Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Last edited by Wimpus; 21/05/2009, 11:11.
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDe onze mag de deur uit maar wel enkel voor dikke prijs. Hij moet zeker niet buiten maar bij een goeie prijs wel. Idem voor de rode fiat
eueu... geef eens een richtprijs voor die TT S ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNee hoor, geen enkel probleem. Ze hebben daar totaaal niet moeilijk over gedaan. 10% van de factuurprijs van de auto betalen en de boel was gecanceld... (Wat ik dus met plezier gedaan heb, ahum ahum kuch kuch )Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenwtf is da 10 en 15k da gij betaald hebt om dieje te cancellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNee hoor, geen enkel probleem. Ze hebben daar totaaal niet moeilijk over gedaan. 10% van de factuurprijs van de auto betalen en de boel was gecanceld... (Wat ik dus met plezier gedaan heb, ahum ahum kuch kuch )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZou dat eventueel niet goedkoper uitgekomen zijn van de koop te laten doorgaan en onmiddelijk te verkopen?
ik was ook al van die mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZou dat eventueel niet goedkoper uitgekomen zijn van de koop te laten doorgaan en onmiddelijk te verkopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNiet als er van de nieuwe GT3 bijna niets verkocht wordt.Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenMijn vader zijn vorige Porsche was een Porsche 964 Turbo (3.6). Dat was ook een zalige wagen! Zo ene van in Badboys
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAchterkant van de pré-facelift, met name de spoiler, vind ik pakken knapper dan bij de facelift imho. Verder is de facelift er op veel vlakken sterk op vooruit gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenen dan zeker op vlak van motorisch en pdk-bakMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten997 facelift blijkt, naar wat ik hier gehoord heb, niet zo schitterend te verkopen als verwacht.
Comment
Comment