Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geweldige reclame

Nog:
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
    Damn!

Vannacht gedroomd dat ik werd uitgenodig op de receptie van een of andere detailer. Deze ging door in zijn werkplaats, waar in het midden van de zaal een auto onder doek stond. Bij het knallen van de champagne gaat het doek eraf: een donkerblauwe hyperglanzende 959, met Gisele Bundchen aan het stuur!

Man, 't was echt een pareltje (de 959 é), ik kon mijn haren op mijn kop tellen als ik ernaar keek, en ie had precies spacers rondom, en mss wel 18' velgen... Kwij-len!! Hoewel ik een 959 nooit nieuw gezien heb, kan ik u verzekeren dat hij er GLOEDnieuw uitzag.

Ik denk dat ik mijn inspiratie uit de voorbije 14 dagen politiek heb gehaald, gekoppeld aan Porker's bijdrage met die gedetailde blauwe 993 GT2.
    Da's al wat beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Dat is zoooo'n vette reclame

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
        Dat is zoooo'n vette reclame

Deze is ook meesterlijk.

Comment

• 911 GTurbo750 RS 9ff.

Gallery.

Hans.

Comment

• Welke idioot steekt nu een turbo op een GT3 RS, je verknoeit gewoon heel de loopcultuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten

Welke idioot steekt nu een turbo op een GT3 RS, je verknoeit gewoon heel de loopcultuur.
              Er zitten er zelfs 2 op.

Hans.

Comment

• Porsche 997.2 Equipment
                Dit vind ik echt een verbetering:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• dat carbon is prachti

Comment

• De laatste foto .. dat carbon vind ik het mooiste, dat 1ste niet zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                        911 GTurbo750 RS 9ff.

Gallery.

Hans.
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          Mooie foto, maar in 't echt zal dat wel nieveel soeps zijn vermoed 'k.
                          denk da ook niet

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten

Daar zou ik nu mijn geld niet kunnen aanhangen se. Dat stuk is welgeteld 2 seconden zichtbaar, iedere keer als ge in- en uitstapt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Porsche

Ik word er stil van, van die reclame
                              Waarom laten ze dat hier niet op tv zien, ipv al die kut over Dash vloeibaar enz....

Comment

• Leuke garage...

Manthey 3.9 440PS Engine conversion:

996 GT3 Cup gearbox and additional oil cooler and revised gear sets
                                KW Variant 3 suspension
                                Manthey Top Mounts
                                8:32 Crown wheel and pinion
                                6 piston front calipers and Alcon floating discs (a Mk 1 GT3 so should have had 4 pots)
                                Cup gear selector cable
                                Front bumper incorporating anti-lift kit
                                Manthey/BBS Magnesium wheels
                                Welded six point roll cage
                                996 Cup air filter
                                Manthey carbon fibre air collector
                                Manthey carbon fibre air intake
                                Manthey brake cooling kit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                  Leuke garage...

Manthey 3.9 440PS Engine conversion:

996 GT3 Cup gearbox and additional oil cooler and revised gear sets
                                  KW Variant 3 suspension
                                  Manthey Top Mounts
                                  8:32 Crown wheel and pinion
                                  6 piston front calipers and Alcon floating discs (a Mk 1 GT3 so should have had 4 pots)
                                  Cup gear selector cable
                                  Front bumper incorporating anti-lift kit
                                  Manthey/BBS Magnesium wheels
                                  Welded six point roll cage
                                  996 Cup air filter
                                  Manthey carbon fibre air collector
                                  Manthey carbon fibre air intake
                                  Manthey brake cooling kit

Da's deze neem ik aan he?

Last edited by ; 02/01/2009, 13:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Daar zou ik nu mijn geld niet kunnen aanhangen se. Dat stuk is welgeteld 2 seconden zichtbaar, iedere keer als ge in- en uitstapt.
                                    Tgoh ja.. er zijn zoveel nutteloze opties bij Porsche..
                                    Porsche embleem op de hoofdsteunen, op de vloermatten.. mocht gerust standaard zijn
                                    De middelste foto die je citeerde vind ik het mooist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                      Tgoh ja.. er zijn zoveel nutteloze opties bij Porsche..
                                      Porsche embleem op de hoofdsteunen, op de vloermatten.. mocht gerust standaard zijn
                                      Dat is misschien nutteloos, maar ge ziet het wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Dat is misschien nutteloos, maar ge ziet het wel
                                        Zie jij het Porsche embleem op je hoofdsteun als je in de auto zit?

Comment

• en de afdruk in uw hoofd na een lange rit ! DÁT ziet ge

Comment

Working...
                                          X