Oorspronkelijk geplaatst door drknauf
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDeze morgen voor het eerst een 997 Mk 2 zien rijden. Die LEDs
hier in Latem zie er ze geregeld rijden.. 't is echt degoutant hoe FEL die dingen branden..
LEDS = for cocks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Maar ik neem aan dat je die LEDs kunt afzetten ???
Bij Porsche, geen idee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNet zoals met de spiegels is 't niet de constructeur die blaam treft, maar de EU...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenmijn theorie
er is zoals je weet een verschuiving van cocks die vroeger BMWs kochten en die nu naar Audi gaan.
cocks kopen alleen Audi met LEDS om andere automobilisten te irriteren
LEDS = cocks
punt
en 't is lelijk en de auto wordt een kerstboom
groeten
De LED's bij Audi in de achterlichten vind ik anders wel heel knap, zie facelift A8 D3, facelift A6 C6....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten991 gaat 'ie heten inderdaad, maar dit lijkt me daar geen mule van te zijn.
Voor zover ik lees zou 't een "Panamera GT"-mule zijn, maar dan vind ik 't vreemd dat hier de motor toch achteraan lijkt te zitten.
Er wordt ook gefluisterd over een mogelijke CGT opvolger in de vorm van een GT1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmm. Waarom lijkt dat geen 991-mule te zijn, volgens jou? Ding heeft toch geen uitstaans met Panamera? Motor achteraan, veel te korte wielbasis, zitpositie en gewichtsverdeling compléét anders, ... CGT-opvolger zou leuk zijn. Ik blijf echter voorzichtig op de 991 tippen, er zijn toch nog al 991-proto's gespot?
Er wordt beweerd dat de mule enkel componenten test voor die opkomende GT en geen volledige proto is... Enfin, zelf weet ik er 't fijne niet van.
't Enige wat me los van die info doet twijfelen aan 't mogelijke 991 verhaal is dat z'n wielbasis wat lang lijkt voor een 911 te zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGewoon gezond verstand vertelt me hier ook dat 't om een 991 proto gaat hoor, ik vertaal enkel wat mensen met inside info over dit proto zeggen.
Er wordt beweerd dat de mule enkel componenten test voor die opkomende GT en geen volledige proto is... Enfin, zelf weet ik er 't fijne niet van.
't Enige wat me los van die info doet twijfelen aan 't mogelijke 991 verhaal is dat z'n wielbasis wat lang lijkt voor een 911 te zijn...
Zou kunnen hoor, ik buig nederig m'n hoofd voor de inside info people.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn nu even weg van Porsches met te grote spiegels en cocky LED's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDe kakkers die LEDs mode gemaakt hebben :
Het trekt nl op niets bij (bvb) RS6, 997 Mk II,A4 (B.
De enige 2 wagens waarop ik het wel vind staan zijn de R8 en de A5
Maar ik neem aan dat je die LEDs kunt afzetten ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenwas ik een zaterdag nog in NL aan het rijden, kom ik naast de autostrade zo'n stevig groot reclame paneel tegen:
STOP DE RECESSIE
KOOP EEN PORSCHE!
porsche centre blablabla
volgende afrit links
wel stevig gevoel voor humor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenwas ik een zaterdag nog in NL aan het rijden, kom ik naast de autostrade zo'n stevig groot reclame paneel tegen:
STOP DE RECESSIE
KOOP EEN PORSCHE!
porsche centre blablabla
volgende afrit links
wel stevig gevoel voor humor
Comment
Comment