Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Idd.

En als ge dat bij Carnewal laat installeren krijgt ge ne knop om zelf de kleppen aan te sturen.
    hebt ge da knopke ook ni als de uitlaat OEM is?
    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
      Ja, maar 'open' is niet echt open.. da's bijna bij elke uitlaat met kleppen zo (die af-fabriek geleverd is)

bvb RS4 idem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Ja, maar 'open' is niet echt open.. da's bijna bij elke uitlaat met kleppen zo (die af-fabriek geleverd is)

bvb RS4 idem
        ah oke, op zich wel goe nieuws want men moeder zag het al ni zitte om me +100 dB rond te rijden

(ps: hij wordt mss 15 juli of anders zeker de 17e juli geleverd)
        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
          Dat zit aan de sport knop gekoppeld. Maar zelfs dan gaat hij toe onder bepaalde toerentallen en bij bepaalde snelheden. Met zo een "carnewal" knopke kiest ge volledig zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Idd.

En als ge dat bij Carnewal laat installeren krijgt ge ne knop om zelf de kleppen aan te sturen.
            Je hebt idd verschillende modificaties :

De voornaamste is dat men louter die cut-out tussen 45 en 75 km/u omzeilt (had ik gedaan bij de 996, kon je makkelijk zelf doen) en dus verder de schakelmogelijkheid behield tussen open en dicht.

In feite is dat hetgeen ik bij mijn 997 ook wou, maar toen ik 'm ging afhalen bleek men gewoon alles permanent open gezet te hebben. Bye bye schakelmogelijkheid, steeds "luid" dus, maar dat is in feite hetgeen ik verkies, bespaart mij de moeite om telkens die sportknop in te drukken (wat je bij de RS4 bvb dus wel moet doen) want de stille stand is toch overbodig.

Comment

• Op Zolder ook niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Verklaar u nader?
                Dat is mijn mening. Het geluid dat de 997.1 maakte krijg je niet meer uit een 997.2. Al heb ik een 997 facelift nog niet gehoord met PSE
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                  Dat is mijn mening. Het geluid dat de 997.1 maakte krijg je niet meer uit een 997.2. Al heb ik een 997 facelift nog niet gehoord met PSE
                  Hoe kan je daar dan een mening over hebben? En een mening eindigt op "vind ik", anders lijkt 't meer op het verkondigen van een feit..

Comment

Hoe kan je daar dan een mening over hebben? En een mening eindigt op "vind ik", anders lijkt 't meer op het verkondigen van een feit..
                    Er zijn weinige die al een 997.2 PSE hebben gehoord irl, dus als ze zeggen dat ze dit een mooi geluid vinden, dan is dit gebaseerd op filmpjes, wel.. ik baseer mij daar nu ook op
                    En de laatste zin: Al heb ik nog nooit een 997.2 met PSE irl gehoord = vind ik .

Comment

Er zijn weinige die al een 997.2 PSE hebben gehoord irl, dus als ze zeggen dat ze dit een mooi geluid vinden, dan is dit gebaseerd op filmpjes, wel.. ik baseer mij daar nu ook op
                      En de laatste zin: Al heb ik nog nooit een 997.2 met PSE irl gehoord = vind ik .
                      Ik heb 't op dit soort stellingen als algemene waarheden verkondigd

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Zo een geluid krijg je nooit uit een DFI

Comment

• Als men zoiets post is dat uw eigen mening, waarom je hier nu zo moeilijk over doet weet ik niet, ma bon . .

Comment

Ik heb 't op dit soort stellingen als algemene waarheden verkondigd
                          Ik heb toch de indruk dat deze stelling vaak klopt. Maar dat is naast de kwestie

Comment

Als men zoiets post is dat uw eigen mening, waarom je hier nu zo moeilijk over doet weet ik niet, ma bon . .
                            En als ge nu wilt zeggen dat het daadwerkelijk zo is? Bij een mening hoort toch een "vind ik" ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              En als ge nu wilt zeggen dat het daadwerkelijk zo is? Bij een mening hoort toch een "vind ik" ...
                              Ik weet het niet ... vind ik
                              Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                Ik weet het niet ... vind ik
                                Ze hebben misschien wel ergens gelijk vind ik, ik zal in 't vervolg duidelijker zijn.. al was het nu ook duidelijk vind ik

Comment

• Wim vindt dat goed gevonden

back on topic, wie vindt de endtips van de FL PSE eigenlijk mooi?
                                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Men pa vind het meevallen, mag wel "speciaal" zijn zegt hij.
                                    Al ga ik toch eens vragen achter die Techart endtips..
                                    http://www.carnewal-europe.com/main.htm => exhausts => 97 Turbo => Dual exhaust tips

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Ik heb toch de indruk dat deze stelling vaak klopt. Maar dat is naast de kwestie
                                      Ik ook, maar velen vinden de 4.2 V8 van RS4 en R8 geweldig lekker klinken (ik minder), en da's ook DFI, de FL Cayman S wordt alom geprezen voor z'n karaktervolle motor, ook qua sound, da's ook DFI, ...

Ik wees er gewoon op dat je zonder ook maar iets technisch onderlegd te zijn zo geen uitspraken kan doen...

En het was een vorm van afkeer tegenover de enige focus dat 'ie heeft op vlak van Porsches "een sportuitlaat voor de 997.2"...

Comment

• Dat is niet mijn enigste "focus" op het vlak van Porsche.. man man.. je kent me niet en zo'n conclusie's trekken

Comment

Men pa vind het meevallen, mag wel "speciaal" zijn zegt hij.
                                          Al ga ik toch eens vragen achter die Techart endtips..
                                          http://www.carnewal-europe.com/main.htm => exhausts => 97 Turbo => Dual exhaust tips

deze dus?
                                          Trekken die ni vrij hard op de pse van de 996? Ziet er nog wel netjes uit
                                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Working...
                                          X