Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
    waar kan ik die betrouwbare berichten na lezen dan aub bvd
    Kam Rennteam eens uit als je er zo'n belang aan hecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Deze morgen voor het eerst een 997 Mk 2 zien rijden. Die LEDs
      +1

hier in Latem zie er ze geregeld rijden.. 't is echt degoutant hoe FEL die dingen branden..

LEDS = for cocks

Comment

• De kakkers die LEDs mode gemaakt hebben :

Het trekt nl op niets bij (bvb) RS6, 997 Mk II,A4 (B.

De enige 2 wagens waarop ik het wel vind staan zijn de R8 en de A5

Maar ik neem aan dat je die LEDs kunt afzetten ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

Bij Audi wel in de MMI

Bij Porsche, geen idee.

Comment

• mijn theorie

er is zoals je weet een verschuiving van cocks die vroeger BMWs kochten en die nu naar Audi gaan.

cocks kopen alleen Audi met LEDS om andere automobilisten te irriteren

LEDS = cocks

punt

en 't is lelijk en de auto wordt een kerstboom

groeten

Comment

• Ik ben ermee akkoord dat 't geen zicht is.

Maar zowel BMW, Audi als Porsche bereiden zich slechts voor op de EU-regel van verplichte dagverlichting.

Net zoals met de spiegels is 't niet de constructeur die blaam treft, maar de EU...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Net zoals met de spiegels is 't niet de constructeur die blaam treft, maar de EU...
                Daar wringt idd het schoentje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  mijn theorie

er is zoals je weet een verschuiving van cocks die vroeger BMWs kochten en die nu naar Audi gaan.

cocks kopen alleen Audi met LEDS om andere automobilisten te irriteren

LEDS = cocks

punt

en 't is lelijk en de auto wordt een kerstboom

groeten
                  Vooraan, achteraan of beide?

De LED's bij Audi in de achterlichten vind ik anders wel heel knap, zie facelift A8 D3, facelift A6 C6....

Comment

991 gaat 'ie heten inderdaad, maar dit lijkt me daar geen mule van te zijn.
                    Voor zover ik lees zou 't een "Panamera GT"-mule zijn, maar dan vind ik 't vreemd dat hier de motor toch achteraan lijkt te zitten.

Er wordt ook gefluisterd over een mogelijke CGT opvolger in de vorm van een GT1.
                    Hmm. Waarom lijkt dat geen 991-mule te zijn, volgens jou? Ding heeft toch geen uitstaans met Panamera? Motor achteraan, veel te korte wielbasis, zitpositie en gewichtsverdeling compléét anders, ... CGT-opvolger zou leuk zijn. Ik blijf echter voorzichtig op de 991 tippen, er zijn toch nog al 991-proto's gespot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Hmm. Waarom lijkt dat geen 991-mule te zijn, volgens jou? Ding heeft toch geen uitstaans met Panamera? Motor achteraan, veel te korte wielbasis, zitpositie en gewichtsverdeling compléét anders, ... CGT-opvolger zou leuk zijn. Ik blijf echter voorzichtig op de 991 tippen, er zijn toch nog al 991-proto's gespot?
                      Gewoon gezond verstand vertelt me hier ook dat 't om een 991 proto gaat hoor, ik vertaal enkel wat mensen met inside info over dit proto zeggen.
                      Er wordt beweerd dat de mule enkel componenten test voor die opkomende GT en geen volledige proto is... Enfin, zelf weet ik er 't fijne niet van.

't Enige wat me los van die info doet twijfelen aan 't mogelijke 991 verhaal is dat z'n wielbasis wat lang lijkt voor een 911 te zijn...

Comment

• En nu even weg van Porsches met te grote spiegels en cocky LED's...

Comment

Gewoon gezond verstand vertelt me hier ook dat 't om een 991 proto gaat hoor, ik vertaal enkel wat mensen met inside info over dit proto zeggen.
                          Er wordt beweerd dat de mule enkel componenten test voor die opkomende GT en geen volledige proto is... Enfin, zelf weet ik er 't fijne niet van.

't Enige wat me los van die info doet twijfelen aan 't mogelijke 991 verhaal is dat z'n wielbasis wat lang lijkt voor een 911 te zijn...
                          Aha, dus inderdaad een mule, dan. Of hoe noemen ze dat in 't Duits : Versuchsträger. Ofzo.

Zou kunnen hoor, ik buig nederig m'n hoofd voor de inside info people.

Comment

En nu even weg van Porsches met te grote spiegels en cocky LED's...
                            Daamn. En zeggen dat die zijn sessie met zilveren velgen begonnen is, hé!! Al helemaal zwartgeblakerd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              De kakkers die LEDs mode gemaakt hebben :

Het trekt nl op niets bij (bvb) RS6, 997 Mk II,A4 (B.

De enige 2 wagens waarop ik het wel vind staan zijn de R8 en de A5

Dacht echt dat ik de enige "antie leds" fan was... clubje oprichten?

Comment

• Ik doe mee.

Comment

• Idem!

En RRD ook volgens mij...

Comment

• Last edited by Alexx; 01/12/2008, 21:36.
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• was ik een zaterdag nog in NL aan het rijden, kom ik naast de autostrade zo'n stevig groot reclame paneel tegen:
                                      STOP DE RECESSIE
                                      KOOP EEN PORSCHE!

porsche centre blablabla
                                      volgende afrit links

wel stevig gevoel voor humor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                        was ik een zaterdag nog in NL aan het rijden, kom ik naast de autostrade zo'n stevig groot reclame paneel tegen:
                                        STOP DE RECESSIE
                                        KOOP EEN PORSCHE!

porsche centre blablabla
                                        volgende afrit links

Maar wel een overtuigend argument.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                          was ik een zaterdag nog in NL aan het rijden, kom ik naast de autostrade zo'n stevig groot reclame paneel tegen:
                                          STOP DE RECESSIE
                                          KOOP EEN PORSCHE!

porsche centre blablabla
                                          volgende afrit links

Als ik me niet vergis is dit vorige week zelfs een item geweest in het avondnieuws.

Comment

Working...
                                          X