Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ge koopt ne PSE bij carnewal in Oudenaarde, en ge laat die daar installeren. Dan krijg je een knopje om zelf te kiezen of je de kleppen open of dicht zet. Catscratch heeft dat. Marcheert perfect.
Euhm : dat knopje is standaard voorzien als je fabrieksPSE hebt hoor. Met name geïntegreerd in de sportknop.
Waar het echt om gaat, is het weglaten van die cut-out tussen 45 en 75 km/u, en dat kan via een eenvoudige ingreep. Bij mij is het zo gedaan dat PSE altijd "open" staat, keuzemogelijkheid is weg omdat ik vind dat het PSEgeluid er altijd moet zijn. Moest het kunnen dan liet ik het op de RS4 ook doen, nu druk ik bij het starten instinctmatig op de sportknop...
Sportknop in RS4, kan jij daar dagelijks mee rijden? Ik vond dat erg nerveus dat gaspedaal.. nu ja zo lang heb ik er niet mee kunnen rijden waarschijnlijk went het wel. (ook zoals bij de MIni btw)
Sportknop in RS4, kan jij daar dagelijks mee rijden? Ik vond dat erg nerveus dat gaspedaal.. nu ja zo lang heb ik er niet mee kunnen rijden waarschijnlijk went het wel. (ook zoals bij de MIni btw)
Is idd nogal nerveus in 't stad, maar zelfs zonder de sportknop blijft die V8 een nerveus baasje... véél schokkeriger dan de 997 bvb.
zonder te veel off-topic te gaan.. schokt die nu nog altijd als je uw gas los laat?
Neen, maar in feite is dat een beetje het karakter van de motor. Iemand die nog niet met die auto gereden heeft, gaat in 't begin altijd wel die schokken hebben, je moet wat "leren" om met gas en koppeling om te gaan om het allemaal perfect te laten verlopen. In die zin is een Porsche 10x makkelijker.
Euhm : dat knopje is standaard voorzien als je fabrieksPSE hebt hoor. Met name geïntegreerd in de sportknop.
Waar het echt om gaat, is het weglaten van die cut-out tussen 45 en 75 km/u, en dat kan via een eenvoudige ingreep.
Wat noem jij een eenvoudige ingreep? Dat zit toch in de computer dat dat aangestuurd wordt? Dacht dat hij altijd dicht stond onder de 70 km/h. Ik heb het dus over die cut-out ja
De kleur kan niet meer gewijzigd worden
Jammer, maar misschien ook niet.. Het valt enkel op als ie onder spots staat, en je rijd niet onder spotlichten hé
Volgende week gaat ie in productie, en tegen kerstmis zou ie in Antwerpen staan
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Wat noem jij een eenvoudige ingreep? Dat zit toch in de computer dat dat aangestuurd wordt? Dacht dat hij altijd dicht stond onder de 70 km/h. Ik heb het dus over die cut-out ja
Neen, echt simpel hoor, het volstaat om 1 kabel los te trekken, zie foto :
Comment