Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    Kent er iemand sportuitlaten voor de 997 FL ?
    + enkele video's mss?
    Denk je niet dat 't daar te vroeg voor is? Klantenwagens worden nog maar een paar maand geleverd, ik heb altijd een slecht gevoel bij tuners die op zo'n korte tijd reeds een uitlaat klaar hebben.

Logisch gezien kan daar niet veel research en ontwikkeling hebben achtergezeten dan, dat spreekt voor zich.

Gewoon uw kats wat leeghalen of een knalpot omzeilen maakt nog geen deftige sportuitlaat.

Geduld! (imo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marknauta.nl Bekijk Berichten
      Nee, is wel de kleur van de Audi. RS-Blau. Heb wel eens een topic van de eigenaar gelezen op Pistonheads. Is de enige GT2 die in deze kleur is geleverd. Is dus wel ook zo vanaf de fabriek gekomen.
      Schitterend!

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Denk je niet dat 't daar te vroeg voor is? Klantenwagens worden nog maar een paar maand geleverd, ik heb altijd een slecht gevoel bij tuners die op zo'n korte tijd reeds een uitlaat klaar hebben.

Logisch gezien kan daar niet veel research en ontwikkeling hebben achtergezeten dan, dat spreekt voor zich.

Gewoon uw kats wat leeghalen of een knalpot omzeilen maakt nog geen deftige sportuitlaat.

Geduld! (imo)
      Akkoord, maar een 911 blijft een 911 en zo hard veranderen die niet over de jaren he.. en dit is 'maar' een FL.

Ben benieuwd hoe PSE 997 FL klinkt, maar ik heb 't gevoel dat niet zo spectaculair gaat zijn.. think 997 GT3 (Mk.I) maar dan 'kalmer'

Comment

• Leuk project om te volgen
        Few pics of some of the work I've done in last several months hanging complete 993 body on '95 tub. I'll start with some of the pics of making it look

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Akkoord, maar een 911 blijft een 911 en zo hard veranderen die niet over de jaren he.. en dit is 'maar' een FL.

Ben benieuwd hoe PSE 997 FL klinkt, maar ik heb 't gevoel dat niet zo spectaculair gaat zijn.. think 997 GT3 (Mk.I) maar dan 'kalmer'
          't Is 'maar' een facelift op vlak van looks, ja, echter de motor(9A1) is compleet nieuw en heeft geen uitstaans met 't blok uit de pre-FL, 't feit dat 't maar een facelift is doet hier niets ter zake.

Een sportuitlaat voor die 9A1 moet vanaf 0 ontwikkeld worden, en dat kost tijd, of hoort tijd te kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            't Is 'maar' een facelift op vlak van looks, ja, echter de motor(9A1) is compleet nieuw en heeft geen uitstaans met 't blok uit de pre-FL, 't feit dat 't maar een facelift is doet hier niets ter zake.

Een sportuitlaat voor die 9A1 moet vanaf 0 ontwikkeld worden, en dat kost tijd, of hoort tijd te kosten.

Ah, zo dus.. wist niet dat het een volledige nieuwe motor was!

My bad

Comment

• Zojuist naar de kerststalleke's geweest...
              Stond er een Cayman S met Turboo velgen...
              Stonden zo'n 3 mensen rondom...ik kom er zo ff bijstaan...
              Ené zei zo héél serieus: Mooie 911 tuuurbo hé...
              Ik: Hé kerel tis wel een cayman S ... als ge ff naar de daklijn kijkt, ziet ge da...
              Kerel: Gaat kijken...Ahjaaaa!!! Maar hoe kom' et dat die tuuuurbo velgen heeft??
              Ik: *Loop trg weg en gaat trg een jenever opdrinken...*

Comment

• Haha.
                op een Autosalon is zoiets verschrikkelijk !
                Er stond in Essen een Saleen S7, een fransman: Aaaa Un Ferrariiiiii !
                Fack
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                  Zojuist naar de kerststalleke's geweest...
                  Stond er een Cayman S met Turboo velgen...
                  Stonden zo'n 3 mensen rondom...ik kom er zo ff bijstaan...
                  Ené zei zo héél serieus: Mooie 911 tuuurbo hé...
                  Ik: Hé kerel tis wel een cayman S ... als ge ff naar de daklijn kijkt, ziet ge da...
                  Kerel: Gaat kijken...Ahjaaaa!!! Maar hoe kom' et dat die tuuuurbo velgen heeft??
                  Ik: *Loop trg weg en gaat trg een jenever opdrinken...*
                  Haha In Hasselt?
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Haha In Hasselt?
                    Nop in Sint-truiden...
                    Er lopen wél méér van die leken rond hier...
                    Zoals die bentley van luc heusdens...Ohhhh kijk die ferrari...(ok het is een rode kleur...maar dan nog zie je het verschil, en dat hoor je ook)...

