Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Nee hoor, geen enkel probleem. Ze hebben daar totaaal niet moeilijk over gedaan. 10% van de factuurprijs van de auto betalen en de boel was gecanceld... (Wat ik dus met plezier gedaan heb, ahum ahum kuch kuch )
    wtf is da 10 à 15k da gij betaald hebt om dieje te cancellen?
    Last edited by Wimpus; 21/05/2009, 11:11.
    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
      De onze mag de deur uit maar wel enkel voor dikke prijs. Hij moet zeker niet buiten maar bij een goeie prijs wel. Idem voor de rode fiat
      Awel, ik snap echt ni waarom je die TT S wil verkopen. Da's toch echt een collectors item. Ik rij met de mijne misschien 2000 a 3000 km op een jaar, staat dus ook meer stil dan dat ik er plezier van heb en tegenover wat ik er aan taks en verzekering voor betaal. Maar em wegdoen, ik zou 't begot niet kunnen...
      eueu... geef eens een richtprijs voor die TT S ...

Comment

Nee hoor, geen enkel probleem. Ze hebben daar totaaal niet moeilijk over gedaan. 10% van de factuurprijs van de auto betalen en de boel was gecanceld... (Wat ik dus met plezier gedaan heb, ahum ahum kuch kuch )
        Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
        wtf is da 10 en 15k da gij betaald hebt om dieje te cancellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
          heb het ff geedit, tis tus 10 à 15k da ik wou zeggen
          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Zou dat eventueel niet goedkoper uitgekomen zijn van de koop te laten doorgaan en onmiddelijk te verkopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Zou dat eventueel niet goedkoper uitgekomen zijn van de koop te laten doorgaan en onmiddelijk te verkopen?

ik was ook al van die mening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Dat zou ik ook denken ja.

Comment

• Niet als er van de nieuwe GT3 bijna niets verkocht wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Niet als er van de nieuwe GT3 bijna niets verkocht wordt.
                    Worden deze algemeen slecht verkocht of is dat gewoon omdat hij nog niet zo lang uit is?
                    Mr Drift

Comment

• In het algemeen, in het begin zou hij net goed moeten verkopen.

Comment

• 997 facelift blijkt, naar wat ik hier gehoord heb, niet zo schitterend te verkopen als verwacht.

Comment

• Persoonlijk zou ik ook opteren voor de pre-facelift deze heeft een brutere uitstraling.
                          Mr Drift

Comment

• Achterkant van de pré-facelift, met name de spoiler, vind ik pakken knapper dan bij de facelift imho. Verder is de facelift er op veel vlakken sterk op vooruit gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                              Mijn vader zijn vorige Porsche was een Porsche 964 Turbo (3.6). Dat was ook een zalige wagen! Zo ene van in Badboys
                              ja wat een kar, maar die ging niet in 8 sec van 0 naar 100 en terug naar 0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Jip

Van een bad-ass gesproken... !

Comment

Achterkant van de pré-facelift, met name de spoiler, vind ik pakken knapper dan bij de facelift imho. Verder is de facelift er op veel vlakken sterk op vooruit gegaan.
                                  en dan zeker op vlak van motorisch en pdk-bak
                                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                        en dan zeker op vlak van motorisch en pdk-bak
                                        Volgens mij gaan de echte gt3 drivers geen PDK nemen maar handgeschakeld.
                                        Mr Drift

Comment

997 facelift blijkt, naar wat ik hier gehoord heb, niet zo schitterend te verkopen als verwacht.
                                          Ik kan u verzekeren dat een groot stuk van het doelpubliek, en dan met name bedrijfsleiders en zelfstandigen, momenteel wel iets anders aan het hoofd heeft dan karren met een price tag van >100k te bestellen. Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk, maar uit de contacten die ik heb leid ik af dat een nieuw speeltje momenteel absoluut geen prioriteit is.

Comment

Working...
                                          X