Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Hoe heet die kleur?
Comment
-
-
-
Hoe heet die kleur?
Comment
-
Hoe heet die kleur?
Comment
-
Carmona is fletser, dat lijkt wat meer op dat sedonarood van de BMW '1 coupé (er zit wat baksteenbruin in dat rood), die beide tinten vind ik niet knap.
Dit lijkt me eerder robijnrood (rubinrot, ruby red) te zijn, metallic. Schitterende tint, zeer warm, sportief genoeg (geen klassiek "bordeaux") en 't laat vooral de lijnen van de auto zeer goed naar buiten treden.
Zou mijn keuze zijn als kleur op een GT2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenLekker!!! Die achterste velg, zo dik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenJa, maar het rubber staat er wat gespannen op, of zie ik dat verkeerd? Ik zou iets breder opleggen, zodat de velg niet "uitsteekt".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHet lijkt mij ook dat daar Cups van een gewone GT3 op liggen (295 ipv. 305)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNee, in de advertentie staat dat er nog winterbanden opliggen
http://pistonheads.co.uk/sales/930585.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHet lijkt mij ook dat daar Cups van een gewone GT3 op liggen (295 ipv. 305)
Bandenmaat GT3 en GT3RS zijn gelijk hoor (305), alleen de ET waarde vd achterste RS velg verschilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenBandenmaat GT3 en GT3RS zijn gelijk hoor (305), alleen de ET waarde vd achterste RS velg verschilt.
Enfin jij zal 't wel weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenOH... MY... GOD
zo en NIET anders!
Tijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
Comment