Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenCarnewal -> zaterdags open
FVD.
+ YouTube Video 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNiet goedkoop zo te zien.
Interieurpakket Carbon = 1487 EUR (op de optielijst: 774 EUR)
Mittelkonsole hinten Carbon = 1487 EUR (op de optielijst 1123 EUR)
Die midden tunnel vind ik er echt over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenIk zou ook opletten met Carbon. Carbon is mooi maar het mag niet teveel opvallen.
Die midden tunnel vind ik er echt over
Hoe is het met je Cayman maat?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKlopt, teveel is ook niet goed . We'll see
Hoe is het met je Cayman maat?
Deze week ga ik bij RS voor bestek op te maken en in verzekering te steken. We zien wel!
Hebben jullie nu al van de launch Control gebruik gemaakt? Ik wilde het eerst gisteren doen, dan vanavond. Maar het zal er weer niet van komen. Zal voor dit weekend zijn.
Comment
-
Nope, Launch nog niet gebruikt
Daarstraks wat zitten spelen op de autostrade, toch zalig hoor
Kan je nog wat pics posten van andere carbon-tequipment dat je hebt? want ik zie dat je sierplaat ook in carbon is, nog dingens?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNope, Launch nog niet gebruikt
Kan je nog wat pics posten van andere carbon-tequipment dat je hebt? want ik zie dat je sierplaat ook in carbon is, nog dingens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNope, Launch nog niet gebruikt
Launch control moet je bewaren voor een speciaal moment niet?Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenSport plus al gebruikt? grapke eh maat
Launch control moet je bewaren voor een speciaal moment niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNet zoals je maagdelijkheid ....Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat kan toch nooit deftige grip geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenJij wacht nog altijd op je speciale moment zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenJij wacht nog altijd op je speciale moment zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAltijd al een manuele pook gehad waar ik zelf aan moest sleurenMr Drift
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHulp nodig!
Men pa zou wat carbon in zijn wagen willen steken. Daarstraks even bij Porsche binnengesprongen voor nazicht, en dan ook een boekje met 't Tequipment gevraagd, de prijslijst hadden ze niet meer, maar we mochten bellen als er vragen waren.
We hadden dan gedacht aan :
interieurpakket carbon= Dit bestaat uit multifuncioneel stuurwiel, pdk keuzehendel en handremgreep.
Sierlijsten dashboard en middenconsole.
In het boekje ziet het er wwel prachtig uit
Heeft iemand toevallig de prijslijst online staan? of zou iemand me deze kunnen doorsturen?
Big thanks!
Comment
Comment