'k heb het echt niet op Gemballa, die heeft de essentie van Porsche niet goed gesnopen me dunkt..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
zo zou mijn GT3 er moeten uitzien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, en ik neem een GT2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOk, ik zal alvast dit boeken:
Ik ga dan voor de 993 GT1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGet out of here.
Zachtjes aan leren kennen, zeg ik. Lukt zeker.
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIe heeft niet gezegd welke GT2.
Ik ga dan voor de 993 GT1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten997 GT2 blijft een kar die je met respect moet behandelen, maar naar verluidt een pak minder tricky dan de 996. Heeft ook één of ander rijhulpsysteem dat je op kan laten staan als je op gewone weg rijdt. Toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten997 GT2 blijft een kar die je met respect moet behandelen, maar naar verluidt een pak minder tricky dan de 996. Heeft ook één of ander rijhulpsysteem dat je op kan laten staan als je op gewone weg rijdt. Toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenQua sound -> niks boven die V8 van de Vette. Echt zot, als je wannes in z'n ziejoosieks hoort voorbijdonderen. Maar in de prijsklasse van de ZR1 zou ik echt meteen voor de GT2 gaan, geen milliseconde twijfel.
die conversion is 40k dollar + prijs van een Z06 (koop die ineens ook in de States en laat alles overkomen)
maar ik ga geen GT2 afslaan hoor close 2nd or 3rth
Comment
Comment