Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenhebt ge da knopke ook ni als de uitlaat OEM is?
bvb RS4 idem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJa, maar 'open' is niet echt open.. da's bijna bij elke uitlaat met kleppen zo (die af-fabriek geleverd is)
bvb RS4 idem
(ps: hij wordt mss 15 juli of anders zeker de 17e juli geleverd)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenhebt ge da knopke ook ni als de uitlaat OEM is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIdd.
En als ge dat bij Carnewal laat installeren krijgt ge ne knop om zelf de kleppen aan te sturen.
De voornaamste is dat men louter die cut-out tussen 45 en 75 km/u omzeilt (had ik gedaan bij de 996, kon je makkelijk zelf doen) en dus verder de schakelmogelijkheid behield tussen open en dicht.
In feite is dat hetgeen ik bij mijn 997 ook wou, maar toen ik 'm ging afhalen bleek men gewoon alles permanent open gezet te hebben. Bye bye schakelmogelijkheid, steeds "luid" dus, maar dat is in feite hetgeen ik verkies, bespaart mij de moeite om telkens die sportknop in te drukken (wat je bij de RS4 bvb dus wel moet doen) want de stille stand is toch overbodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVerklaar u nader?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat is mijn mening. Het geluid dat de 997.1 maakte krijg je niet meer uit een 997.2. Al heb ik een 997 facelift nog niet gehoord met PSE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHoe kan je daar dan een mening over hebben? En een mening eindigt op "vind ik", anders lijkt 't meer op het verkondigen van een feit..
En de laatste zin: Al heb ik nog nooit een 997.2 met PSE irl gehoord = vind ik .2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEr zijn weinige die al een 997.2 PSE hebben gehoord irl, dus als ze zeggen dat ze dit een mooi geluid vinden, dan is dit gebaseerd op filmpjes, wel.. ik baseer mij daar nu ook op
En de laatste zin: Al heb ik nog nooit een 997.2 met PSE irl gehoord = vind ik .
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenZo een geluid krijg je nooit uit een DFI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk heb 't op dit soort stellingen als algemene waarheden verkondigd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAls men zoiets post is dat uw eigen mening, waarom je hier nu zo moeilijk over doet weet ik niet, ma bon . .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenEn als ge nu wilt zeggen dat het daadwerkelijk zo is? Bij een mening hoort toch een "vind ik" ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenIk weet het niet ... vind ik2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Wim vindt dat goed gevonden
back on topic, wie vindt de endtips van de FL PSE eigenlijk mooi?
Comment
-
Men pa vind het meevallen, mag wel "speciaal" zijn zegt hij.
Al ga ik toch eens vragen achter die Techart endtips..
http://www.carnewal-europe.com/main.htm => exhausts => 97 Turbo => Dual exhaust tips2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk heb toch de indruk dat deze stelling vaak klopt. Maar dat is naast de kwestie
Ik wees er gewoon op dat je zonder ook maar iets technisch onderlegd te zijn zo geen uitspraken kan doen...
En het was een vorm van afkeer tegenover de enige focus dat 'ie heeft op vlak van Porsches "een sportuitlaat voor de 997.2"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMen pa vind het meevallen, mag wel "speciaal" zijn zegt hij.
Al ga ik toch eens vragen achter die Techart endtips..
http://www.carnewal-europe.com/main.htm => exhausts => 97 Turbo => Dual exhaust tips
deze dus?
Trekken die ni vrij hard op de pse van de 996? Ziet er nog wel netjes uit
Comment
Comment