Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWat een geniale auto
Die kleur, is dat origineel Porsche?
Audi Blue?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGoh, geen idee, als 't Riviera of Mexico blue is wel, maar 't lijkt me wat tot donker...
Audi Blue?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenSprintblau bedoel je? Nah, daarvoor is 't ook te donker ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenSprintblau bedoel je? Nah, daarvoor is 't ook te donker ..
Mexico, lijkt me te licht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHmmm... Ik zou 't moeilijk hebben te kiezen tussen een CTR en een 993 GT2...
Geen idee welke van de twee eigenlijk de snelste is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIs dat niet dezelfde kleur als dat blauw van de Audi RS2? (LL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDe GT2 zonder twijfel! De RUF is werkelijk subliem maar ziet er een pak minder racy uit dan de GT2... De GT2 ziet er uit alsof ie zo van't circuit geplukt is!
Geen idee welke van de twee eigenlijk de snelste is?
Vandaar m'n twijfel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat doet de CTR naar 200?
De 993 GT2 een dikke 13s als de info die ik vind correct is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeschift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeschift
Daarmee kan je nu nog hedendaagse supercars het leven zuur maken.
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNu, dat geldt voor standaard GT2's, die blauwe op de vorige pagina heeft +600pk en 810Nm ()
De GT2 ziet er niet uit, indrukwekkend dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet is zeker poll-waardig qua keuze.
Optisch heb ik met de keuze geen probleem, GT2 all the way.
Maar rij-technisch heb ik uiteraard zero kennis die modellen aangaande.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten't is niet dat 't zo'n obvious "fake" geval is hoor, maar z'n GT2 verbredingen sluiten niet aan op de zijschorten, 'ie heeft 996 GT3/2 kuipjes, de velgen heeft 'ie ook niet (duh), ...
Comment
Comment