duh die MB zijn dan ook op een leeftijd gekomen eh......
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNu moet ik toch even onze goedlachse vriend bijstaan, in Brussel is een E36 en E46 ruim populairder bij de doorsnee kleurling dan eender welke benz...
en de laatste tijd ook Jaguars (no kidding)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNu moet ik toch even onze goedlachse vriend bijstaan, in Brussel is een E36 en E46 ruim populairder bij de doorsnee kleurling dan eender welke benz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, blijkbaar zijn de allochtonen in mest-vlaanderen iets slimmer i.t.t. de autochtonen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenMja ... doe toch maar die van onder 't doek
Giga vleugel en vreemde uitkeping achter z'n wielkas, welk beest zien we hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenwe worden het gewoon hé, zijn groot bakkes op't internet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIrl is het jammer genoeg niet minder. Ik moet iedere dag zulke zever aanhoren.
Comment
-
Wat vinden jullie van deze? Meer details op de link, wel in het Japans en niet alle links zijn bereikbaar. Niet alles is even goed maar een aantal ideeën vind ik toch zeer goed uitgewerkt. En die velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk BerichtenWat vinden jullie van deze? Meer details op de link, wel in het Japans en niet alle links zijn bereikbaar. Niet alles is even goed maar een aantal ideeën vind ik toch zeer goed uitgewerkt. En die velgen...
http://www.rsr911.jp/index.html
die spiegels, die riempjes, die airduct aan de zijruiten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij ons rijden allochtenen nog altijd met 20 jaar oude Benzen. Hoe dat streken toch kunnen verschillen hé...
De nieuwste generatie rijdt voornamelijk nieuwe Audi of oude BMW. Timesharing...
Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk BerichtenWat vinden jullie van deze? Meer details op de link, wel in het Japans en niet alle links zijn bereikbaar. Niet alles is even goed maar een aantal ideeën vind ik toch zeer goed uitgewerkt. En die velgen...
http://www.rsr911.jp/index.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenTot wanneer maakte de 911 gebruik van torsiestaven op de vooras?
Hier wat meer achtergrondinformatie.
Comment
-
gezien op autoblog
De tip om goed het nieuwe jaar te beginnen: Porsche Nike Air Max. In samenwerking met Porsche Nederland hebben Leyp en Purchaze deze Nikes op 27 december gepresenteerd. Er zijn nog geen prijzen of specificaties bekend. Het gerucht gaat dat de nul-tot-honderd tijd met tienden gereduceerd is. Vast staat dat de productieaantallen ver onder die […]
wie durft ?
Comment
Comment