Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk vind die 2 op een gewone carrera anders nog wel mooi. En het hoort een beetje op een gewone carrera vind ik, maar dat hebben andere mensen misschien minder.
Maar als er een sportuitlaat onder staat mag dat mss ook wel "gezien" worden.
Aleja, 't is beide mooi he.. we zien wel2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenneen helaas niet, maar wel van deze turbo S voor je
grtjs vd knaufstert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHier vind ik de facelift nog wel te smaken
Comment
-
Elk zijn goesting hé, ik ben ook allesbehalve fan van LED's (de achterlichten), ze maken de 911 misschien moderner, maar minder "tijdloos". En als je ziet hoe modern de spiegeleilichten van de 996 waren, en hoe spuuglelijk en hopeloos verouderd zowat iedereen die vindt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenElk zijn goesting hé, ik ben ook allesbehalve fan van LED's (de achterlichten), ze maken de 911 misschien moderner, maar minder "tijdloos". En als je ziet hoe modern de spiegeleilichten van de 996 waren, en hoe spuuglelijk en hopeloos verouderd zowat iedereen die vindt...
Ik vind die nog best te pruimen, behalve de pre-fl exemplaren met die oranje onderkanten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenElk zijn goesting hé, ik ben ook allesbehalve fan van LED's (de achterlichten), ze maken de 911 misschien moderner, maar minder "tijdloos". En als je ziet hoe modern de spiegeleilichten van de 996 waren, en hoe spuuglelijk en hopeloos verouderd zowat iedereen die vindt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenheeft dieje porsche ni nog gewoon 10 jaar nodig om aan karakter te winnen?
BTW vandaag te weten gekomen dat Porsche mee aan de wieg heeft gestaan van
(tromgeroffel)
DE LADA SAMARA
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door japser Bekijk Berichtenik vind het een beetje te veel lawaai voor een Cayman SMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIk vind het overdreven, de mooie Porsche sound is wegMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenVroeger was het een mooie porsche sound. Met de jaren vind ik het echt afgezwakt! Maar ik heb al gemerkt dat het op sound aankomt dat er niet veel mensen met mij akkoord gaan
Comment
-
Comment