Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k heb het echt niet op Gemballa, die heeft de essentie van Porsche niet goed gesnopen me dunkt..

Comment

• RUF BTR

Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          RUF BTR

Vetheid

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

zo zou mijn GT3 er moeten uitzien!

Ik doe mee, mijne in Rothmans uitvoering, en Porker de zijne in oude Martini-uitvoering (zoals die 70's 911). En dan gaan spelen.

Comment

• Mag ik nog snel mijne GT3 inruilen voor een Katech Z06 CS?

Comment

• Ja, en ik neem een GT2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ja, en ik neem een GT2.
                      Ok, ik zal alvast dit boeken:

Comment

• Get out of here.

Zachtjes aan leren kennen, zeg ik. Lukt zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Ok, ik zal alvast dit boeken:

Ie heeft niet gezegd welke GT2.

Ik ga dan voor de 993 GT1.

Comment

Get out of here.

Zachtjes aan leren kennen, zeg ik. Lukt zeker.
                            997 GT2?

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                            Ie heeft niet gezegd welke GT2.

Ik ga dan voor de 993 GT1.
                            Your balls are made of steel?

Comment

• 997 GT2 blijft een kar die je met respect moet behandelen, maar naar verluidt een pak minder tricky dan de 996. Heeft ook één of ander rijhulpsysteem dat je op kan laten staan als je op gewone weg rijdt. Toch?

Comment

997 GT2 blijft een kar die je met respect moet behandelen, maar naar verluidt een pak minder tricky dan de 996. Heeft ook één of ander rijhulpsysteem dat je op kan laten staan als je op gewone weg rijdt. Toch?
                                Only 1 way to prove it: take one of each to the track. (gelijke weersomstandigheden)

Comment

• Graag!

Comment

• Voor mij een nachtblauwe 997 GT3 met kuipjes, PCCB en lederen dashboard graag.

Comment

997 GT2 blijft een kar die je met respect moet behandelen, maar naar verluidt een pak minder tricky dan de 996. Heeft ook één of ander rijhulpsysteem dat je op kan laten staan als je op gewone weg rijdt. Toch?
                                      Tuurlijk datte, ik wil u alleen maar schrik aanjagen zodat je van mijn quad-Corsa-exhaust kan genieten

Comment

• Qua sound -> niks boven die V8 van de Vette. Echt zot, als je wannes in z'n ziejoosieks hoort voorbijdonderen. Maar in de prijsklasse van de ZR1 zou ik echt meteen voor de GT2 gaan, geen milliseconde twijfel.

Comment

Qua sound -> niks boven die V8 van de Vette. Echt zot, als je wannes in z'n ziejoosieks hoort voorbijdonderen. Maar in de prijsklasse van de ZR1 zou ik echt meteen voor de GT2 gaan, geen milliseconde twijfel.
                                          die van wannes klinkt veel te stil en gedempt

die conversion is 40k dollar + prijs van een Z06 (koop die ineens ook in de States en laat alles overkomen)

maar ik ga geen GT2 afslaan hoor close 2nd or 3rth

Comment

Working...
                                          X