Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Daar zijn we nog over aan 't twijfelen.. we kunnen de originele houden, maar 4 pijpjes, tgoh. We zien wel
    Ik vind die 2 op een gewone carrera anders nog wel mooi. En het hoort een beetje op een gewone carrera vind ik, maar dat hebben andere mensen misschien minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Ik vind die 2 op een gewone carrera anders nog wel mooi. En het hoort een beetje op een gewone carrera vind ik, maar dat hebben andere mensen misschien minder.
      Ik vind ze ook heel mooi.
      Maar als er een sportuitlaat onder staat mag dat mss ook wel "gezien" worden.
      Aleja, 't is beide mooi he.. we zien wel
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
        neen helaas niet, maar wel van deze turbo S voor je

grtjs vd knaufstert
        merci ! manmanmanmanmanmanmanmanmanman

Comment

• Hier vind ik de facelift nog wel te smaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Hier vind ik de facelift nog wel te smaken

de fl is altijd te smaken
            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Elk zijn goesting hé, ik ben ook allesbehalve fan van LED's (de achterlichten), ze maken de 911 misschien moderner, maar minder "tijdloos". En als je ziet hoe modern de spiegeleilichten van de 996 waren, en hoe spuuglelijk en hopeloos verouderd zowat iedereen die vindt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Elk zijn goesting hé, ik ben ook allesbehalve fan van LED's (de achterlichten), ze maken de 911 misschien moderner, maar minder "tijdloos". En als je ziet hoe modern de spiegeleilichten van de 996 waren, en hoe spuuglelijk en hopeloos verouderd zowat iedereen die vindt...
                Die spiegeleilichten zijn gewoon verouderd omdat ze niet meer op de generaties erna zaten.

Ik vind die nog best te pruimen, behalve de pre-fl exemplaren met die oranje onderkanten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Elk zijn goesting hé, ik ben ook allesbehalve fan van LED's (de achterlichten), ze maken de 911 misschien moderner, maar minder "tijdloos". En als je ziet hoe modern de spiegeleilichten van de 996 waren, en hoe spuuglelijk en hopeloos verouderd zowat iedereen die vindt...
                  heeft dieje porsche ni nog gewoon 10 jaar nodig om aan karakter te winnen?
                  2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                    heeft dieje porsche ni nog gewoon 10 jaar nodig om aan karakter te winnen?
                    De 996 reeks (op een paar uitzondering na zoals de GT3-RS) zal de geschiedenis ingaan als de "net-niet" 911 imho.

BTW vandaag te weten gekomen dat Porsche mee aan de wieg heeft gestaan van

(tromgeroffel)

DE LADA SAMARA

Comment

• die achterlichten op de FL 997 zijn te vrouwelijk geworden in mijn ogen. té afgelijnd.
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Idd, ik ben er ook nog niet helemaal voor gewonnen eigenlijk..

Comment

• Comment

• Wat een zalige sound komt er uit deze Cayman S.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten

Shit zeg, hoe lekker is dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                Wat een zalige sound komt er uit deze Cayman S.

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                ik vind het een beetje te veel lawaai voor een Cayman S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door japser Bekijk Berichten
                                  ik vind het een beetje te veel lawaai voor een Cayman S
                                  Ja het maakt inderdaad veel lawaai maar het is een prachtige sound dat er uit komt.
                                  Mr Drift

Comment

• Ik vind het overdreven, de mooie Porsche sound is weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                      Ik vind het overdreven, de mooie Porsche sound is weg
                                      Vroeger was het een mooie porsche sound. Met de jaren vind ik het echt afgezwakt! Maar ik heb al gemerkt dat het op sound aankomt dat er niet veel mensen met mij akkoord gaan
                                      Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                        Vroeger was het een mooie porsche sound. Met de jaren vind ik het echt afgezwakt! Maar ik heb al gemerkt dat het op sound aankomt dat er niet veel mensen met mij akkoord gaan
                                        Je hebt wel gelijk, vroeger kon er niks tippen aan het geluid van een luchtgekoeld exemplaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Porsche 997 mk1 met FVD
                                          schitterend
                                          + YouTube Video
                                          Niks speciaal vind ik

Comment

Working...
                                          X