Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Wat is er dan zo fundamenteel verschillend dat je dat niet uit een 997 krijgt?
    Anyway, dat is inderdaad een fantastisch geluid. Van die hese boel is ook helemaal niks voor mij.
    Geen idee, 't is hetzelfde blok...
    Ik denk dat ik me als 997 GT3 eigenaar eens met zo'n paar 996 filmpjes in de hand naar Europipe zou begeven met de vraag "maak dat na, je hebt carte blanche", dat lijkt me geweldig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Wat is er dan zo fundamenteel verschillend dat je dat niet uit een 997 krijgt?
      Anyway, dat is inderdaad een fantastisch geluid. Van die hese boel is ook helemaal niks voor mij.
      Motorarchitectuur bepaalt nog altijd de sound, de uitlaat kan altijd de 'tone' en 'note' veranderen.

Maar dat scherpe van de 997 GT3 zal er altijd blijven inzitten, kan ook niet anders als je tot 8500 rpm kunt doorgaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Maar, idealiter is dit wat ik zou nastreven, geen idee wie het kan voorzien, maar zo moet het klinken...

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Edit: En dit is dus een Cargraphic, aangepast door EDO, enfin da's toch wat de eigenaar me vertelde een paar jaar geleden aan de Nürburgring (onvriendelijke tip trouwens)
        Klinkt subliem, die 'zware bass'

Veel liever dit geluid dan zo een scherp/hels lawaai.

Comment

• Ik hoor dat scherpe wel graag eigenlijk, zeer racy

Comment

• Toen ik deze zomer aan Adenauer Forst stond, had ik het geluk dat er een 996 GT3 echt meer dan 10 rondjes gepasseerd is!

Wát een geluid! Iedere keer werd ik meer en meer verliefd op dat geluid. AMVDVD zijn woorden: 'maakt da je nog met een droge onderbroek naar huis gaat é!'

Sound...

Comment

• Velen gaan niet met mij akkoord zijn omwille van het getrompetteer, maar bij mij is dit toch *spritz*, *spritz*, en meer van dat!

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Schitterend!

Is 997.2 idd, ik hoor dat
                is "iets nieuws", check de stoelen. Dat zijn de GT2 stoelen die je optioneel kan speccen op een Carrera, geen 997 MK1 GT3 stoelen

Comment

• Freaks!

Comment

• En qua uitlaat, 1 ding verlies je wel uit het oog met al die videos, namelijk HET VOLUME.

Er moet nog deftig mee rond te rijden zijn ook he. Allemaal tof die straight-through toestanden enzo, tot je er 200km mee over de snelweg moet, of je 's nachts niet kan thuiskomen zonder je buren wakker te maken.

Comment

• Morgen trouwens EINDELIJK die GT2 kuipen testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        En qua uitlaat, 1 ding verlies je wel uit het oog met al die videos, namelijk HET VOLUME.

Er moet nog deftig mee rond te rijden zijn ook he. Allemaal tof die straight-through toestanden enzo, tot je er 200km mee over de snelweg moet, of je 's nachts niet kan thuiskomen zonder je buren wakker te maken.
                        stock GT3s zijn niet ZO luid hoor, die werken ook met zo'n klep he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Idd, naar wat ik erover gelezen heb, is een Cayman wel stabieler door het middenmotorconcept waardoor overstuur later optreedt, maar als het dan zover is, is het moeilijker recht te zetten...

Ik heb geen ervaring uit de praktijk, ik ben zo'n mietje dat PSM aan laat staan (tot nog toe).
                          Lap, zeg niet dat je 't één en 't ander uit BMWMB z'n "ik twijfel over een trackday kar" naar hier hebt vertaald. Ge moogt hier ook nergens iets meer zeggen (goedbedoeld) of 't kletst terug in uwe nek op 'n later tijdstip in 'n ander topic.

Gij rijdt goed, vind ik, op circuit. Croix was uwen eerste keer awel dat was vet deftig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Denk dat ik dat ook nog wel efkes zal blijven (toch op de openbare weg, en al helemaal in de regen)
                            Waarom zou je ook? Naar wat ik er al van ondervonden heb, kan je met een P een pak "gekker" doen met ESP op, dan met zo goed als elke massaproductiekar, als 't droog ligt. Ge wint er m.i. weinif of niks mee om dat te gaan afleggen.

On track is iets anders. En dat ge dan met zo'n ding (dat eerst en vooral erg duur is, veel meer dan het een moeilijke/gevaarlijke kar is) voorzichtig start, is ook niet meer dan normaal.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                Een Porsche is dan ook gemaakt om haarscherp de goede lijnen te volgen.

Driften moet je met een Japanner doen
                                Da's zwaar te kort door de bocht. En dat is geen woordspeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Maar, idealiter is dit wat ik zou nastreven, geen idee wie het kan voorzien, maar zo moet het klinken...

+ YouTube Video

Dat is wel erg erg perfect... behalve bij gaslos, not my kind of gereutel.

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Van die hese boel is ook helemaal niks voor mij.

Op een GT3 heb ik liever een hese ondertoon dan getrompetter.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

stock GT3s zijn niet ZO luid hoor, die werken ook met zo'n klep he.
                                    Bwoah, als ge met een GT3 voluit gaat op Zolder zit ge toch continu met de maximumgrens voor motorgeluid te flirten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Da's zwaar te kort door de bocht. En dat is geen woordspeling.
                                      Drifting through a roundabout near Porsche`s Research and Development Centre at Weissach.No LSD, Porsche 911 997 drift
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Bwoah, als ge met een GT3 voluit gaat op Zolder zit ge toch continu met de maximumgrens voor motorgeluid te flirten...
                                        Wat is de dBa limiet op Zolder? Nog altijd in de 90?

Comment

Wat is de dBa limiet op Zolder? Nog altijd in de 90?
                                          95 ja
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X