Hartzeer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenWat vinden jullie het mooiste?
vooraan in het zwart:
zo dus:
of zo :
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk vind het eerlijk gezegd in Alu mooier.
en logisch dat alu mooier is op deze zwarte die je nu post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDit is niet zo goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk vind 't in alu-look beter staan, in vergelijking lijkt het in 't zwart de basisversie van de kar met de alu-look grille.. (imo)
Comment
-
Daarstraks een witte 997 GT3 zien rijden. Zalig in deze omstandigheden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDaarstraks een witte 997 GT3 zien rijden. Zalig in deze omstandigheden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenWat vinden jullie het mooiste?
vooraan in het zwart:
zo dus:
of zo :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIs dat niet dat nieuwe Aqua Blue? Cobalt is toch uit de rekken verdwenen?
Edit: Dit dus
Cobalt is idd uit het gamma verdwenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
't Is door de Cayman dat ik dat gevoel heb denk ik, op de Cayman waren de voorspoilertjes zwart en op de Cayman S alu-look, dat geeft iets extra...
Bekijk het als chromé niertjes bij BMW's!
(Vreemd genoeg kan ik dan weer absoluut geen alu-look grille smaken op een Turbo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDit is niet zo goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZwart, lexusboy! Niet twijfelen!
Zwart is goedkoper2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Knap in totaalbeeld en perfecte kleur.
En wat betreft de grille: zwart houden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carrera S Bekijk BerichtenDeze namiddag stond er op de E40 brussel-kust terhoogte van Aalst een zwaar gehavende 997GT3 RS op de pechstrook. Volvo van verkeerspolitie stond al terplaatse, denk dat hem perte total was.
idd was net gebeurd als ik er passeerde...stond nog niets van politie bij
een zilveren met oranje accenten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenBeetje verlaagde Carrera
Comment
Comment