Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Was dat verkrijgbaar met de automaat? (gekke combo, I know, maar gek zijn doet geen zeer)
    Nope, inderdaad niet verkrijgbaar met Tiptronic

Comment

• Comment

• wat klopt er niet aan deze Porsche hierboven ?

Comment

• Zijlijsten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            wat klopt er niet aan deze Porsche hierboven ?
            z'n "GT2" look

Comment

• 'k Wou net vragen of 't een echte was..

Van Porsche ken ik dus niet veel..

Comment

• Hij mist spacers van een centimeter of 5, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  'k Wou net vragen of 't een echte was..

Hier heb je 'n échte

Comment

'k Wou net vragen of 't een echte was..

't is niet dat 't zo'n obvious "fake" geval is hoor, maar z'n GT2 verbredingen sluiten niet aan op de zijschorten, 'ie heeft 996 GT3/2 kuipjes, de velgen heeft 'ie ook niet (duh), ...

Je kan al wel beginnen vermoeden dan hé

Comment

• Foto van detailingworld?

Sublieme wagen, hoeveel gaat zoiets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        't is niet dat 't zo'n obvious "fake" geval is hoor, maar z'n GT2 verbredingen sluiten niet aan op de zijschorten, 'ie heeft 996 GT3/2 kuipjes, de velgen heeft 'ie ook niet (duh), ...

Je kan al wel beginnen vermoeden dan hé

ik dacht al dat het precies niet helemaal klopt ...
                        toch vond ik hem wel redelijk vet hoor

Comment

Foto van detailingworld?

Sublieme wagen, hoeveel gaat zoiets?
                          Tussen de 200k en 250k EUR lijkt me niet overdreven... ()

Comment

• 'k Zou het er niet kunnen aan geven.... jij waarschijnlijk wel.. ik zou dan weer de idioot zijn om dat geld aan een Pratt & Miller C6RS te geven (en dat is en blijft een 'stomme' Corvette)

Comment

'k Zou het er niet kunnen aan geven.... jij waarschijnlijk wel.. ik zou dan weer de idioot zijn om dat geld aan een Pratt & Miller C6RS te geven (en dat is en blijft een 'stomme' Corvette)
                              Goh, da's een zodanig hypothetische situatie. Ik zou 't er nooit aan kunnen geven als 't financieel gezien m'n enige of tweede speeltje zou zijn.

Maar als ik al pakweg een RS6, 997 GT3 RS en Caterham R500 zou hebben staan, DAN... graag

Comment

• Beter eerst nog een Ruf CTR kopen vooraleer je aan die GT2 denkt

Zijn er trouwens meer foto's van die blauwe hierboven, lijkt me in uitstekende staat.
                                De meeste GT2's die te koop staan, zijn aardig 'afgeleefd'. De goede exemplaren zullen in collecties blijven denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                  Beter eerst nog een Ruf CTR kopen vooraleer je aan die GT2 denkt

Zijn er trouwens meer foto's van die blauwe hierboven, lijkt me in uitstekende staat.
                                  De meeste GT2's die te koop staan, zijn aardig 'afgeleefd'. De goede exemplaren zullen in collecties blijven denk ik.
                                  Hmmm... Ik zou 't moeilijk hebben te kiezen tussen een CTR en een 993 GT2...

Er zijn nog een pak foto's van die GT2, ja. Zal ze morgen posten

Comment

• Comment

• Damn wat een bom ... om van het prijskaartje nog maar te zwijgen.

Comment

• Geschifte machine

Comment

Working...
                                        X