Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenwat klopt er niet aan deze Porsche hierboven ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten'k Wou net vragen of 't een echte was..
Van Porsche ken ik dus niet veel..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten'k Wou net vragen of 't een echte was..
Van Porsche ken ik dus niet veel..
Je kan al wel beginnen vermoeden dan hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten't is niet dat 't zo'n obvious "fake" geval is hoor, maar z'n GT2 verbredingen sluiten niet aan op de zijschorten, 'ie heeft 996 GT3/2 kuipjes, de velgen heeft 'ie ook niet (duh), ...
Je kan al wel beginnen vermoeden dan hé
ik dacht al dat het precies niet helemaal klopt ...
toch vond ik hem wel redelijk vet hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFoto van detailingworld?
Sublieme wagen, hoeveel gaat zoiets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten'k Zou het er niet kunnen aan geven.... jij waarschijnlijk wel.. ik zou dan weer de idioot zijn om dat geld aan een Pratt & Miller C6RS te geven (en dat is en blijft een 'stomme' Corvette)
Maar als ik al pakweg een RS6, 997 GT3 RS en Caterham R500 zou hebben staan, DAN... graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenBeter eerst nog een Ruf CTR kopen vooraleer je aan die GT2 denkt
Zijn er trouwens meer foto's van die blauwe hierboven, lijkt me in uitstekende staat.
De meeste GT2's die te koop staan, zijn aardig 'afgeleefd'. De goede exemplaren zullen in collecties blijven denk ik.
Er zijn nog een pak foto's van die GT2, ja. Zal ze morgen posten
Comment
Comment