Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Perfect als beginners-Porsche imo. Je hebt immers dezelfde feel als een 911 maar voor veel goedkoper...
    Dat zou ik niet durven zeggen ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Ik ken denk ik 8 man die een boxster gehad hebben.

5 rijden er 911, eentje SL, eentje V8 vantage en 2 Z4

Eentje heeft haar boxster nog, maar is nu aan het kijken voor de nieuwe Z4. 911 vind ze te duur.

Kijk bvb hier op het forum nr Speedman en DaggieBE.
      Wilden na hun Boxster/Cayman toch ook een 911? (is dan wel lichtjes anders uitgedraaid)

Rami is ook begonnen met een Boxster, en dan een 911 gekocht
      Elk van die personen is overgeschakeld omdat ze niet naar geld moeten kijken, toch?
      Als geld toch iets of wat een rol speelt, dan blijf je toch gewoon bij de Boxster?
      Er een algemeenheid van maken dat het gros van ex-boxster eigenaars, zowiezo vroeg of laat overschakeld naar 911 of nog erger, Z4, vind ik niet juist Carlo....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Da's inderdaad misschien net wat teveel gezegd.
        Maar inzake rijplezier zijn ze te vergelijken, imo...

Comment

• Dit vind ik toch een mooie wagen hoor!

Herzlich willkommen im Porsche Zentrum Willich. Finden Sie bei uns Neuwagen, Approved Gebrauchtwagen, Service & Originalteile von Porsche. Genießen Sie den individuellen Service in Ihrem Porsche Zentrum in Willich.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichten
            Dit vind ik toch een mooie wagen hoor!

http://www.porsche-willich.de/de/sal...9030/info.aspx
            Da cocoa ziet er altijd zo lelijk uit op foto.
            En zo schoon IRL ...

Alst is om mee te zwijnen iig goeie keuze, juiste zetels en al

Comment

• Huidige Boxster en Cayman zijn zwaar onderschatte wagens. Vooral de Cayman.

Comment

• Tiff Needel test 997 S PDK
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Amai S + PDK = super snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                    Ouch

Ooit moet die in mijn handen terechtkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      Amai S + PDK = super snel
                      idd
                      Ni normaal
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Cool driftje op het einde, ziet er zo gemaakt uit maar knap gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                          Stoelen gezien?
                          Last edited by ; 15/01/2009, 23:17.

Comment

• Mooi, maar kort filmke !

ir_fuel, zeker voor die stoelen gaan, zijn zalig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                              Zonde dat ie de deur uit moet

Prachtige wagen, sublieme kleur... perfectie

Comment

• Met Clubsport pakket enal

Comment

• Dat maakt het plaatje compleet.

Ik herinner me nog foto's van de fotoshoot met deze GT3, sublieme foto's

Comment

Ik ken denk ik 8 man die een boxster gehad hebben.

5 rijden er 911, eentje SL, eentje V8 vantage en 2 Z4

Eentje heeft haar boxster nog, maar is nu aan het kijken voor de nieuwe Z4. 911 vind ze te duur.

Wilden na hun Boxster/Cayman toch ook een 911? (is dan wel lichtjes anders uitgedraaid)

Rami is ook begonnen met een Boxster, en dan een 911 gekocht

Die zijn allemaal overgeschakeld naar een auto uit een duurder segment. De boxster zou slecht zijn als ze allemaal overstrapten naar een z4 slk of 350z. Dit is echt geen argument

Comment

Aangezien je mij persoonlijk vermeld.

Ik heb na de 986 Boxster een 987 Cayman gekocht. Ik heb toen lang getwijfeld voor een 987 Boxster S en ben er tot op vandaag niet uit of dat de juiste beslissing was. Ik rijd nu met een 997 S. Niet omdat ik een 911 "meer Porsche" vind dan een Boxster. De dag dat Porsche een Boxster uit brengt met 350+pk aan een prijs die ik kan spenderen, ga ik dat heel zeker overwegen!

Ik heb nu ook getwijfeld voor een 987/2 Cayman S met 320pk, maar ik vind het geen goed idee om 2 keer dezelfde wagen pal achter mekaar te kopen.

Ik vind jouw uitspraak bekrompen en zou het appreciëren mocht je mij daar niet bij betrekken. De keuze van een wagen is persoonlijk. Voor mij is een 911 niks meer dan een Cayman/Boxster. Alleen hebben ze die laatste niet met het vermogen van de eerste.
                                      Last edited by ; 16/01/2009, 00:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Laat ons dan zeggen een light-versie van de 911. Maar daarom geen light-Porsche.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Laat ons dan zeggen een light-versie van de 911. Maar daarom geen light-Porsche.
                                          Zelfs dat klopt niet.
                                          Je mag een Cayman/Boxster niet als een "baby"-911 beschouwen.
                                          De enige baby 911 zou een 911 zijn met de 2.7 van de Boxster in.
                                          De gewichtsverdeling en het hele opzet van de 911 kan je niet vergelijken met een Boxster.

Je zult me echter nooit horen zeggen dat een Cayman/Boxster inferieur zijn aan een 911. Vermogens-gewijs worden ze (door het marketingdepartement en door niemand anders) geknepen tov de 911. Maar dat is het dan ook. Ik ben er vrij zeker van dat je als amateur makkelijker snelle rondjes gaat klokken op circuit met een facelift Cayman S dan met een facelift Carrera 2.

Comment

Working...
                                          X