Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik word daar klant, als m'n biljetje vrijdag het juiste is.
En Porker krijgt er meteen ook eentje. De zijne in Martini livery, de mijne in Rothmans livery. En dan ga ik elke dag aan de deur bellen van het gezine Duplorker, en vraag ik "dag mevrouw, mag porker buiten komen spelen?"
En Porker krijgt er meteen ook eentje. De zijne in Martini livery, de mijne in Rothmans livery. En dan ga ik elke dag aan de deur bellen van het gezine Duplorker, en vraag ik "dag mevrouw, mag porker buiten komen spelen?"
Holland.
Megavet, vanop de autostrade zag ik toevallig een resem aan vrachtwagens met Martini livery staan, daar moest'k naar gaan kijken....
Eén keer per maand Croix, één keer per maand Zolder, één keer per maand Spa, en één keer per maand Zandvoort. En tussendoor nog visites aan andere circuits.
Comment