Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• edith
    Last edited by Alexx; 13/05/2009, 21:07.
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Waar is 't topic trouwens van die Porsche?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• weg .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Alvast twee mensen hier hebben met de R8 4.2 met R-Tronic gereden en die waren er allebei niet over te spreken, niet enkel om te dragracen maar tout court. Of ik moet de posts van Ir_fuel en rami verkeerd begrepen hebben.
          Ik ben volledig akkoord met gTa, ook wat de motor betreft. Die bak hadden ze nooit met die V8 mogen uitbrengen, de V10 versie zal een pak beter zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Ik ben volledig akkoord met gTa, ook wat de motor betreft. Die bak hadden ze nooit met die V8 mogen uitbrengen, de V10 versie zal een pak beter zijn.
            Dan mogen ze de S-klasse ook niet uitbrengen met een 280CDI en een 1 reeks ook niet met een 116d, maar toch doen ze dit.
            Last edited by Spillies; 13/05/2009, 21:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              weg .
              Waarom maak je het dan eerst aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Waarom maak je het dan eerst aan?
                Je hebt er toch geen last van hoop ik ?
                kzal de pics wel in het facelift-topic zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                  Je hebt er toch geen last van hoop ik ?
                  kzal de pics wel in het facelift-topic zetten
                  Ik ben gewoon nieuwsgierig, je maakt eerst een topic aan en 4 fototopics en dan verwijder je 't na 2 weken?

Waarom vraag ik me dan af?

Comment

Oké, 't lijkt me ook al duidelijk dat de Porsche sneller is door z'n PDK-bak die een knap staaltje techniek is.

Maar die R8 van 't filmpje is een R-tronic en dat is scheisse voor mee te dragracen.
                    50-250 is nu niet bepaald dragracen hè.

Comment

Ik ben gewoon nieuwsgierig, je maakt eerst een topic aan en 4 fototopics en dan verwijder je 't na 2 weken?

Waarom vraag ik me dan af?
                      De fototopics bestaan nog.
                      Omdat er in het topic of in de cc commentaren waren van: maar een gewone carrera? pff triestig bla bla.. en dat terwijl men zelf in een Opel of Renault rijden.. en nee ik heb niets tegen die wagens,maar als men zo gaat beginnen. Ipv me druk te maken en te reageren op die uitlokkende posts, heb ik het topic laten verwijderen, iedereen tevreden

Comment

Dan mogen ze de S-klasse ook niet uitbrengen met een 280CDI en een 1 reeks ook niet met een 116d, maar toch doen ze dit.
                        Toch wel. Een sportwagen uitbrengen met een ontoereikende motor is als een alcoholvrij biertje: mist zijn doel dus volledig. Ik kan er overigens niet over meespreken want ik heb nog niet met een R8 (mee-/)gereden.

Een S is een cruiser dus die heeft geen potente motor nodig, en een 116d is vinnig genoeg als stadswagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                          Toch wel. Een sportwagen uitbrengen met een ontoereikende motor is als een alcoholvrij biertje: mist zijn doel dus volledig. Ik kan er overigens niet over meespreken want ik heb nog niet met een R8 (mee-/)gereden.
                          Weet je wat het probleem is.
                          Eerst kwamen ze met hun "uber" R8, het summum qua prestaties
                          Een beetje later komen ze met een gezinswagen die dat ding te kakken zet op de snelweg
                          Dan de TTRS die ook al aardig in de buurt komt, voor een fractie van de prijs
                          En binnenkort de RS5.

Het houdt geen steek, die V8 voor die prijs.

Comment

Alvast twee mensen hier hebben met de R8 4.2 met R-Tronic gereden en die waren er allebei niet over te spreken, niet enkel om te dragracen maar tout court. Of ik moet de posts van Ir_fuel en rami verkeerd begrepen hebben.
                            Maak er maar 3 van.
                            Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                              Toch wel. Een sportwagen uitbrengen met een ontoereikende motor is als een alcoholvrij biertje: mist zijn doel dus volledig.
                              Kom, kom, ook niet beginnen te overdrijven hé, ontoereikende motor.

't Is een atmo V8 met 420pk, 100pk per liter, in een sportwagen van 1500kg, mij niet beginnen te zeggen dat die ontoereikend is...

Oké, het is geen grote performance motor, maar daarvoor is de volgende versie (V10) er en mss nog volgende versies...

Comment

• Hij mag dan wel even snel zijn als een even veel kostende Carrera S pré-facelift, feit blijft dat hij er gewoon sneller uitziet dan hij werkelijk is. Imo hadden ze hem enkel mogen uitbrengen als V10...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Hij mag dan wel even snel zijn als een even veel kostende Carrera S pré-facelift, feit blijft dat hij er gewoon sneller uitziet dan hij werkelijk is. Imo hadden ze hem enkel mogen uitbrengen als V10...
                                  Half gelijk.

Een carrera S pre-facelift kost uitgerust EEN PAK minder dan een aangeklede R8 V8 (reken maar snel 130K voor een R8 V

Comment

Kom, kom, ook niet beginnen te overdrijven hé, ontoereikende motor.

't Is een atmo V8 met 420pk, 100pk per liter, in een sportwagen van 1500kg, mij niet beginnen te zeggen dat die ontoereikend is...

Oké, het is geen grote performance motor, maar daarvoor is de volgende versie (V10) er en mss nog volgende versies...
                                    Neenee, ik bedoel niet dat de R8 een ontoereikende motor heeft, gewoon in't algemeen "een sportwagen"... De R8 heeft een ietwat teleurstellende motor voor hetgeen van hem werd verwacht. Daarom wordt de prijs ook plots een obstakel, omdat je voor wat minder pingping een even performante (of in sommige gevallen: een performantere) 997 hebt.

Maar ik vind hem zalig. Donkerblauw, carbon blades, champagne-/ivoorkleurig interieur met carbon inlegstukken, manueel,... De R8 V8 volstaat voor mij ruimschoots en ik zou een nier afstaan om er toch eens mee te kunnen rijden.

Comment

(hopend op een leerrijke discussie met mensen die daarop zouden inpikken)
                                      Ja, daar ben ik de geschikte persoon voor hé

Als ik, volgens jou, niet geheel objectief tegenover de R8 sta, dan zal je wel gelijk hebben, maar jij staat dan aan de andere kant en we vinden elkaar in het midden.

Ik neem m'n woorden terug, ik ga ergens wat over 19" versus 18" lullen ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Ik neem m'n woorden terug, ik ga ergens wat over 19" versus 18" lullen ofzo.
                                        WTF, Leftlane, wat is er gebeurd met gij gast?

Niet op een deftige manier meer kunnen discussiëren, u direct aangevallen voelen ed.

Shit...

Comment

• Menopauze ....

Comment

Working...
                                          X