Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHulp gevraagd!
De bestelde Porsche heeft het kleurtje Meteoorgrijs.
Ik vind het een knappe kleur,maar soms valt het te licht uit
Ik heb er eens over gesproken,en we vinden Atlasgrijs wel mooi, maar dat is een opleg van 2516EUR.
Nu, Basaltzwart lijkt enorm hard op Atlasgrijs.. Dus als het mogelijk is mss veranderen van kleur.
Iemand foto's van een 997 (al dan niet FL) in Basaltzwart? het is vrij dringend..
Alvast bedankt!
Altijd maar da twijfelen over die opties.
Doe gelijk op t examen, blijf bij uw eerste gedacht, das meestal het beste
Comment
-
Lijkt me Walter te zijn
SUBLIEM
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHulp gevraagd!
De bestelde Porsche heeft het kleurtje Meteoorgrijs.
Ik vind het een knappe kleur,maar soms valt het te licht uit
Ik heb er eens over gesproken,en we vinden Atlasgrijs wel mooi, maar dat is een opleg van 2516EUR.
Nu, Basaltzwart lijkt enorm hard op Atlasgrijs.. Dus als het mogelijk is mss veranderen van kleur.
Iemand foto's van een 997 (al dan niet FL) in Basaltzwart? het is vrij dringend..
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenLijkt me Walter te zijn
SUBLIEM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMijn 997S ken je ? = Basaltzwart
prachtige kleur
Kan je via pm eens je link van photobucket doorsturen? dan kan ik eens rondkijken naar foto's
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDas het probleem als ge te lang op uw auto moet wachten.
Altijd maar da twijfelen over die opties.
Doe gelijk op t examen, blijf bij uw eerste gedacht, das meestal het beste2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
0-200 Porsche Targa 4 PDK
+ YouTube Video 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Bedankt Porker!
Idd, op de foto's niet.. Maar in het boekje van de "NEW 911" wel hoor,maar het geeft dus duidelijk een vertekent beeld.
Alvast bedankt
C. Vermeiren gaat subiet terug bellen, laten we hopen!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment