Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenwas ik een zaterdag nog in NL aan het rijden, kom ik naast de autostrade zo'n stevig groot reclame paneel tegen:
STOP DE RECESSIE
KOOP EEN PORSCHE!
porsche centre blablabla
volgende afrit links
wel stevig gevoel voor humor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenG E I L
en op Monza
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk BerichtenIk zag hem gisteren ook. Porsche Centrum Gelderland.
stevig grote garage wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLompe vraag, maar hoe kan je dat zien op die foto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenG E I L
en op Monza
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLompe vraag, maar hoe kan je dat zien op die foto's?
is best herkenbaar genoeg
allee voor de geaks toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenallee voor de geaks toch
Als ze op duitse platen stonden had ik het ook geweten, want dat had ik aanvankelijk nog niet gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
What car is that, daddy?
Erm, that's ... erm ... that's a 911!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn nu even weg van Porsches met te grote spiegels en cocky LED's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenNog wat trackspeelgoed
Geen striping + Cup lip & spoiler
Damn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHet valt me nu voor het eerst op, maar wat zijn die uitsteeksels aan weerskanten net onder de eigenlijke spoiler op een GT2?
Ik vermoed iets wat met turbo's te maken heeft, want op een GT3 is het nergens te bespeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenDacht echt dat ik de enige "antie leds" fan was... clubje oprichten?
leds aan de voorkant van een auto=
Comment
-
-
Eigenlijk gaat het "saaie" zilver zo'n GT2 of GT3 heel goed af
Deze is ook een specialleke : wit met oranje : http://nl.autoscout24.be/AllImages.aspx?id=147013000
Comment
Comment