Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Kont.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMotorruimte:
Properheid.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
Leuke nummerplaat.
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMits Euromillions-winst maak ik er écht een punt van zo eentje streetlegal te krijgen hé
Ofwel een GT3 RS en de motor wisselen. Je buren gaan je graag zien komen
Comment
-
Waar is dat?
Ik word daar klant, als m'n biljetje vrijdag het juiste is.
En Porker krijgt er meteen ook eentje. De zijne in Martini livery, de mijne in Rothmans livery. En dan ga ik elke dag aan de deur bellen van het gezine Duplorker, en vraag ik "dag mevrouw, mag porker buiten komen spelen?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaar is dat?
En Porker krijgt er meteen ook eentje. De zijne in Martini livery, de mijne in Rothmans livery. En dan ga ik elke dag aan de deur bellen van het gezine Duplorker, en vraag ik "dag mevrouw, mag porker buiten komen spelen?"
Megavet, vanop de autostrade zag ik toevallig een resem aan vrachtwagens met Martini livery staan, daar moest'k naar gaan kijken....
Ik denk dat het daar is:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaar is dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDan wil ik meespelen
Eén keer per maand Croix, één keer per maand Zolder, één keer per maand Spa, en één keer per maand Zandvoort. En tussendoor nog visites aan andere circuits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMits Euromillions-winst maak ik er écht een punt van zo eentje streetlegal te krijgen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMotorruimte:
Properheid.
Hoe clean en die materialen
Comment
Comment