Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDe nieuwe generatie Porsche Boxster krijgt een instapmodel met Audi-motor. Die moet het model laagdrempeliger maken en de CO2-uitstoot van het programma reduceren.
Porsche wil van de volgende generatie Boxster, die voor 2012 op de planning staat, een instapmodel brengen met de viercilinder 2,0-liter TFSI motor die onder meer in de Audi TT wordt gebruikt. In de basis-Porsche krijgt hij ook een vermogen van 200 pk. Dat meldt het Duitse vakblad Automobilwoche.
Op het moment is de simpelste krachtbron uit de Boxster-reeks een 2,9-liter zescilinder boxer met 255 pk. In zowel de productplanning van Audi als Porsche komt de instapper al voor.
De auto moet in Duitsland zo’n 40.000 euro gaan kosten. Op het moment begint de prijslijst van de Boxster daar bij dik 56.000 euro; in Nederland is dat 68.600 euro. De CO2-uitstoot van de goedkoopste Porsche moet onder de 200 gram per kilometer blijven,.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAl dat downgraden. Ik ben er niet voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDe nieuwe generatie Porsche Boxster krijgt een instapmodel met Audi-motor. Die moet het model laagdrempeliger maken en de CO2-uitstoot van het programma reduceren.
Porsche wil van de volgende generatie Boxster, die voor 2012 op de planning staat, een instapmodel brengen met de viercilinder 2,0-liter TFSI motor die onder meer in de Audi TT wordt gebruikt. In de basis-Porsche krijgt hij ook een vermogen van 200 pk. Dat meldt het Duitse vakblad Automobilwoche.
Op het moment is de simpelste krachtbron uit de Boxster-reeks een 2,9-liter zescilinder boxer met 255 pk. In zowel de productplanning van Audi als Porsche komt de instapper al voor.
De auto moet in Duitsland zo’n 40.000 euro gaan kosten. Op het moment begint de prijslijst van de Boxster daar bij dik 56.000 euro; in Nederland is dat 68.600 euro. De CO2-uitstoot van de goedkoopste Porsche moet onder de 200 gram per kilometer blijven,.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIn Duitsland beginnen die dingen maar aan 50k hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenRond de 45K toch ook al? En daar staat het stuur dan wel langs de goeie kant hé.
Maar toch, 14.000 euro meer voor hetzelfde maar dan met het stuur aan de juiste kant is toch niet niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDe motor uit de TT-RS in een Cayman, dat zou wel vet zijn, als we dan toch Audi-Porsche uitwisseling gaan doen...maar wat een soepje wordt het dan ?
Porsche = flat six
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenCayman S met front splitter
(de rechtse dus )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDe 3 coolste 993's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOverweeg je dat misschien? Dan vind ik die van Sportec subtieler.. Sowieso gaan OEM velgen te mager ogen met een splitter, imo...
Comment
Comment