Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Koop u een batterijlader

edith: ik denk dat ze dat kotsbeu waren waar ik geweest ben, want daar 'krijgt' ge nu ne batterijlader bij de auto
    Probleem is dat de garage die we huren geen electriciteit heeft.
    Ze zijn nieuw en ik vroeg de eigenaar bij de bouw ervan een stopcontact en meter te voorzien voor mij, maar hij wilde niet ivm brandveiligheid en blablabla

Comment

• Wat vinden jullie van deze? Staat te koop bij een officiële dealer... Ik vind 'm wel interessant maar ben niet zeker van de velgen.

Normaal wil ik geen Artikssilber omdat het zowat de minst originele kleur is maar met die velgen in het zwart is het toch speciaal.

Maar bij zwarte velgen heb ik toch een dubbel gevoel. Ik vind dat eigenlijk dikwijls cool maar als het er dan opaan komt om een auto te kopen, deins ik toch wat terug.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik zou doorsparen voor een 911.

Comment

• Ik vind zoiets echt niet mooi sorry.
          Mag ik vragen wat de prijs is? ik ben er zeker van dat er mooiere exemplaren zijn voor dat geld
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Doen! Wel stoer met die zwarte velgen. En het is een S, dus goed rijden zal hij zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
              Ik vind zoiets echt niet mooi sorry.
              Mag ik vragen wat de prijs is? ik ben er zeker van dat er mooiere exemplaren zijn voor dat geld
              Ik sluit me hierbij aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                Probleem is dat de garage die we huren geen electriciteit heeft.
                Ze zijn nieuw en ik vroeg de eigenaar bij de bouw ervan een stopcontact en meter te voorzien voor mij, maar hij wilde niet ivm brandveiligheid en blablabla
                Batterij demonteren volgende keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                  Ik vind zoiets echt niet mooi sorry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Ik sluit me hierbij aan.
                    Het is dus de post-facelift met 260pk en de glazen achterruit. Hij heeft nog geen 70 000km op de teller en er zit een Porsche garantie op. Dat is een goed teken, op vele 996's wil een officiële dealer geen garantie geven. Waarschijnlijk ivm de beruchte motor-risico's.

Daardoor kan je inderdaad wel wat goedkoper vinden op de markt dan deze 26 900 €. In Duitsland dan toch. Blijkbaar zijn er veel mensen in België die hun Boxster heel hoog te koop zetten.

Er staat al een paar maanden een 550 Spyder editie te koop op Kapaza voor momenteel net geen 40 000 bij een particulier. Bij de Duitse Porsche dealers vind ik er twee voor net geen 30 000 en dan heb je er een Porsche garantie bij.

Edit: Ja een linkje is wel sneller natuurlijk ;-)

Comment

• bedankt.
                      Wel een lage prijs.. maarja, wat wil je.
                      Effe zoeke op Mobile voor een ander exemplaar.

Comment

• pff die oude Boxsters zijn echt niet mooi sorry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichten
                          Het is dus de post-facelift met 260pk en de glazen achterruit. Hij heeft nog geen 70 000km op de teller en er zit een Porsche garantie op. Dat is een goed teken, op vele 996's wil een officiële dealer geen garantie geven. Waarschijnlijk ivm de beruchte motor-risico's.

Daardoor kan je inderdaad wel wat goedkoper vinden op de markt dan deze 26 900 €. In Duitsland dan toch. Blijkbaar zijn er veel mensen in België die hun Boxster heel hoog te koop zetten.

Er staat al een paar maanden een 550 Spyder editie te koop op Kapaza voor momenteel net geen 40 000 bij een particulier. Bij de Duitse Porsche dealers vind ik er twee voor net geen 30 000 en dan heb je er een Porsche garantie bij.

Edit: Ja een linkje is wel sneller natuurlijk ;-)
                          Koop jij een Boxster omdat je het model mooi vindt? Of omdat de prijs toch wel zoveel lager is dan een 911, en hoop je daar dan ook plezier aan te beleven?

Bijna iedereen die ik ken die een boxster gekocht heeft omdat ze toch zoveel goedkoper zijn, en "toch ook wel even goed rijden", schakelen na een tijdje over naar ofwel een 911, ofwel een Z4-achtig iets.

Comment

• Daar heeft Carlito een punt.
                            Een Boxster van 30k, oke...
                            Maar ga dan eens voor dat budget zien bij BMW of een Nissan 350 Z.
                            Much better

Comment

• Zegt de nieuwe Boxster u niets (vanaf 2005)?

Beginnen toch ook al rond de 30-32k met garantie in Duitsland en idd wel veel mooier dan de oude.

Comment

• wat is het budget?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Koop jij een Boxster omdat je het model mooi vindt? Of omdat de prijs toch wel zoveel lager is dan een 911, en hoop je daar dan ook plezier aan te beleven?

Bijna iedereen die ik ken die een boxster gekocht heeft omdat ze toch zoveel goedkoper zijn, en "toch ook wel even goed rijden", schakelen na een tijdje over naar ofwel een 911, ofwel een Z4-achtig iets.
                                  Je reinste onzin, vind ik dat!
                                  Ik ken 4 koppels en 2 individuen, die 986 hebben gekocht, en gewoonweg terug 987 hebben gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                    Ik ken 4 koppels en 2 individuen, die 986 hebben gekocht, en gewoonweg terug 987 hebben gekocht.
                                    Ik zie ook de "upgrade" niet om van een Boxster naar een Z4 te gaan ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                      Ik ken denk ik 8 man die een boxster gehad hebben.

5 rijden er 911, eentje SL, eentje V8 vantage en 2 Z4

Eentje heeft haar boxster nog, maar is nu aan het kijken voor de nieuwe Z4. 911 vind ze te duur.

Kijk bvb hier op het forum nr Speedman en DaggieBE.
                                      Wilden na hun Boxster/Cayman toch ook een 911? (is dan wel lichtjes anders uitgedraaid)

Rami is ook begonnen met een Boxster, en dan een 911 gekocht

Comment

• Perfect als beginners-Porsche imo. Je hebt immers dezelfde feel als een 911 maar voor veel goedkoper...

Comment

• Eigenlijk weet ik niet meer wat ik wil... Er is een hele hoop die de revue passeert voor een prijs tussen 20 en 35K.

* Carrera 3.2: (bijna) geen taksen meer en misschien wel het beste beginpunt om stap voor stap de 911 geschiedenis te doorlopen.
                                          * 964 Carrera 2: Zoals hierboven maar wel nog taksen en het duurste onderhoud van alle atmosferische 911's.
                                          * 993: Magnifiek maar een goeie onder de 35K is niet makkelijk (ik kan het weten want ben al naar een dikke 20 gaan kijken)
                                          * 996: Prijzen zijn echt wel interessant als je ziet wat je krijgt maar heb toch schrik van de verhalen over terminale motorschade. Alleen bij een officiële dealer mét garantie.
                                          * 986 Boxster S: Ik vind dat helemaal geen minderwaardige Porsche en ook helemaal niet lelijk. Een niet-S heeft niet genoeg vermogen naar mijn goesting en ik vind die plastieke achterruit schandalig, een facelift dus... BTW, het enige dat ik weet is dat het een Porsche moet zijn, een Z4, laat me niet lachen :-P.
                                          * 987 Boxster: Vind ik ook mooier maar er zijn er nog niet te veel voor 30. Plus BIV moet nog bijna volle bak bijbetaald worden. Ook heeft die nog een hoop waardeverlies te doorlopen. Meer dan de anderen hierboven.

Comment

Working...
                                          X