Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtengetrokken vanuit een Bentley Flying Spur??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenLeuk conceptje
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Die onderste vind ik dus écht subliem, zou ik zeker overwegen moest ik voor de keuze staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Damn!
Vannacht gedroomd dat ik werd uitgenodig op de receptie van een of andere detailer. Deze ging door in zijn werkplaats, waar in het midden van de zaal een auto onder doek stond. Bij het knallen van de champagne gaat het doek eraf: een donkerblauwe hyperglanzende 959, met Didier Reynders aan het stuur!
Man, 't was echt een pareltje (de 959 é), ik kon mijn haren op mijn kop tellen als ik ernaar keek, en ie had precies spacers rondom, en mss wel 18' velgen... Kwij-len!! Hoewel ik een 959 nooit nieuw gezien heb, kan ik u verzekeren dat hij er GLOEDnieuw uitzag.
Ik denk dat ik mijn inspiratie uit de voorbije 14 dagen politiek heb gehaald, gekoppeld aan Porker's bijdrage met die gedetailde blauwe 993 GT2.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenDamn!
Vannacht gedroomd dat ik werd uitgenodig op de receptie van een of andere detailer. Deze ging door in zijn werkplaats, waar in het midden van de zaal een auto onder doek stond. Bij het knallen van de champagne gaat het doek eraf: een donkerblauwe hyperglanzende 959, met Didier Reynders aan het stuur!
Man, 't was echt een pareltje (de 959 é), ik kon mijn haren op mijn kop tellen als ik ernaar keek, en ie had precies spacers rondom, en mss wel 18' velgen... Kwij-len!! Hoewel ik een 959 nooit nieuw gezien heb, kan ik u verzekeren dat hij er GLOEDnieuw uitzag.
Ik denk dat ik mijn inspiratie uit de voorbije 14 dagen politiek heb gehaald, gekoppeld aan Porker's bijdrage met die gedetailde blauwe 993 GT2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenDamn!
(alleszins niet over Didier Reynders)
Comment
-
Comment