Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoewel als ik helemaal mag kiezen, en toegegeven een beetje de naäper mag uithangen ga ik voor een zwarte zonder striping (bovenstaand), volledig zwarte velgen 19" racy mét rand (ik ben aan 't neuzen welke), Cup-spoiler vooraan, RSR-motorkap + Cup-spoiler (af en toe de spoiler met steunen eraf vijzen, dan heb je een improvisatie ducktail ), achterruitjes met koelsleuven, ...
Wat verschilt er tss die twee versnellingsbakken mss?
't Vliegwiel verschilde bij de 996 (geen idee bij de 997), maar de versnellingsbak?
Twin-disc clutch en ander vliegwiel.
Voor de rest is de versnellingsbak hetzelfde, dus ja infeite kan je die 2 zaken verwisselen (als dat mogelijk is)
997 RS'en zetten over 't algemeen iets meer pk aan de grond dan gewone GT3s. Maar ik zou toch voor de GT3 CS gaan omdat die nog iets lichter is dan zelfs de GT3 RS.
Voor de rest is de versnellingsbak hetzelfde, dus ja infeite kan je die 2 zaken verwisselen (als dat mogelijk is)
997 RS'en zetten over 't algemeen iets meer pk aan de grond dan gewone GT3s. Maar ik zou toch voor de GT3 CS gaan omdat die nog iets lichter is dan zelfs de GT3 RS.
Bij de 996 heb ik toch vaak gelezen dat ze die zaken upgraden op de gewone GT3, ik neem aan dat 't dus wel mogelijk is...
Ik zou de heupen van de RS niet kunnen missen (in de veronderstelling dat 't extra geld je geen rib uit je lijf kost)
Een kennis van ons had vroeger een porsche turbo van het bouwjaar 1992. Nu zocht ik even op welke motorisatie daar zou ingelegen hebben (we hebben nagenoeg geen contact meer met die persoon dus ik kan het hem niet vragen). Het enigste dat ik dus weet is dat het een turbo is en dat het bouwjaar 1992 is. Gekocht in België. Welke motorisaties werden in die tijd in België verkocht want ik vind er met 320 en 360 pk...
Zien er mij een beetje van het rijtje HRE/360 Forged/etc uit maar met minder bling.. dus pure showvelgen die niet thuis horen op een circuit.
Is dat een beetje correct?
Wel, ik heb geen idee, ik ben geneigd dat ook te denken alleen al omdat 't Amerikaanse zijn, feit is wel dat ze op die witte onder een zwaar trackday-monster staan.
Die groene hierboven heeft ook Champions als ik het goed voor heb, en die kerel zit quasi alleen maar op circuit met z'n RS, als ik 't mij goed herinner schreef 'ie ook iets van 'n stevig gewichtsvoordeel..
Een kennis van ons had vroeger een porsche turbo van het bouwjaar 1992. Nu zocht ik even op welke motorisatie daar zou ingelegen hebben (we hebben nagenoeg geen contact meer met die persoon dus ik kan het hem niet vragen). Het enigste dat ik dus weet is dat het een turbo is en dat het bouwjaar 1992 is. Gekocht in België. Welke motorisaties werden in die tijd in België verkocht want ik vind er met 320 en 360 pk...
Ik denk dat je de 3.3TT had (zoals de ex P van Wannes) en de 3.6TT. Beiden gewoon 'Turbo' genaamd, en er zijn wat misverstanden over de benaming '965' voor de 3.6.
Comment