Oorspronkelijk geplaatst door xxx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Ik vind het een fantastische wagen !! Heb er al héél veel mee gereden en iedere keer schrik ik nog van de prestaties ! Maar er zijn toch enkele wagens die mijn hart sneller doen slaan.. En ik heb het geluk dat ik een héél goeie invloed heb op mijn ouders ivm kiezen van wagens (heb mijn ma haar cayman en mijn pa zijn 535d zelf samengesteld).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGT3 is gecancelled he
Ik weet niet of ik mag zeggen wat er in de plaats komt
En wat komt er in de plaats? een andere porsche? zou nog gemakkelijk geweest zijn voor het eventuele voorschot niet te verliezen. Want uw voorganger (350z) is al verkocht natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenStaat in de CC. Kweet niet of ik het mag zeggen, dus kga het zo laten
Zo'n 993 turbo S is de max, maar met de waarde in 't achterhoofd ga je daar niet veel mee rijden en dan is de vraag : kan je je centen niet beter spenderen aan een wagen waar je meer kms mee zal doen en dus meer plezier zal van hebben...
Comment
-
rare opmerking
naar mijn weten mis ik niets, maar als er opeens iemand een post plaatst over de annulatie van één van de vetste wagens van het forum is het toch logisch dat er iemand op reageert wat de opvolger gaat zijn? zeker als je weet dat zijn huidige wagen verkocht is en hij toch wel nood zal hebben aan een ander vervoermiddel. al was het een dacia, irfuel zal er zijn redenen voor hebben. We zijn allemaal volwassenen (sommigen hier wel enkel qua leeftijd en niet mentaal), dus moet er toch niet geheimzinnig over gedaan worden.
mijn gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenStaat in de CC. Kweet niet of ik het mag zeggen, dus kga het zo laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIRFUEL is nu naar DE .
Maar mss wil hij de verrasing zelf bekendmaken..hoe zou je zelf zijn ik bedoel daar niets verkeerd mee he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenNeeneen de gedachten die ik heb hou ik nog wat voor mezelf
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenik gok op een 993 GT2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenNeeneen !! Ik vind de Turbo S de knapste van de 993 reeks
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten959? 550 spyder?
Dat vind ik nu echt eens een lelijke auto !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten959
Dat vind ik nu echt eens een lelijke auto !
Comment
Comment