Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
991 gaat 'ie heten inderdaad, maar dit lijkt me daar geen mule van te zijn.
Voor zover ik lees zou 't een "Panamera GT"-mule zijn, maar dan vind ik 't vreemd dat hier de motor toch achteraan lijkt te zitten.
Er wordt ook gefluisterd over een mogelijke CGT opvolger in de vorm van een GT1.
Hmm. Waarom lijkt dat geen 991-mule te zijn, volgens jou? Ding heeft toch geen uitstaans met Panamera? Motor achteraan, veel te korte wielbasis, zitpositie en gewichtsverdeling compléét anders, ... CGT-opvolger zou leuk zijn. Ik blijf echter voorzichtig op de 991 tippen, er zijn toch nog al 991-proto's gespot?
Hmm. Waarom lijkt dat geen 991-mule te zijn, volgens jou? Ding heeft toch geen uitstaans met Panamera? Motor achteraan, veel te korte wielbasis, zitpositie en gewichtsverdeling compléét anders, ... CGT-opvolger zou leuk zijn. Ik blijf echter voorzichtig op de 991 tippen, er zijn toch nog al 991-proto's gespot?
Gewoon gezond verstand vertelt me hier ook dat 't om een 991 proto gaat hoor, ik vertaal enkel wat mensen met inside info over dit proto zeggen.
Er wordt beweerd dat de mule enkel componenten test voor die opkomende GT en geen volledige proto is... Enfin, zelf weet ik er 't fijne niet van.
't Enige wat me los van die info doet twijfelen aan 't mogelijke 991 verhaal is dat z'n wielbasis wat lang lijkt voor een 911 te zijn...
Gewoon gezond verstand vertelt me hier ook dat 't om een 991 proto gaat hoor, ik vertaal enkel wat mensen met inside info over dit proto zeggen.
Er wordt beweerd dat de mule enkel componenten test voor die opkomende GT en geen volledige proto is... Enfin, zelf weet ik er 't fijne niet van.
't Enige wat me los van die info doet twijfelen aan 't mogelijke 991 verhaal is dat z'n wielbasis wat lang lijkt voor een 911 te zijn...
Aha, dus inderdaad een mule, dan. Of hoe noemen ze dat in 't Duits : Versuchsträger. Ofzo.
Zou kunnen hoor, ik buig nederig m'n hoofd voor de inside info people.
Comment