Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De nieuwe generatie Porsche Boxster krijgt een instapmodel met Audi-motor. Die moet het model laagdrempeliger maken en de CO2-uitstoot van het programma reduceren.
Porsche wil van de volgende generatie Boxster, die voor 2012 op de planning staat, een instapmodel brengen met de viercilinder 2,0-liter TFSI motor die onder meer in de Audi TT wordt gebruikt. In de basis-Porsche krijgt hij ook een vermogen van 200 pk. Dat meldt het Duitse vakblad Automobilwoche.
Op het moment is de simpelste krachtbron uit de Boxster-reeks een 2,9-liter zescilinder boxer met 255 pk. In zowel de productplanning van Audi als Porsche komt de instapper al voor.
De auto moet in Duitsland zo’n 40.000 euro gaan kosten. Op het moment begint de prijslijst van de Boxster daar bij dik 56.000 euro; in Nederland is dat 68.600 euro. De CO2-uitstoot van de goedkoopste Porsche moet onder de 200 gram per kilometer blijven,.
De nieuwe generatie Porsche Boxster krijgt een instapmodel met Audi-motor. Die moet het model laagdrempeliger maken en de CO2-uitstoot van het programma reduceren.
Porsche wil van de volgende generatie Boxster, die voor 2012 op de planning staat, een instapmodel brengen met de viercilinder 2,0-liter TFSI motor die onder meer in de Audi TT wordt gebruikt. In de basis-Porsche krijgt hij ook een vermogen van 200 pk. Dat meldt het Duitse vakblad Automobilwoche.
Op het moment is de simpelste krachtbron uit de Boxster-reeks een 2,9-liter zescilinder boxer met 255 pk. In zowel de productplanning van Audi als Porsche komt de instapper al voor.
De auto moet in Duitsland zo’n 40.000 euro gaan kosten. Op het moment begint de prijslijst van de Boxster daar bij dik 56.000 euro; in Nederland is dat 68.600 euro. De CO2-uitstoot van de goedkoopste Porsche moet onder de 200 gram per kilometer blijven,.
Belachelijk! Voor wat? 20 gram minder van die nietszeggende/niet-toxische C02 zever?? Jeezes zeg van mij mogen ze al die groenen eens tegen de muur zetten gvd!
Ik zou het er persoonlijk niet voor over hebben.
Als je die weer wil verkopen ga je die ook goedkoper van de hand moeten doen, dus op het einde van de rit zal het misschien niet zoveel goedkoper uitkomen.
Comment