Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    Jaaaaa
    Da bedoelde ik dus niet.

Wat ik bedoel is:
    Als je het aftermarket laat steken kan je zelf kiezen wanneer de kleppen open en dicht staan middels een knop in het interieur.

Als je het in fabriek laat installeren zijn de kleppen altijd dicht onder de 70 km/h en kan je kiezen dat ze opengaan boven die snelheid, door de sport knop.

En als je dan de fiche uittrekt staan ze constant open, en kan je niet meer kiezen wanneer ze dicht moeten staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Da bedoelde ik dus niet.

Wat ik bedoel is:
      Als je het aftermarket laat steken kan je zelf kiezen wanneer de kleppen open en dicht staan middels een knop in het interieur.

Als je het in fabriek laat installeren zijn de kleppen altijd dicht onder de 70 km/h en kan je kiezen dat ze opengaan boven die snelheid, door de sport knop.

En als je dan de fiche uittrekt staan ze constant open, en kan je niet meer kiezen wanneer ze dicht moeten staan.
      Je kan zelf ook zo een knopje installeren sans problemes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Da bedoelde ik dus niet.

Wat ik bedoel is:

Er zijn 2 mods :

- ofwel verdwijnt enkel de cut-out, en kan je dus blijven kiezen tussen aan en uit via de knop.
        - ofwel staat PSE altijd aan en werkt de sportknop dus niet voor de uitlaat

Ik had aan mijn dealer mod 1 gevraagd, maar ze heben mod 2 gedaan, waar ik dus eigenlijk contenter van ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Er zijn 2 mods :

- ofwel verdwijnt enkel de cut-out, en kan je dus blijven kiezen tussen aan en uit via de knop.
          - ofwel staat PSE altijd aan en werkt de sportknop dus niet voor de uitlaat

Ik had aan mijn dealer mod 1 gevraagd, maar ze heben mod 2 gedaan, waar ik dus eigenlijk contenter van ben.
          Wel, ook ik heb het gevraagd aan diezelfde dealer er was enkel de mogelijkheid PSE altijd aan, cut-out weg kon... kan niet is mij toen gezegd...kan dus toch?

Comment

• JP nu doe je mij twijfelen !

Het feit dat ik bij CM buitenkwam met PSE altijd aan is idd een teken dat optie 1 misschien niet gaat bij de 997 ?

Ik had optie 1 vermeld omdat het zo gedaan was op mijn 996 4S : cut-out eruit, maar de knop aan/uit werkte nog...

Comment

• den achterkant trekt wel op niks

Comment

• Weer die TCT-kar...

Comment

• 997 S X51 (dus automatisch PSE)

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• Komt toch anders over dan dat ik het ervaar van in de wagen.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                          zoek op www.flickr.com

miami porsche

hij staat er nog iets groter op =)

http://www.flickr.com/photos/fodder/2276629450/sizes/o/
                          Nog bedankt

( http://spots.autogespot.com/viewimag...06122008190217 )

Comment

• Is dat niet degene die ook op de meeting in Brecht was?

Comment

• Idd, dat is hem

ik herken de nummerplaat..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                                + YouTube Video

Hiervan krijg ik dus echt kippenvel!!!

Comment

• dat klinkt inderdaad waanzinnig mooi

Comment

• Cups klinken altijd erg goed
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Is dat niet degene die ook op de meeting in Brecht was?
                                      Toffe pee, datte. Kar is zalig, binnenin in cocoa.

Comment

• ik vind die kar te hoog staan

precies of er 'iets' niet aan klopt.. die GT3-look vind ik wat minder.. standaard is dat veel mooier en soberder qua lijn..

tenzij een echte GT3 natuurlijk

Comment

Working...
                                        X