Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jep da is 't . bedankt!
    Weet je toevallig hoe ver ze staan met de sportuitlaat voor de 997.2 ?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Vraagje aan Catscratch: Is uw uitlaat luider dan PSE (omdat ie altijd open staat) of niet? want uw 997 klinkt lovely

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Vraagje aan Catscratch: Is uw uitlaat luider dan PSE (omdat ie altijd open staat) of niet? want uw 997 klinkt lovely
        Om de één of andere reden heb ik die indruk ... misschien moet ge het ne keer vragen aan mensen die buiten stonden ofzo wanneer ik passeerde
        Porsche 997 S

Comment

• Ik heb ook die indruk, afgaande van de youtube filmpjes
          Ik ben wat aan 't zoeken en echt een goede uitlaat met een mooie sound is er nog niet voor de 997.2 , vind ik Die FVD is dan nog het beste...
          PSE vind ik niet luid genoeg, net wat té beschaafd.. mss is dit bij Carnewall anders..

Comment

Ik heb ook die indruk, afgaande van de youtube filmpjes
            Ik ben wat aan 't zoeken en echt een goede uitlaat met een mooie sound is er nog niet voor de 997.2 , vind ik Die FVD is dan nog het beste...
            PSE vind ik niet luid genoeg, net wat té beschaafd.. mss is dit bij Carnewall anders..
            Houdt de standaard installatie van de PSE ook geen rekening met uw toeren? Dat de kleppen opengaan van pakweg 5000rpm ofzo? 'k vind net mijne Porsche erg lekker bassig, slechtgezind klinken / borrelen rond de 3000tpm. Ik moet absoluut niet hard rijden om lawaai te maken.
            Porsche 997 S

Comment

hoe heet die sportuitlaten fabriek in België? ik kan er niet opkomen
              Iemand hier op 't forum heeft het op zijn 997 S cabrio
              forumlid is beltar
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Geen idee.
                En ik denk er nu ook meer over na , om men pa te overtuigen voor de nieuwe PSE, zonder knopje.. bij carnewall dus. (wel andere endtips dan)
                FVD is luid, maar beetje brommerig..
                Ik weet het echt niet...lastig!

Comment

• Die van Catscratch is echt wel luid, maar de sound is nog mooi. Niet overdreven, eigelijk perfect.

Comment

• filmpje van de standaard PSE:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

FVD:

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                      Die van Catscratch is echt wel luid, maar de sound is nog mooi. Niet overdreven, eigelijk perfect.
                      Zo een geluid krijg je nooit uit een DFI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        Er zit een heel verhaal achter dat gigantische loon van die topman en (ik weet het niet meer precies) maar is zeker meer dan verdiend.

Hij heeft goed onderhandeld en plukt daar de vruchten van.
                        Dat heb ik ook niet gezegd, dat 't niet verdiend is.

Is bij Porsche begonnen toen 't nog verlies maakte, tegen een normaal loon, maar wel met de clausule in z'n contract dat, wanneer Porsche winst maakt, 'ie daarvan een vast percentage krijgt als bonus. Was veel, meerdere percenten, dacht zelfs 10% maar niet zeker...

Comment

• op da eerste filmke vind ik dieje PSE nog schoon klinken, 2e valt wa tegen
                          2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Je moet dat in 't echt horen met alle kleppen open, dan kan je pas deftig oordelen.

Alex, zeg aan uw pa dat hij bij Carnewal een PSE koopt met manuele kleppensturing en eventueel andere tips.. de eerste PSE die slecht klinkt moet ik nog horen.. ('t is tenslotte Porsche die het ontwerpt en als zij al niet weten hoe hun magische flat-6 moet klinken.. )

Allez hup!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Je moet dat in 't echt horen met alle kleppen open, dan kan je pas deftig oordelen.

Alex, zeg aan uw pa dat hij bij Carnewal een PSE koopt met manuele kleppensturing en eventueel andere tips.. de eerste PSE die slecht klinkt moet ik nog horen.. ('t is tenslotte Porsche die het ontwerpt en als zij al niet weten hoe hun magische flat-6 moet klinken.. )

Allez hup!
                              100% correct

Comment

• idd blake

Comment

• als ik eerlijk mag zijn, ik zou er geen carrera S tips op zette, da zou beetje "fake" overkomen in mijn ogen

(voor alle duidelijkheid n/o)
                                  2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Zo een geluid krijg je nooit uit een DFI
                                    Verklaar u nader?

Comment

• Ik zie de laatste posts niet, hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                        Houdt de standaard installatie van de PSE ook geen rekening met uw toeren? Dat de kleppen opengaan van pakweg 5000rpm ofzo? 'k vind net mijne Porsche erg lekker bassig, slechtgezind klinken / borrelen rond de 3000tpm. Ik moet absoluut niet hard rijden om lawaai te maken.
                                        PSE = PSE, gelijk wie 't installeert hé. Bij mij zit het er "standaard" op, maar het is gemodifieerd bij de dealer in die zin dat de kleppen altijd openstaan, maw altijd "luid", maar daardoor is PSE op zich niet opeens luider geworden.

Standaard sluit PSE de kleppen tussen 45 en 75 km/u (ongeveer), heeft niets met de toeren te maken, louter met de snelheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          PSE = PSE, gelijk wie 't installeert hé. Bij mij zit het er "standaard" op, maar het is gemodifieerd bij de dealer in die zin dat de kleppen altijd openstaan, maw altijd "luid", maar daardoor is PSE op zich niet opeens luider geworden.

Standaard sluit PSE de kleppen tussen 45 en 75 km/u (ongeveer), heeft niets met de toeren te maken, louter met de snelheid
                                          Idd.

En als ge dat bij Carnewal laat installeren krijgt ge ne knop om zelf de kleppen aan te sturen.

Comment

Working...
                                          X