Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is de laatste RSR 3.0 volgens mij.

En er staan nog mooie karren daar zo te zien, RS 3.0, ST,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Dat is de laatste RSR 3.0 volgens mij.

En er staan nog mooie karren daar zo te zien, RS 3.0, ST,...
      Deze was m'n absolute topper
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Begrijpelijk, ziet er véél mooier uit dan de 3.0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          manee

ge koopt ne PSE bij carnewal in Oudenaarde, en ge laat die daar installeren. Dan krijg je een knopje om zelf te kiezen of je de kleppen open of dicht zet. Catscratch heeft dat. Marcheert perfect.
          Euhm : dat knopje is standaard voorzien als je fabrieksPSE hebt hoor. Met name geïntegreerd in de sportknop.

Waar het echt om gaat, is het weglaten van die cut-out tussen 45 en 75 km/u, en dat kan via een eenvoudige ingreep. Bij mij is het zo gedaan dat PSE altijd "open" staat, keuzemogelijkheid is weg omdat ik vind dat het PSEgeluid er altijd moet zijn. Moest het kunnen dan liet ik het op de RS4 ook doen, nu druk ik bij het starten instinctmatig op de sportknop...

Comment

• Sportknop in RS4, kan jij daar dagelijks mee rijden? Ik vond dat erg nerveus dat gaspedaal.. nu ja zo lang heb ik er niet mee kunnen rijden waarschijnlijk went het wel. (ook zoals bij de MIni btw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Sportknop in RS4, kan jij daar dagelijks mee rijden? Ik vond dat erg nerveus dat gaspedaal.. nu ja zo lang heb ik er niet mee kunnen rijden waarschijnlijk went het wel. (ook zoals bij de MIni btw)
              Is idd nogal nerveus in 't stad, maar zelfs zonder de sportknop blijft die V8 een nerveus baasje... véél schokkeriger dan de 997 bvb.

Comment

• zonder te veel off-topic te gaan.. schokt die nu nog altijd als je uw gas los laat?

Comment

zonder te veel off-topic te gaan.. schokt die nu nog altijd als je uw gas los laat?
                  Neen, maar in feite is dat een beetje het karakter van de motor. Iemand die nog niet met die auto gereden heeft, gaat in 't begin altijd wel die schokken hebben, je moet wat "leren" om met gas en koppeling om te gaan om het allemaal perfect te laten verlopen. In die zin is een Porsche 10x makkelijker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Euhm : dat knopje is standaard voorzien als je fabrieksPSE hebt hoor. Met name geïntegreerd in de sportknop.

Waar het echt om gaat, is het weglaten van die cut-out tussen 45 en 75 km/u, en dat kan via een eenvoudige ingreep.
                    Wat noem jij een eenvoudige ingreep? Dat zit toch in de computer dat dat aangestuurd wordt? Dacht dat hij altijd dicht stond onder de 70 km/h. Ik heb het dus over die cut-out ja

Comment

• De kleur kan niet meer gewijzigd worden
                      Jammer, maar misschien ook niet.. Het valt enkel op als ie onder spots staat, en je rijd niet onder spotlichten hé
                      Volgende week gaat ie in productie, en tegen kerstmis zou ie in Antwerpen staan
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• komt helemaal goed

en bestel nu maar zo'n Sport Herrmann Klappenanlage 9/10 dat je niks beter vindt.

Comment

• Van die kleur zou ik me niets van aantrekken.
                          Meteoorgrijs vind ik persoonlijk erg mooi.

Comment

komt helemaal goed

en bestel nu maar zo'n Sport Herrmann Klappenanlage 9/10 dat je niks beter vindt.
                            danku
                            Ja.. de eerste maand zal er niets aan verandert worden hoor

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                danku
                                Ja.. de eerste maand zal er niets aan verandert worden hoor
                                tip: als de P er is, snel bestellen en na een maandje heb je de uitlaat

nee, ik vind het écht een must.

Comment

Wat noem jij een eenvoudige ingreep? Dat zit toch in de computer dat dat aangestuurd wordt? Dacht dat hij altijd dicht stond onder de 70 km/h. Ik heb het dus over die cut-out ja
                                  Neen, echt simpel hoor, het volstaat om 1 kabel los te trekken, zie foto :

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Haha
                                    Als je net uit een LExus komt, en dan in een P stapt.. geloof me wat een verschil.
                                    En dan nog.. binnen-in klinkt het wel lekker hoor

Comment

• Maar dan staan de kleppen constant open?

Comment

Maar dan staan de kleppen constant open?
                                        Jaaaaa

Comment

• jip, en 't klinkt zeer lekker..

maar liever stil wanneer gewoon cruisen en écht luider (luider/voller dan PSE) wanneer je knalt..

en das 't laatste wat ik zeg over SH

Comment

Working...
                                          X