edith
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAlvast twee mensen hier hebben met de R8 4.2 met R-Tronic gereden en die waren er allebei niet over te spreken, niet enkel om te dragracen maar tout court. Of ik moet de posts van Ir_fuel en rami verkeerd begrepen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk ben volledig akkoord met gTa, ook wat de motor betreft. Die bak hadden ze nooit met die V8 mogen uitbrengen, de V10 versie zal een pak beter zijn.Last edited by Spillies; 13/05/2009, 21:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenweg .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWaarom maak je het dan eerst aan?
kzal de pics wel in het facelift-topic zetten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJe hebt er toch geen last van hoop ik ?
kzal de pics wel in het facelift-topic zetten
Waarom vraag ik me dan af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOké, 't lijkt me ook al duidelijk dat de Porsche sneller is door z'n PDK-bak die een knap staaltje techniek is.
Maar die R8 van 't filmpje is een R-tronic en dat is scheisse voor mee te dragracen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk ben gewoon nieuwsgierig, je maakt eerst een topic aan en 4 fototopics en dan verwijder je 't na 2 weken?
Waarom vraag ik me dan af?
Omdat er in het topic of in de cc commentaren waren van: maar een gewone carrera? pff triestig bla bla.. en dat terwijl men zelf in een Opel of Renault rijden.. en nee ik heb niets tegen die wagens,maar als men zo gaat beginnen. Ipv me druk te maken en te reageren op die uitlokkende posts, heb ik het topic laten verwijderen, iedereen tevreden2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDan mogen ze de S-klasse ook niet uitbrengen met een 280CDI en een 1 reeks ook niet met een 116d, maar toch doen ze dit.
Een S is een cruiser dus die heeft geen potente motor nodig, en een 116d is vinnig genoeg als stadswagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenToch wel. Een sportwagen uitbrengen met een ontoereikende motor is als een alcoholvrij biertje: mist zijn doel dus volledig. Ik kan er overigens niet over meespreken want ik heb nog niet met een R8 (mee-/)gereden.
Eerst kwamen ze met hun "uber" R8, het summum qua prestaties
Een beetje later komen ze met een gezinswagen die dat ding te kakken zet op de snelweg
Dan de TTRS die ook al aardig in de buurt komt, voor een fractie van de prijs
En binnenkort de RS5.
Het houdt geen steek, die V8 voor die prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAlvast twee mensen hier hebben met de R8 4.2 met R-Tronic gereden en die waren er allebei niet over te spreken, niet enkel om te dragracen maar tout court. Of ik moet de posts van Ir_fuel en rami verkeerd begrepen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenToch wel. Een sportwagen uitbrengen met een ontoereikende motor is als een alcoholvrij biertje: mist zijn doel dus volledig.
't Is een atmo V8 met 420pk, 100pk per liter, in een sportwagen van 1500kg, mij niet beginnen te zeggen dat die ontoereikend is...
Oké, het is geen grote performance motor, maar daarvoor is de volgende versie (V10) er en mss nog volgende versies...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHij mag dan wel even snel zijn als een even veel kostende Carrera S pré-facelift, feit blijft dat hij er gewoon sneller uitziet dan hij werkelijk is. Imo hadden ze hem enkel mogen uitbrengen als V10...
Een carrera S pre-facelift kost uitgerust EEN PAK minder dan een aangeklede R8 V8 (reken maar snel 130K voor een R8 V
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKom, kom, ook niet beginnen te overdrijven hé, ontoereikende motor.
't Is een atmo V8 met 420pk, 100pk per liter, in een sportwagen van 1500kg, mij niet beginnen te zeggen dat die ontoereikend is...
Oké, het is geen grote performance motor, maar daarvoor is de volgende versie (V10) er en mss nog volgende versies...
Maar ik vind hem zalig. Donkerblauw, carbon blades, champagne-/ivoorkleurig interieur met carbon inlegstukken, manueel,... De R8 V8 volstaat voor mij ruimschoots en ik zou een nier afstaan om er toch eens mee te kunnen rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten(hopend op een leerrijke discussie met mensen die daarop zouden inpikken)
Als ik, volgens jou, niet geheel objectief tegenover de R8 sta, dan zal je wel gelijk hebben, maar jij staat dan aan de andere kant en we vinden elkaar in het midden.
Ik neem m'n woorden terug, ik ga ergens wat over 19" versus 18" lullen ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Ik neem m'n woorden terug, ik ga ergens wat over 19" versus 18" lullen ofzo.
Niet op een deftige manier meer kunnen discussiëren, u direct aangevallen voelen ed.
Shit...
Comment
Comment