Wechselschilder hé
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWechselschilder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten= transitplaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenNee. In Zwitserland mag je je nummerplaat wisselen tussen 3 wagens waarbij je (dacht 'k, maar correct me if I'm mistaken Corre) taks betaalt op diegene met de grootste cilinderinhoud.
Verdorie, België is een achterlijk land.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen de eigenaar daarnet voor het eerst tegengekomen, helaas niet veel tijd...Maar nu is het wéér wat gecompliceerder geworden: hij was net een 996 carrera aan het buitenrijden, en naast die rooie staat nu ook nog een witte 997 turbo cabrio
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTwee grote neusgaten, zonnebril, Bluetooth telefoondink in z'n oor en elleboog door de zijruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenNee. In Zwitserland mag je je nummerplaat wisselen tussen 3 wagens waarbij je (dacht 'k, maar correct me if I'm mistaken Corre) taks betaalt op diegene met de grootste cilinderinhoud.
Dat zou prachtig zijn, zeker als het ook geldt voor verzekering enzo, al is dat al wat moeilijker
Comment
-
Ik ben tevreden met dat systeem ja. Om de RS2 op de baan te krijgen betaal ik misschien 100 EUR ofzo, all-in, dus verzekering en taks.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNormaal gesproken 2, maar er kan een uitzondering gemaakt worden voor Veteranen (oldtimers).
Ik ben tevreden met dat systeem ja. Om de RS2 op de baan te krijgen betaal ik misschien 100 EUR ofzo, all-in, dus verzekering en taks.
Comment
-
Maar 't word altijd moeilijk gemaakt met die Duitse woorden...
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNormaal gesproken 2, maar er kan een uitzondering gemaakt worden voor Veteranen (oldtimers).
Binnen 10 jaar zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAhja, idd, just, dat wist ik wel.
Maar 't word altijd moeilijk gemaakt met die Duitse woorden...
Wanneer is de RS2 oltimer?
Binnen 10 jaar zeker?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Foto van de herfstrit van Koen enkele jaren geleden ?
groeten,
Rufie.
Comment
-
-
Dat MOET gewoon ingevoerd worden bij ons. Maak daar een EU wet van ofzo, want je kan toch maar met één wagen tegelijk rijden dus is het een logisch systeem.
Comment
Comment