijke staat en heeft de kleur wit-metallic, helaas moeilijk tezien op foto.

Meer foto's op www.vagplus.org

Grtz.
                                  Nick

Comment

• Nieuw PSE filmpje (ja Ir_fuel kheb zitten zoeken)
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Klinkt eigl wel lekker

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video
                                      Last edited by Greg; 28/04/2009, 22:10.

Comment

• ok valt niet te vergelijken natuurlijk.
                                        Maar geluid trekt op niets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                          ok valt niet te vergelijken natuurlijk.
                                          Maar geluid trekt op niets

Bedoel je van de RS of van het filmpje

Comment

Working...
                                          X