Comment

• Perfectie.

Comment

• Comment

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vs.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bij deze geef ik ook toe dat Fabspeed hun oplossing een beetje cheap is.. eigenlijk bijna belachelijk

Comment

• Het is gewoon anders, fabspeed heeft geen volledig uitlaatsysteem. Wat is dat 2e? Europipe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              + YouTube Video

vs.

+ YouTube Video

Bij deze geef ik ook toe dat Fabspeed hun oplossing een beetje cheap is.. eigenlijk bijna belachelijk
                              Ik zou Fabspeed geen meter in de buurt van m'n Porsche laten, ik weet niet of dat wantrouwen (on)terecht is, maar 't geluid dat ze steevast nastreven is er eentje van "de buren moeten horen da je een Porsche hebt, no matter what".

Die tweede is zo'n Herrmann zeker? Blijkbaar nogal een hype op 't forum, tot voor een maand had ik van die mens nog ni gehoord... Leuk geluidje op basis van die film, maar niet bepaald te rijmen met een 997 Cabrio hé...
                              En blijft m'n twijfel nog in hoeverre die uitlaat deftig geëngineerd kan zijn op die tijd.

Er is een reden waarom Porsche z'n PSE niet zomaar 2 dagen na de lancering kan uitbrengen hé (idem voor bv. Europipe)

Comment

• Die Fabspeed vind ik echt maar niets en de afwerking is maar bagger imo. Ben ik de enige die de LED's niet mooi vind op de FL?

Het geluid dat de Hermann produceert mag er daarentegen wel zijn!

@ porker: scheelt de uitlaatlijn van de PFL met de FL dan zoveel? Misschien bestond die Hermann-uitlaat reeds voor de PFL en waren er misschien geen drastische aanpassingen nodig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  @ porker: scheelt de uitlaatlijn van de PFL met de FL dan zoveel? Misschien bestond die Hermann-uitlaat reeds voor de PFL en waren er misschien geen drastische aanpassingen nodig...
                                  Die FL motoren zijn helemaal nieuw, helemaal anders qua stem ook dan de vorige non-DF motoren.
                                  Zelfs al zouden de headers (excuses voor William Blakeske maar 't nederlandse woord ontsnapt me) van een pre-FL qua plug & play perfect passen, dan zouden ze nog niet ontwikkeld zijn om 't (IMO slechte) geluid van de DF om te toveren tot iets moois...

Comment

Ik zou Fabspeed geen meter in de buurt van m'n Porsche laten, ik weet niet of dat wantrouwen (on)terecht is, maar 't geluid dat ze steevast nastreven is er eentje van "de buren moeten horen da je een Porsche hebt, no matter what".

Die tweede is zo'n Herrmann zeker? Blijkbaar nogal een hype op 't forum, tot voor een maand had ik van die mens nog ni gehoord... Leuk geluidje op basis van die film, maar niet bepaald te rijmen met een 997 Cabrio hé...
                                    En blijft m'n twijfel nog in hoeverre die uitlaat deftig geëngineerd kan zijn op die tijd.

Er is een reden waarom Porsche z'n PSE niet zomaar 2 dagen na de lancering kan uitbrengen hé (idem voor bv. Europipe)
                                    Hype is een groot woord, maar die fabrikant zou 'veel' ervaring hebben met Porsche's en Klappenanlagen... en (op video tenminste) klinkt het wel goed.

Nu ja, jij bent ongetwijfeld beter op de hoogte van zo'n dingen dan mij omdat je een grotere Porsche fanaat bent..

Dat van PSE zal wel kloppen, maar er zal ook wel een marketing reden achter zitten..

Comment

Die FL motoren zijn helemaal nieuw, helemaal anders qua stem ook dan de vorige non-DF motoren.
                                      Zelfs al zouden de headers (excuses voor William Blakeske maar 't nederlandse woord ontsnapt me) van een pre-FL qua plug & play perfect passen, dan zouden ze nog niet ontwikkeld zijn om 't (IMO slechte) geluid van de DF om te toveren tot iets moois...
                                      Header = uitlaatspruitstuk

Head = kop -> kop/begin van de uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Het is gewoon anders, fabspeed heeft geen volledig uitlaatsysteem. Wat is dat 2e? Europipe?
                                        Fabspeed steekt gewoon bypass pipes dacht ik. Dat kan bij wijze van spreken het kleinste kind ontwikkelen.

Comment

• Maar als ge gewoon meer lawaai wilt is het wel de goedkoopste oplossing

Comment

Working...
                                          X